Koekje erbij?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:49 schreef Maraca het volgende:
Pff.. bij de volgende scriptie neem ik een clausule op dat ik niet meer aan de scriptie werk als ik ben afgestudeerd![]()
* Maraca gaat koffie zetten
Graag, mijn bokkenpootjes zijn opquote:
We zijn er bij en dat is priiihiimaa!quote:
En zonder pasje!quote:
Ach, het gaat gewoon op de stapelquote:
Jacobusquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:02 schreef tralalala het volgende:
Ik heb mijn verplichtingen naar vanmiddag geschoven en nu kan ik naar Koos de trucker kijken.
Komt daarna gelijk alweer Undercover in Nederland?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:34 schreef tralalala het volgende:
En dan gaat Alberto weer op zoek naar ubergevaarlijk illegaal vuurwerk!
Nee, eerst die kale gozert volgens mij.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:36 schreef TheKC het volgende:
[..]
Komt daarna gelijk alweer Undercover in Nederland?
uitzendbureaus weten vaak wel een bedrijfquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:46 schreef xxiessiexx het volgende:
Weet iemand een bedrijf waar je als oproepkracht kan werken?![]()
Uitzendbureau, maar waarom zou je als oproepkracht willenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:46 schreef xxiessiexx het volgende:
Weet iemand een bedrijf waar je als oproepkracht kan werken?![]()
Ik ga vanavond weer alle SBS pret missenReizen naar Breda duurt nog langer ook door die wintertestdinges
Ik hou niet zo van uitzendbureausquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
uitzendbureaus weten vaak wel een bedrijf
En ik vind het stom dat je dan in de trein zit
Omdat ik niet in vakanties en weekenden kan werken en als oproepkracht dan sowieso geen gezeik krijgquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Uitzendbureau, maar waarom zou je als oproepkracht willen
Als je in het weekend wil werken zou ik naar kledingwinkels gaanquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van uitzendbureaus
Je bent niet de enige die dat stom vindt
Juist niet in het weekendquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je in het weekend wil werken zou ik naar kledingwinkels gaan
Ja, onbetaaldquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tsssk, jij hebt al werk
Economiequote:Op zondag 10 oktober 2010 19:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, onbetaaldMaar ik ben nog steeds in de race voor de baan als verkoopster
Telefoonsquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Economie
Wat ga je verkopen?
hier, zat even een schotel shoarma & lamskoteletten te eten, met lekker veel knoflooksaus...quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
hier, zat even een schotel shoarma & lamskoteletten te eten, met lekker veel knoflooksaus...
zie ik net me agenda dat ik morgen naar de tandarts moet
Ach, hij draagt niet voor niks zo'n kapjequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
hier, zat even een schotel shoarma & lamskoteletten te eten, met lekker veel knoflooksaus...
zie ik net me agenda dat ik morgen naar de tandarts moet
dat is voor weer zo, je hebt natuurlijk ook menen die chronisch uit hun mond stinkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, hij draagt niet voor niks zo'n kapje
Heb je weer zitten soggen?quote:
Demy de Zeeuw, denk ik.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:17 schreef roos85 het volgende:
ik denk trouwens dat Robben de voetballer uit WMB is
welke?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:21 schreef Doler12 het volgende:
He wat gebeurde nou met die man op SBS 6?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |