Geen idee welke sprookjesboeken je leest, maar je informatie is volstrekt incorrect.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Diabetes krijg je niet van teveel suiker
Ongeacht het type is het chemische troep, en ga je er o.a. flink aan de race van als je het veel gebruikt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:52 schreef STING het volgende:
Hoezo? Ik denk niet dat je ze allemaal over één kam kan scheren.
oh oke...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen aan " ik mag niet teveel suiker" ?
Ik ben met het contact gestopt. Zij niet. Tevens word ik er ook letterlijk misselijk van als ik hoor dat ze naar haar omgeving toe doet alsof ze de ideale moeder is en ze maar niet kan snappen waarom ik haar negeer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
dan stop je toch met contact.....
ik dacht dat je het voor jezelf opschreef, het haar sturen heeft al iets meer nut.. al zie ik die er nog niet echt in...
Ja in nov in HMHquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:57 schreef JoeBravo het volgende:
Whoah! War of the Worlds word weer opgevoerd! Wanna see!![]()
Gelul: http://www.diabetesfonds.nl/artikel/fabels-en-misverstandenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:56 schreef Feitosa het volgende:
Geen idee welke sprookjesboeken je leest, maar je informatie is volstrekt incorrect.
Diabetes type 2 kan worden veroorzaakt door overmatig gebruik van geraffineerde koolhydraten. En aangezien suikers een vorm zijn van geraffineerde koolhydraten........................
Moet ik nog ff doorgaan?
Opgevoerd? In theather? En dan moet ik denken aan die 2 films?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:57 schreef JoeBravo het volgende:
Whoah! War of the Worlds word weer opgevoerd! Wanna see!![]()
Soms hè, heel soms, of misschien wel vaker dan soms, vind ik je 'grapjes' behoorlijk ongepast.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:54 schreef STING het volgende:
Ik heb nog wel een sofa staan hoor. Of is dat niet hetzelfde
De musical in HMHquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Opgevoerd? In theather? En dan moet ik denken aan die 2 films?
Man, ik HEB diabetesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geen idee welke sprookjesboeken je leest, maar je informatie is volstrekt incorrect.
Diabetes type 2 kan worden veroorzaakt door overmatig gebruik van geraffineerde koolhydraten. En aangezien suikers een vorm zijn van geraffineerde koolhydraten........................
Moet ik nog ff doorgaan?
Heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol @ TT![]()
[..]
Ik ben met het contact gestopt. Zij niet. Tevens word ik er ook letterlijk misselijk van als ik hoor dat ze naar haar omgeving toe doet alsof ze de ideale moeder is en ze maar niet kan snappen waarom ik haar negeer.
Ik hoop het voor je. Het lijkt mij nogal pittig als jij je complete ziel open en bloot op tafel gaat leggen en de reactie is dat je gek bent. Dat jij het verkeerd ziet en niet snapt, etc etc.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat als ik al een response krijg die toch niet bevredigend zal zijn. In haar ogen was zij namelijk wel bijna een perfecte moeder.
Ik heb het haar gewoon nooit verteld en daar heb ik behoefte aan.
Want het is wel een feit dat in suikerrijke producten vaak ook meer vetten en calorieën zitten. Daarvan word je dik, en dat op zich kan weer wel leiden tot diabetes type 2.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Gelul: http://www.diabetesfonds.nl/artikel/fabels-en-misverstanden
Lees het hele artikel eensquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Want het is wel een feit dat in suikerrijke producten vaak ook meer vetten en calorieën zitten. Daarvan word je dik, en dat op zich kan weer wel leiden tot diabetes type 2.
Je spreekt jezelf tegen met je eigen gevonden artikel.
En wie zegt dat ik geen diabeet ben?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Man, ik HEB diabetes![]()
Wie zou 't nou weten?
Ik vond hem nog wel aardig onschuldigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Soms hè, heel soms, of misschien wel vaker dan soms, vind ik je 'grapjes' behoorlijk ongepast.
Hoorde ik daar vanmorgen niet iets over op 538?! Hmmmm...
Daar zeg ik gewoon volmondig JA op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Het lijkt mij nogal pittig als jij je complete ziel open en bloot op tafel gaat leggen en de reactie is dat je gek bent. Dat jij het verkeerd ziet en niet snapt, etc etc.
Wat ik ook nog dacht. Soms heb je als een mens liever slecht contact als geen contact. Dat je nog liever ruzie hebt als het maar geen zwijgen is. Vaak gezien bij relaties die ophouden. Liever elkaar nog even provoceren want dan is er tenminste contact. Kan dat bij jou ook nog het geval zijn?
Nee hoor. Best moeilijk, begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:00 schreef Feitosa het volgende:
Want het is wel een feit dat in suikerrijke producten vaak ook meer vetten en calorieën zitten. Daarvan word je dik, en dat op zich kan weer wel leiden tot diabetes type 2.
Je spreekt jezelf tegen met je eigen gevonden artikel.
dus het enige dat je wilt is dat zij inziet dat ze een slechte moeder was?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben met het contact gestopt. Zij niet. Tevens word ik er ook letterlijk misselijk van als ik hoor dat ze naar haar omgeving toe doet alsof ze de ideale moeder is en ze maar niet kan snappen waarom ik haar negeer.
Dat schreef ik eerder ook al , dus wat zeur je dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lees het hele artikel eens
En er staat KAN leiden, niet dat het perse ook gebeurt
En nog steeds is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
dus het enige dat je wilt is dat zij inziet dat ze een slechte moeder was?
Dik worden verhoogd de kans op diabetes, niet het gebruik van suiker an sich.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:02 schreef Feitosa het volgende:
Dat schreef ik eerder ook al , dus wat zeur je dan?
Dat dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Dik worden verhoogd de kans op diabetes, niet het gebruik van suiker an sich.
En waarvan word je dik??????? Niet van groente.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Dik worden verhoogd de kans op diabetes, niet het gebruik van suiker an sich.
En dat gaat ze niet doen zo te horen. Dat bedoelde ik met de response.quote:
En daar ga je alweer mank. Zelfs van groente kun je dik worden, als je er maar genoeg van eet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:05 schreef Feitosa het volgende:
En waarvan word je dik??????? Niet van groente.
Suikers worden omgezet in vet............etc....
En dit argument voer je aan omdat je anders niks weet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:07 schreef Techno het volgende:
[..]
En daar ga je alweer mank. Zelfs van groente kun je dik worden, als je er maar genoeg van eet.
wow gast....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En dit argument voer je aan omdat je anders niks weet.
Denk even door kerel.
Het ergste is. Ik weet dat. Ik weet dat het geen zin heeft, dat ze er niks mee doet, dat ze dan mn zusje tegen mij gaat opzetten (goodluckquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat gaat ze niet doen zo te horen. Dat bedoelde ik met de response.
Lekker schelden, vloeken, schreeuwen etc etc kan heerlijk even opluchten. Let vooral op even. Het is tijdelijk en geen structurele oplossing. Zo te horen iets wat jij nodig hebt. Dat wil niet zeggen dat je niet moet schreeuwen en doen maar het zal niet de oplossing zijn.
Je zal je weer ergeren aan de reactie of aan het feit dat ze er niks mee doet. Jij kan haar niet veranderen en je richt je nu op de negativiteit en zelfs een stukje wraak en vergelding. Met die negatieve gedachte kom jij geen stap verder.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:05 schreef Godtje het volgende:
Je zal je weer ergeren aan de reactie of aan het feit dat ze er niks mee doet. Jij kan haar niet veranderen en je richt je nu op de negativiteit en zelfs een stukje wraak en vergelding. Met die negatieve gedachte kom jij geen stap verder.
Gast, is het nu zo moeilijk om je ongelijk toe te geven?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:09 schreef Feitosa het volgende:
En dit argument voer je aan omdat je anders niks weet.
Denk even door kerel.
Kwart voor 12 stappen we in de autoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hooi![]()
Moet jij zo niet richting UTC dan?
Ga over alles miereneuken. Hij weet dondersgoed hoe ik het bedoelde.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ach fuck it, ik heb het gewoon even moeilijk en weet me met mezelf geen raad
Goed dat je je dat beseft. Misschien ook kijken hoe jij een stap verder komt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ergste is. Ik weet dat. Ik weet dat het geen zin heeft, dat ze er niks mee doet, dat ze dan mn zusje tegen mij gaat opzetten (goodluck), dat ze gaat beweren dat het niet waar is, dat ze het gaat omdraaien zodat ik de bad guy ben.
Ach fuck it, ik heb het gewoon even moeilijk en weet me met mezelf geen raad
jamaar, je had et fout.. het staat in dat artikelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ga over alles miereneuken. Hij weet dondersgoed hoe ik het bedoelde.
Het grapje zelf was onschuldig, maar ik vind het hele 'grapjes' maken als iemand zich duidelijk rot voelt nogal ongepast. Ook al het opvrolijken betreft. Ik zelf word daar alleen nog maar chagrijniger van (denk ik, ligt aan wie, wanneer enz.)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:01 schreef STING het volgende:
Ik vond hem nog wel aardig onschuldigIk probeer van nature er ook iemand mee op te vrolijken, zeker niet om iemand verder de grond in te stampen. En ja, het risico is natuurlijk soms dat het niet goed valt en zo ja, dan heb ik daar ook zeker respect voor.
Ja, van veel appels eten word je ook dik. Maar je weet dat ik het niet zo bedoel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Gast, is het nu zo moeilijk om je ongelijk toe te geven?
Van mijn kut grapjes wordt je altijd vrolijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het grapje zelf was onschuldig, maar ik vind het hele 'grapjes' maken als iemand zich duidelijk rot voelt nogal ongepast. Ook al het opvrolijken betreft. Ik zelf word daar alleen nog maar chagrijniger van (denk ik, ligt aan wie, wanneer enz.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |