Wij hebben het online gekocht, scheelde een heleboel geld namelijk. Bij klusspullen.nl vandaan,quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:28 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Even een stomme vraag misschien hoor, maar wij zijn ook bezig in ons jaren '30 huisje en ook wij zijn verliefd geworden op dit schakelmateriaal... Waar heb jij het vandaan?
Dat denk jij ja ;-)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef koffielepel het volgende:
Een geheime gang lijkt me niet. Ik woon in een boeren gehucht waar sowieso de oorlog minimaal werd beleefd.
Dit spul is gááf!! Maar waarom kies je voor wit? Zwart is 'authentieker'??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:30 schreef koffielepel het volgende:
En oh ja, niet te vergeten;
ik plaats overal Berker 1930 schakelmateriaal![]()
[ afbeelding ]
't was er vroeger ook al in twee smaken maar wij hebben bewust gekozen voor wit. Ik ben het wel met je eens dat zwart dat extra ouderwetse gevoel geeft maar 't is wel een heleboel zwart wat je dan hebt,quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:20 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dit spul is gááf!! Maar waarom kies je voor wit? Zwart is 'authentieker'??
Je zou er lectuur in kunnen doen. Maar net zo goed een blikje bier of een handje kattenvoer. Dus nee, ik denk niet dat ze specifiek voor lectuur zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:42 schreef Freddeh het volgende:
Weet je zeker dat het niet gewoon het oude toilet is?
Mooie keuken ook. Die barkrukken... zijn dat lectuurvakjes die eronder zitten?
Ik vermoed met een touwladder, maar goed, dat is speculeren hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:38 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe komt de kat er dan bij?
Met dat berkermateriaal klopt, bij ons pastte het ook maar net :-)
Dat mag dan wel een kl*te klus zijn maar je krijgt dan wel een top resultaat als je het zo aanpakt!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef koffielepel het volgende:
Overigens klus ik graag maar wat een kl*te klus met schuren/plamuren/schuren/plamuren enz, enz.
Maar goed, er is niemand die het gaat doen behalve ik, en dat motiveert toch weer iets
Psssst, je verhaal klopt niet!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:36 schreef koffielepel het volgende:
Na wat lokaal speurwerk hebben we een foto gevonden van ons huis van vroeger. Ik vermoed dat hij ergens rond 1930 is genomen:
[ afbeelding ]
Het huis is gebouwd eind jaren dertig, het was toen een woning die redelijk op stand was. Toen de eerste bewoners eruit gingen is het door hun kinderen overgekocht, later is het nog 2/3 keer doorverkocht. De zoon van de eerste bewoner woont hier nog op het dorp en daar hebben we laatst aangebeld om verhalen over het huis los te krijgen en vragen te kunnen stellen. Zo blijken we in de achtertuin een grote ondergrondse waterput te hebben en blijkt er inderdaad graniet te liggen in de gang. Was echt heel leuk om te horen hoe het vroeger was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |