Eigenlijk warm citroensap met suiker.quote:
Das niet goed voor mijn lijn..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigenlijk warm citroensap met suiker.
Als je twintig kilo suiker er in doet niet nee. Schepje is al prima.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Das niet goed voor mijn lijn..
Ach ja, anders vervang ik gewoon de alcohol met de pillen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:03 schreef iBenny het volgende:
Jammer gomi
En alle (beginnende) zieken... ik zou het jammer vinden als jullie niet kunnen komen, maar gezondheid gaat gewoon voor hoor
Nee hoor, ik kom! wat er ook gebeurdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:03 schreef iBenny het volgende:
Jammer gomi
En alle (beginnende) zieken... ik zou het jammer vinden als jullie niet kunnen komen, maar gezondheid gaat gewoon voor hoor
Ach, je moet het uiteindelijk zelf beslissenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom! wat er ook gebeurd
Nee hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:29 schreef Koen66 het volgende:
Djies, is iedereen aan het instorten ofzo?
alleen wat minder drinkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom! wat er ook gebeurd
uhmzzz.. ja?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:21 schreef Socios het volgende:
Ben ik de enige die zaterdag per ICE International naar Utrecht Centraal reist?
Ja de rest gaat met de trein.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:21 schreef Socios het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:21 schreef Socios het volgende:
Nee, maar doet dat er toe? Er komt helaas ook (nog) geen ICE in Leeuwarden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
Gaat die trein ook vanuit Rotterdam dan?
hoe moet ik dan in die trein kunnen stappen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, maar doet dat er toe? Er komt helaas ook (nog) geen ICE in Leeuwarden.
Door een ommetje te maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
hoe moet ik dan in die trein kunnen stappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |