Ik aan een Fred Perry polotje en strakke haartjes, verder hoop ik dat er nog vrouwen komen met dikke tieten, en een lekker laagje make up erop.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, ik ben te herkennen aan mijn bril en onverzorgd kapsel.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik aan een Fred Perry polotje en strakke haartjes, verder hoop ik dat er nog vrouwen komen met dikke tieten, en een lekker laagje make up erop.
nee ik bedoel met dta kaartje van de kruidvatquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
12.50 volgens mij
Als je een dagretour hebt wel. of je moet vroeg in de nacht de trein nemen. Tot 4.00 zijn ze volgens mij geldig dan.
Dikke titselsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
tja wat valt bij mij op
Paarse staartjes
Dat is een dagretour lieverdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik bedoel met dta kaartje van de kruidvat
Nee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je met een kaartje niet "verplicht" om de kortst mogelijke route te kiezen die beschikbaar is?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik aan een Fred Perry polotje en strakke haartjes, verder hoop ik dat er nog vrouwen komen met dikke tieten, en een lekker laagje make up erop.
Door een paar dagen te gaan slapen, en nachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef gomi het volgende:
ik blijk helaas toch niet te kunnen komen
gedoe met deadline die ik moet halen en klojo die afspraak verzette
Dat is balenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef gomi het volgende:
jammerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef gomi het volgende:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef gomi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Eigenlijk warm citroensap met suiker.quote:
Das niet goed voor mijn lijn..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigenlijk warm citroensap met suiker.
Als je twintig kilo suiker er in doet niet nee. Schepje is al prima.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Das niet goed voor mijn lijn..
Ach ja, anders vervang ik gewoon de alcohol met de pillen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:03 schreef iBenny het volgende:
Jammer gomi
En alle (beginnende) zieken... ik zou het jammer vinden als jullie niet kunnen komen, maar gezondheid gaat gewoon voor hoor
Nee hoor, ik kom! wat er ook gebeurdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:03 schreef iBenny het volgende:
Jammer gomi
En alle (beginnende) zieken... ik zou het jammer vinden als jullie niet kunnen komen, maar gezondheid gaat gewoon voor hoor
Ach, je moet het uiteindelijk zelf beslissenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom! wat er ook gebeurd
Nee hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:29 schreef Koen66 het volgende:
Djies, is iedereen aan het instorten ofzo?
alleen wat minder drinkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom! wat er ook gebeurd
uhmzzz.. ja?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:21 schreef Socios het volgende:
Ben ik de enige die zaterdag per ICE International naar Utrecht Centraal reist?
Ja de rest gaat met de trein.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:21 schreef Socios het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:21 schreef Socios het volgende:
Nee, maar doet dat er toe? Er komt helaas ook (nog) geen ICE in Leeuwarden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
Gaat die trein ook vanuit Rotterdam dan?
hoe moet ik dan in die trein kunnen stappen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, maar doet dat er toe? Er komt helaas ook (nog) geen ICE in Leeuwarden.
Door een ommetje te maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
hoe moet ik dan in die trein kunnen stappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |