Ik ook.quote:
Oh dat was cabaret?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:03 schreef Majkool het volgende:
Ned. 3 bewijst wederom dat vrouwen geen humor hebben. Jezus, wat overdreven slecht...
quote:
Gefeliciteerd mede-stadsbewonerquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, ik meld me ook weer eens hier. Drukke week gehad met amper vrije tijd![]()
Maar goed, nu ben ik er weer![]()
![]()
En bier voor iedereen vandaag, ik ben jarig
[ afbeelding ]
Jullie hebben nu een dorpsfeest?quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:13 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd mede-stadsbewoner
Dat zijn geeneens dorpen of steden! Dat is gewoon een straat of een wijkquote:
dat zijn dorpen met stadsrechtenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zijn geeneens dorpen of steden! Dat is gewoon een straat of een wijk
Bronkhorst! daar heb ik familie wonen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik ken steden met 10.000 inwoners.
/edit ook een met 150 inwoners zelfs.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:49 schreef Maraca het volgende:
Je moet er toch niet aan denken om ergens te wonen met een populatie van 150?
In zo'n plaats wonen waarschijnlijk meer koeien/varkens/kippen dan mensenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:49 schreef Maraca het volgende:
Je moet er toch niet aan denken om ergens te wonen met een populatie van 150?
quote:
quote:Vlaardingen is een stad en gemeente aan de Nieuwe Maas in het Rijnmondgebied, in de Nederlandse provincie Zuid-Holland. De gemeente telt 70.540 inwoners
Ik sprak laatst iemand uit zo'n kleinere stad. Het was de hele tijd "de buurt dit" en " de buurt wist dat" en "de buurt deed alsof, maar wist dondersgoed dat". Aaargh, daar wil je toch niet wonen?quote:
Hoe kom ik in vredesnaam bij Vlissingen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Dank voor de felicitaties allen!!
Weet alleen nog niet of ik er vanavond bij ben
[..]
[..]
Ik misschien bij RMV, Wegmisbruikers mis ik sowieso.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Dank voor de felicitaties allen!!
Weet alleen nog niet of ik er vanavond bij ben
[..]
[..]
Gebeurt vaker hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik sprak laatst iemand uit zo'n kleinere stad. Het was de hele tijd "de buurt dit" en " de buurt wist dat" en "de buurt deed alsof, maar wist dondersgoed dat". Aaargh, daar wil je toch niet wonen?
[..]
Hoe kom ik in vredesnaam bij Vlissingen?![]()
oh das wel ergquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gebeurt vaker hoor
Als ik zeg: ja, ik kom uit Vlaardingen, dan is het antwoord bijna altijd: o ja, in Zeeland toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |