fijn, thanks. Is een beetje raar toch, als het niet klopt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
JA bedankt voor de order, het is aangepast
ja, maar had gewoon een typefout gemaakt hoef je niet te blijven herhalenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
fijn, thanks. Is een beetje raar toch, als het niet klopt.
Nou eh, bij de eerste keer dat ik het meldde deed je niks, dus tjaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja, maar had gewoon een typefout gemaakt hoef je niet te blijven herhalen
dat was gister tochquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou eh, bij de eerste keer dat ik het meldde deed je niks, dus tja
Geeft niet, het is goed zo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
ben gister niet meer in het topic geweest
Ja erg jammer dat ie geen hulp kon accepteren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:34 schreef purplerose het volgende:
Zo herkenbaar, jammer dat ie er niet aan toegekomen is professionele hulp aan te nemen.
Het heeft mij 10 jaar worstelen gekost voor ik zover was hulp aan te nemenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja erg jammer dat ie geen hulp kon accepteren.
ik denk dat ze met het statement elke vorm van hulp, zoals gesprekken met familieleden/vrienden, medicatie ed bedoelen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:53 schreef Robijn48 het volgende:
In het statement die zijn vrouw en Verlinde uitgaven, stond: "hulp heeft niet mogen baten".
Ik denk dat dat toch een stuk meer te geloven is dan zo'n Privé artikel van Wilma Nanninga.
Rick heeft zelf met die Wilma Nanninga gesproken. en daar zei hij dat Antonie geen hulp kan/ kon accepteren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:53 schreef Robijn48 het volgende:
In het statement die zijn vrouw en Verlinde uitgaven, stond: "hulp heeft niet mogen baten".
Ik denk dat dat toch een stuk meer te geloven is dan zo'n Privé artikel van Wilma Nanninga.
Voor wie is dat raar? Kan me niet voorstellen of iemand dat boeit eigenlijk, die 2 maanden verschil.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
fijn, thanks. Is een beetje raar toch, als het niet klopt.
Nee, iemand als Kamerling, die al jaren bij tijd en wijle depressief was, zal zeker hulp door professionele therapie gehad hebben. En ja, medicatie ook, inderdaad.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk dat ze met het statement elke vorm van hulp, zoals gesprekken met familieleden/vrienden, medicatie ed bedoelen..
Man, doe niet zo belachelijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Voor wie is dat raar? Kan me niet voorstellen of iemand dat boeit eigenlijk, die 2 maanden verschil.
dat ook vast en zeker, maar juist de ondersteuning van familie en vrienden is belangrijk in het procesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, iemand als Kamerling, die al jaren bij tijd en wijle depressief was, zal zeker hulp door professionele therapie gehad hebben. En ja, medicatie ook, inderdaad.
Dat hoeft niet, in eerste instantie wil je het zelf op kunnen lossen en na jaren van worstelen kom je erachter dat je het niet alleen kan maar dat is een proces wat jaren kan duren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, iemand als Kamerling, die al jaren bij tijd en wijle depressief was, zal zeker hulp door professionele therapie gehad hebben. En ja, medicatie ook, inderdaad.
Oh, absoluut, absoluut.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat ook vast en zeker, maar juist de ondersteuning van familie en vrienden is belangrijk in het proces
Zeker, maar dat zeg ik toch ook niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, in eerste instantie wil je het zelf op kunnen lossen en na jaren van worstelen kom je erachter dat je het niet alleen kan maar dat is een proces wat jaren kan duren.
dat hoeft niet, het kan best zijn dat hij geweigerd heeft professionele hulp te accepteren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh, absoluut, absoluut.
Maar als er gemeldt wordt: "hulp mocht niet baten", dan kan je er mijns inziens van uitgaan, dat daar professionele hulp mee bedoeld wordt.
Tja. Ik denk van niet. En uitgaan van een artikel van Wilma Nanninga helpt nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat hoeft niet, het kan best zijn dat hij geweigerd heeft professionele hulp te accepteren.
Dat hoop ik iig van wel jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zeker, maar dat zeg ik toch ook niet.
Als je 44 bent, en al jaren bij tijd en wijlen zwaar depressief, dan kan je er vanuit gaan dat hij op een gegeven moment toch professionele hulp gezocht heeft.
Albert gaf zelf aan dat hij in het overleg met Isa gedaan heeft, en speciaal voor haar een uitzending wilde maken. daar kan ik niet anders dan respect voor hebben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:05 schreef Lovechild het volgende:
Over het presenteren van Boulevard, donderdag; ik had er in eerste instantie ook een beetje mijn bedenkingen bij maar ik zapte daarna even naar Shownieuws en de dames daar waren echt een beetje aan het speculeren. Dan kun je mi beter iemand hebben die bij de familie hoort en er meer vanaf weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |