abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 oktober 2010 @ 21:10:12 #1
862 Arcee
Look closer
pi_87301166

'Antonie Kamerling zelfmoord gepleegd'
Antonie Kamerling overleden II

quote:
AMSTERDAM – Acteur Antonie Kamerling is overleden. Dat liet zijn zwager, Albert Verlinde, donderdag weten. Kamerling maakte zelf een einde aan zijn leven.

''In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen'', aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde.

"In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden. Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten.'' De acteur laat zijn vrouw, zoon Merlijn en dochter Vlinder achter. Zijn zus Liesbeth Kamerling is tevens actrice.

Loopbaan

Kamerling brak door in de soapserie Goede tijden, slechte tijden als Peter Kelder. Later speelde hij in een aantal speelfilms zoals in De Kleine Blonde Dood (1993) waarvoor hij genomineerd werd voor de Gouden Kalf als beste acteur. In 1997 speelde hij in de film All Stars.

Onder de artiestennaam Hero scoorde hij in 1997 een nummer één-hit met het nummer Toen Ik Je Zag, geschreven door Guus Meeuwis. De acteur speelde verder nog in de televisieseries Windkracht 10 (1996), Onderweg naar Morgen (2005) en Voetbalvrouwen (2008).

In 2011 zou Kamerling verschijnen in de musical Herrinert U Zich Deze Nog?!.
© NU.nl/ANP
Ik dacht nooit aan morgen, vandaag was lang genoeg
Totdat ik jou zag, en ik dacht ineens aan morgenvroeg
Ik hield niet van de liefde, voor mij was er geen vrouw
Totdat ik jou zag, en ik hield zomaar ineens van jou

Je hebt niet in de gaten, wat je allemaal met me doet
En dat kun je ook niet weten, ik heb je pas 1 keer ontmoet
En toen heb je mij misschien, niet eens gezien

Ik ging nooit naar buiten, echt vrolijk was ik niet
Nu loop ik zelfs te fluiten, en ik kijk of ik jou ergens zie
Ik kon om niemand lachen, ik was tot niets in staat
Nu ben ik dag en nacht een zon, omdat ik weet dat jij bestaat

Je hebt niet in de gaten, wat je allemaal met me doet
En toen heb je mij misschien, niet eens gezien

Als ik jou zou vragen, drink jij wat van mij
Zou je dan lachen, blijft het daarbij
Ik moet het toch proberen, ik weet alleen niet hoe
Niet langer verlegen, ik wil ik zal ik ga naar je toe

Er was een donder een bliksem, een slag toen ik je zag
Ik ben veranderd een ander, sinds die ene lach
Ik geef me over je hebt me, verzetten heeft geen zin
Ik ben veranderd een ander, en dit is pas het begin

Want je hebt niet in de gaten wat je allemaal met me doet
En toen heb je mij misschien, ja heel misschien, niet eens, gezien

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_87301638
Zijn laatste project?

quote:
In Nederland verwacht Oerlemans veel van de speelfilm New Kids Turbo (vanaf december in de bioscoop) die voortkomt uit de razend populaire tv-serie. Naast de vaste cast zijn daarin rollen weggelegd voor onder anderen Hans Teeuwen, Theo Maassen, Jody Bernal en Antonie Kamerling.
bron

pi_87301949
Is het heel morbide om te willen weten hoe hij heeft het gedaan? :@
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 21:26:31 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87302015
denk dat bijna iedereen zich dat wel afvraagt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_87302548
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:25 schreef Griebus het volgende:
Stel dat je het zou weten....wat dan?

Ik zou het niet morbide willen noemen, maar de fascinatie om dit soort details te willen weten, ontgaat me wel.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:38:50 #6
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_87302643
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:37 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik zou het niet morbide willen noemen, maar de fascinatie om dit soort details te willen weten, ontgaat me wel.
Lul niet, jouw e-penis zou ook enorm groeien als jij de eerste zou zijn die het weet en het op internet zet.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_87302673
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:37 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het is denk ik voor weinigen een fascinatie, maar wanneer je hoort dat iemand zelfmoord heeft gepleegd, dan is het niet zo vreemd dat je je afvraagt hoe de persoon dat heeft gedaan.

Niet dat het mij verder wat uitmaakt, maar als ik lees dat Sacha de Boer is verongelukt, dan vraag ik me ook af waar en hoe dat kon gebeuren. Ondanks dat de antwoorden op die vragen me om het even zijn.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87302698
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:25 schreef Griebus het volgende:
pillen, fles sterke drank en een vuilniszak
pi_87302723
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef beelz het volgende:

[..]

Lul niet, jouw e-penis zou ook enorm groeien als jij de eerste zou zijn die het weet en het op internet zet.
Nou nee. Beetje ongepast.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:41:53 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_87302797
Ik vind de vraag wel legitiem als je leest dat hij volgens de verklaring gistermiddag al een eind aan zijn leven heeft gemaakt, maar dat alle nieuwsberichten melden dat zijn lichaam pas in de nacht van woensdag op donderdag is gevonden.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:42:15 #11
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_87302820
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Mwoah, zijn actie is voor de vinders ook niet gezellig. En het gevolg.. Dus ongepast.. Ieder z'n ding. Ik zou het op zich ook wel willen weten.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_87302864
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Mwoah, zijn actie is voor de vinders ook niet gezellig.
Ja, dat zeg ik ook inderdaad. Je leest mijn post echt goed.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:43:45 #13
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_87302910
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Het zou pas ongepast zijn als ik zou beweren dat ik weet hoe hij het heeft gedaan en dan na enig aandringen aan het hele internet vertel dat hij is gestikt in de tieten van Olga, de prostituee uit Kiev die 500 kilo weegt en waar hij al enige tijd een verhouding mee had.
Maar dat doe ik dus niet.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_87302920
http://twitter.com/fbarend/status/26673143219
quote:
Antonie kamerling was altijd goeie gast bij barend&vdorp en villa BVD. Mooi herdacht bij Boulevard door nota bene zijn aangetrouwde zwager
het zal fritsie wel weer niet zijn
pi_87302955
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:39 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Het is denk ik voor weinigen een fascinatie, maar wanneer je hoort dat iemand zelfmoord heeft gepleegd, dan is het niet zo vreemd dat je je afvraagt hoe de persoon dat heeft gedaan.

Niet dat het mij verder wat uitmaakt, maar als ik lees dat Sacha de Boer is verongelukt, dan vraag ik me ook af waar en hoe dat kon gebeuren. Ondanks dat de antwoorden op die vragen me om het even zijn.
Fair enough, hoewel ik zelf liever dergelijke details niet hoor, maar dat zal persoonlijk zijn.
Zeker bij iets als een zelfmoord heb ik het gevoel een ongewenste voyeur te zijn bij iets wat wel heel erg privé is.
pi_87302993
Is dat niet de vraag die iedereen altijd meteen stelt
pi_87303037
http://www.rtl.nl/compone(...)15juni.avi_plain.xml

WTF ik wist helemaal niet dat hij problemen had. Laatste wat ik van hem heb gezien is dit hierboven ergens in Juli dit jaar. En dan te bedenken dat hij 3 maanden later zelfmoord pleegt, ongelofelijk..... 8)7
pi_87303423
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik vind de vraag wel legitiem als je leest dat hij volgens de verklaring gistermiddag al een eind aan zijn leven heeft gemaakt, maar dat alle nieuwsberichten melden dat zijn lichaam pas in de nacht van woensdag op donderdag is gevonden.
Albert Verlinde zei dat hij gisteravond een telefoontje van Isa Hoes kreeg.

Ik denk dat ie een hoop pillen heeft ingenomen. Ik meen ergens gelezen te hebben dat ie is gevonden in de slaapkamer.
pi_87303664
Blijft verschrikkelijk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87304307
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef Mylene het volgende:

[..]

Albert Verlinde zei dat hij gisteravond een telefoontje van Isa Hoes kreeg.

Ik denk dat ie een hoop pillen heeft ingenomen. Ik meen ergens gelezen te hebben dat ie is gevonden in de slaapkamer.
speculeren heeft geen zin, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk. Als hij pas laat op de avond is gevonden. De slaapkamer lijkt me een plek waar je als vrouw wel komt.
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 22:19:07 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87304927
ja maar was ze zelf ook thuis?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_87305065
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef sp3c het volgende:
Weet ik niet, ik weet ook niet wat de kinderen waren, maar een driejarige gaat doorgaans niet heel laat naar bed.
Kan me ook voorstellen dat hij er voor gezorgd heeft dat ze elders waren.
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 23:18:22 #23
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  Trouwste user 2022 donderdag 7 oktober 2010 @ 23:33:18 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_87308370
Tien jaar geleden was ik zo ver weg dat gelukkig mijn familie de laatste strohalm was.
Ik had de scheermesjes al klaar liggen en het touw gekocht.
De buitenkant was bij mij anders dan de binnenkant.
De dag dat mensen het inzagen had niet de dag erna moeten zijn.
Ik had alles op de regel, zoals dat heet. Goeie baan, leuk huisje, leuke vrienden en vriendinnen.
Het is zo triest dat iemand met zoveel talent het niet inzag.
De pijn die hij heeft gevoeld wil ik me niet eens voorstellen.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_87308926
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef tong80 het volgende:
Tien jaar geleden was ik zo ver weg dat gelukkig mijn familie de laatste strohalm was.
Ik had alles op de regel, zoals dat heet. Goeie baan, leuk huisje, leuke vrienden en vriendinnen.

Ik wou een soort gelijk verhaal posten maar jouw post dekt de lading voor 100%.
En over de pijn. Die is heel erg als je je vrouw en kinderen moet achterlaten.
Maar je kunt niet anders meer, je wilt niet anders meer en je denkt niet anders meer zodra de pijn sterker is geworden dan alle liefde die je voor iedereen kunt voelen.
Neeeee! Sinterklaas wil bier!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:01:21 #26
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87309308
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef sp3c het volgende:
Nee zij heeft hem levensloos gevonden ..En om een uur of 8 naar Albert Verlinde gebeld.
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:06:40 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_87309511
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:01 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee zij heeft hem levensloos gevonden ..En om een uur of 8 naar Albert Verlinde gebeld.
Hallo met Antonie, tuut tuut tuut tuut.

'Hang me nou niet op'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:10:14 #28
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87309642
Uit de woorden van Albert kon je wel opmaken dat hij zeer ws een overdosis aan pillen of zo heeft genomen. Zijn woorden waren, "de poltie moest komen om vast te stellen dat hij niet geholpen was". Lijkt mij voor de nabestaande ook de meest humane manier om gevonden te worden.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:12:55 #29
236264 crew  capricia
pi_87309723
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:10 schreef sunny16947 het volgende:
Uit de woorden van Albert kon je wel opmaken dat hij zeer ws een overdosis aan pillen of zo heeft genomen. Zijn woorden waren, "de poltie moest komen om vast te stellen dat hij niet geholpen was". Lijkt mij voor de nabestaande ook de meest humane manier om gevonden te worden.
Dat zegt mij niets. Kan ook een compleet bloedbad geweest zijn.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87309780
quote:
Het zou kunnen, maar als hij zichzelf door het hoofd heeft geschoten, zou hetzelfde gelden wat betreft politie etc.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87309798
quote:
Ik ken iemand die zelfmoord heeft gepleegd door ophanging, daar moest ook gewoon de politie bij komen hoor.
pi_87309816
Vind het nog steeds een trieste actie..... Hoe de media dit allemaal "begrijpen" zogenaamd, de realiteit is gewoon dat hij zijn verantwoordelijkheid ontloopt en wat ik nog erger vind dat hij zijn eigen "lijden" erger vond dan het lijden wat hij zou veroorzaken(minstens 3 tegen 1 simpel gezegd), je familie zo in de steek laten :N
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:18:54 #33
236264 crew  capricia
pi_87309892
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:16 schreef iwanttobelieve het volgende:
Vind het nog steeds een trieste actie..... Hoe de media dit allemaal "begrijpen" zogenaamd, de realiteit is gewoon dat hij zijn verantwoordelijkheid ontloopt en wat ik nog erger vind dat hij zijn eigen "lijden" erger vond dan het lijden wat hij zou veroorzaken(minstens 3 tegen 1 simpel gezegd), je familie zo in de steek laten :N
Kun je nagaan hoe rot hij zichzelf wel gevoeld moet hebben om zoiets te doen.
Wees maar gewoon blij dat jij deze ervaring kennelijk niet hebt.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87309903
quote:
Kun je nagaan hoe depressief hij was.
pi_87309926
quote:
Voor een buitenstaander kan dat misschien zo lijken, maar het is ook juist een onderdeel van zijn ziekte dat hij op het laatst nog maar 1 uitweg zag. Het is wel erg makkelijk om te zeggen dat hij een simpele afweging heeft gemaakt en zichzelf belangrijker vond dan zijn gezin. Misschien was hij wel zo ver heen dat hij oprecht dacht dat ze beter af zouden zijn zonder hem.
pi_87309937
Overigens denk ik niet dat zelfmoordenaars hun eigen lijden belangrijker vinden dan dat van anderen. Ik denk eerder het tegenovergestelde.
pi_87309982
quote:
Wat ik niet begrijp is dat users als jij niets begrijpen van dodelijke depressie. Dat doet zelfs pijn.
pi_87310012
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:20 schreef Klaudias het volgende:
Overigens denk ik niet dat zelfmoordenaars hun eigen lijden belangrijker vinden dan dat van anderen. Ik denk eerder het tegenovergestelde.
Juist.
pi_87310048
Waarom staat overal 'Antonie Kamerling overleden'? Is het te eng om te zeggen dat hij zelfmoord heeft gepleegd of zo ?
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:25:15 #40
236264 crew  capricia
pi_87310076
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:24 schreef HiZ het volgende:
Waarom staat overal 'Antonie Kamerling overleden'? Is het te eng om te zeggen dat hij zelfmoord heeft gepleegd of zo ?
Overleden dekt toch wel de lading?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87310099
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:18 schreef capricia het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe rot hij zichzelf wel gevoeld moet hebben om zoiets te doen.
Wees maar gewoon blij dat jij deze ervaring kennelijk niet hebt.
Ja je wil dus zeggen dat ik geen verstand/ervaring heb met depressies? Ben zelf nu al 2 jaar aan de anti depressie, maar de gedachte alleen al dat mijn familie de rest van hun leven(want ik weet dat zij nooit op zouden geven) mij zou missen. dus echt. Waar heb je het over.
pi_87310138
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat zegt mij niets. Kan ook een compleet bloedbad geweest zijn.
Ja. De politie komt altijd, de zelfmoord vorm is om het even.
pi_87310176
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef tong80 het volgende:

Het feit dat je met een :{ eindigd i.p.v. een :P betekent dat het echt is?
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:29:29 #44
236264 crew  capricia
pi_87310192
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:26 schreef iwanttobelieve het volgende:

[..]

Ja je wil dus zeggen dat ik geen verstand/ervaring heb met depressies? Ben zelf nu al 2 jaar aan de anti depressie, maar de gedachte alleen al dat mijn familie de rest van hun leven(want ik weet dat zij nooit op zouden geven) mij zou missen. dus echt. Waar heb je het over.
Ah,omdat jij aan de anti depressiva zit, kan een ander er niet veel en veel naarder aantoe zijn?
En denk je niet dat hij ook gestreden heeft voor zijn gezin en zijn geliefden?

Wees gewoon blij dat die gedachte jou houvast geeft. En oordeel niet zo hard over anderen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87310200
quote:

[..]

leef niet voor je familie, maar voor jezelf.
pi_87310245
Geen gezinsdrama deze keer.
Isa en kind hebben geluk gehad.
pi_87310262
quote:

[..]

Wees blij dat je niet in zijn schoenen staat. Het kan dus nog erger. Geloof me en alle experts: zelfmoord doe je niet zomaar.... Jij hebt godzijdank nog een houvast.
pi_87310267
quote:

[..]

Als jij zelf ook met die problematiek hebt te maken, dan zou je - ik zou bijna zeggen als geen ander - moeten beseffen, hoe onwetend en bevooroordeeld mensen kunnen reageren.

Jij hebt totaal geen inzicht in zijn situatie gehad en hoe lang en ernstig etc. het voor hem is geweest, maar toch heb je je oordeel klaar aan de hand van wat nieuwsartikelen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:32:49 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_87310274
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:28 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Het feit dat je met een :{ eindigd i.p.v. een :P betekent dat het echt is?
~:)
pi_87310282
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

~:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')