Daar trap ik dus mooi niet inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:24 schreef Maraca het volgende:
Lief kijken zit in je genen als vrouwnet zoals multi-tasken
Nou ja, het zijn 12-13 jarigenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat het apart is dat je leraar het er mee instemt dat je spongebob als onderwerp neemt
Koffie en koekjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:31 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
* Stephan1237 zet koffie en pakt de koekjes
Nee het bedrijf waar ik een sollicitatie heb staan en ik ben door de eerste keuring heenquote:
Geen idee, hopelijk snel genoegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:14 schreef Maraca het volgende:
Gefeliciteerd
Wanneer krijg je te horen of je op gesprek mag komen?
beterschapquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heb weer wat series binnengehaald. Moet toch wat als ik ziek ben.
ook goeiemorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De man die moest verdwijnenquote:
Waarom kijk je er dan naar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik begrijp niet. Ik kijk nu Super Size Me. Het is nog een wonder dat ik nog niet moet spugen.
Kijk teleshopping of wat Southparkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jezus, de namen van die films.
En ik heb geen idee, ik heb niets anders nu te zien.
Jammerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben niet aangenomenZe konden niet veel met me aangezien ik in weekenden en vakanties bij m'n ouders ben
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben niet aangenomenZe konden niet veel met me aangezien ik in weekenden en vakanties bij m'n ouders ben
Ik heb het toch goed?quote:
Maar southparkstudios.com doet het niet meer in Nederlandquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:33 schreef Maraca het volgende:
Jawel, maar southparkstudios.com is beter. Daar staat al een nieuwe aflevering op en op southpark.nl niet
Koffiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja.
Ben verdomme kapot. Structureel 6 tot 6.5u slaap is niet goed voor mij
.
Is dat zo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:14 schreef Maraca het volgende:
Leuke is dat Oerend Hard ook van Alberto is
Ja dat bedrijf weet ik wel, maar dat programma..... Dat dit kan in Nederland.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Staat op www.noordkaap.nl en daarvan is Alberto CEO![]()
Alberto moet niet denken dat we zo'n feest gaan houden op onze trouwerijquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alberto moet niet denken dat we zo'n feest gaan houden op onze trouwerij
Lache als ie er zo'n boerenfeest van maakt.quote:
Dan mag hij op de bank slapenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lache als ie er zo'n boerenfeest van maakt.
Zal ie leuk vinden, zo'n vrouw waarvan die op de bank moet slapen.quote:
Alleen als hij er een boerenfeest van maaktquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zal ie leuk vinden, zo'n vrouw waarvan die op de bank moet slapen.
Ja dat weet ik, dan nog...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alleen als hij er een boerenfeest van maakt
Nou, dan is er toch niks aan de hand?quote:
Maar als hij een boerenfeest wil dan gaat ie toch niet trouwen als ie weet dat ie dan op de bank moet slapen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, dan is er toch niks aan de hand?
Maraca wil dat niet, dus dan kan ie beter met mij trouwen.quote:
Fixedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar als hij wil trouwen dan gaat ie toch geen boerenfeest geven als ie weet dat ie dan op de bank moet slapen.
quote:
Watquote:
Is niet echt iets speciaals toch.quote:
Jawel, ik was aan weekend toequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is niet echt iets speciaals toch.
Ga je nou verder het hele weekend lamballen?quote:
Ja niks doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |