Ik zit het al behoorlijk uit te stellenquote:
Goed zoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:22 schreef roos85 het volgende:
Goeiemorgenal heb ik wel een lichte kater
oh dat valt altijd tegen hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:27 schreef Maraca het volgende:
Fffuu.. dacht ik met alles klaar te zijn, moet ik nog een presentatie schrijven
Da's lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:31 schreef Maraca het volgende:
Ja, ergste is nog dat het over persoonlijke zaken gaat. Die wil ik helemaal niet in een powerpoint op een groot scherm laten zien
dat vind ik ook altijd zo vervelend, is wel het nadeel van sociaal gerichte opleidingen hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:31 schreef Maraca het volgende:
Ja, ergste is nog dat het over persoonlijke zaken gaat. Die wil ik helemaal niet in een powerpoint op een groot scherm laten zien
wat voor marinade?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:37 schreef Maraca het volgende:
Zo, ga een nieuw recept proberen (á la Maraca)Kip is nu aan het marineren
Een zelfgemaaktequote:
Wat ga je etenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:37 schreef Maraca het volgende:
Zo, ga een nieuw recept proberen (á la Maraca)Kip is nu aan het marineren
Kipreepjes (gemarineerd en gepaneerd) met gebakken aardappeltjes en een frisse saladequote:
IK WIL SAUS!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kipreepjes (gemarineerd en gepaneerd) met gebakken aardappeltjes en een frisse salade![]()
Robert Kranenborg zou trots op me zijn
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:51 schreef Stephan1237 het volgende:
Beschrijving
In 'Oh OhCherso' zien we hoe acht bloed-eigenwijze, jonge, ras-hagenezeneen zomer lang hun uiterste best doen om Chersonissos, op het zonnige Griekse Kreta, te veroveren. Daarbij delen ze lief en leed in hun luxe villa, halen ze de mooiste grappen uit, werken ze zich uit de naad, feesten ze tot ze erbij neervallen en leren ze vakantieparadijs Chersonissosop hun duimpje kennen. De cast bestaat uit eigenzinnige en typische Hagenezen die garant staan voor heel veel echte Haagse humor, verbazing, passie, ruzie, en veel plezier.
adviesprijs ¤ 19,99 bol.com prijs ¤ 17,99 je bespaart 10%
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 09.11.2010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |