Yipquote:
Het blijft een echt mannetje hequote:
Plast jouw bovenbuurman op de overloop?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef Yuki het volgende:
Zou ik zometeen naar boven kunnen zonder gezeik?
Die buurman zeker?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef L-E het volgende:
Ik doe niet kinderachtig, ik voelde me er niet prettig bij, that's it. Het is niet bepaald zo dat ik er hier dagelijks over kom klagen. En hij is idd fan, dat weet ik.
Nevermind ... was niet persoonlijk naar jou. Hoop dat je je nu beter voeltquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe niet kinderachtig, ik voelde me er niet prettig bij, that's it. Het is niet bepaald zo dat ik er hier dagelijks over kom klagen. En hij is idd fan, dat weet ik.
quote:
hij heeft wel wat van mijn Varken wegquote:
quote:
Morgen nog even een staatslotje kopen, opdat ik niet met die gedachte rondloop volgende weekquote:
En ik maar denken dat mijn opmerking "Nu eerst maar een nieuwe oven ,in plaats van een sleave " wel op zou vallenquote:
Flevosapquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:45 schreef Khalein het volgende:
[..]
Morgen nog even een staatslotje kopen, opdat ik niet met die gedachte rondloop volgende week
Wie wil er nog een glaasje Flevosap btw?
mannenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het blijft een echt mannetje he
Jus d orange of troebele appelsap of een mix van die twee en zulks!quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vind het zo grappig dat men telkens denkt dat het een kat is
en dat varken van GvsE een echte big is
Appelsap in een fles met de naam Flevosap d'r op. 'k Heb het niet verzonnenquote:
Ik heb m echt niet gezienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn opmerking "Nu eerst maar een nieuwe oven ,in plaats van een sleave " wel op zou vallen
Eviltje
ja, hij blijft leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vind het zo grappig dat men telkens denkt dat het een kat is
en dat varken van GvsE een echte big is
Euh.. nee dankje.. Ik zit aan de drankquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:47 schreef Khalein het volgende:
[..]
Appelsap in een fles met de naam Flevosap d'r op. 'k Heb het niet verzonnen
Je kan 'm wel tillen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moet hier 3 hoog zonder lift.. Laat die maar thuis
Zo pissed off over het mislukken van je muffins,dat je mij niet eens ziet ?quote:
Okily dokilyquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef krengetje het volgende:
Euh.. nee dankje.. Ik zit aan de drank
nee, mn internet laad bijna niet vandaagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zo pissed off over het mislukken van je muffins,dat je mij niet eens ziet ?
Euhmz.. leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:49 schreef Khalein het volgende:
[..]
Okily dokily'k Heb net nog wat lychee juice in de koelkast ontdekt, dus ik ben ook wel weer tevree.
Zometeen nog papierwerk doornemen. Urgh
Van je mobiel of..?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, mn internet laad bijna niet vandaag
ik zag een advertentie in de AH hangen dat ze poesjes kwijt moeten.. Ik stond te twijfelen om het nummer over te schrijven want ik wil eigenlijk nog een kip erbijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou bijna weer een poes nemen en m kameel noemen ofzo
uiteraardquote:
Mits voor dezelfde club,anders geeft het weer problemenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mannen(voor het voetbal, bier drinken en auto's dan heh)
harderquote:
hoeveel katten heb je nu dan? of hebbie dr geen meer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou bijna weer een poes nemen en m kameel noemen ofzo
Temeer omdat het niets oplevertquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mannen(voor het voetbal, bier drinken en auto's dan heh)
Hier in dat kutdorp is het waarschijnlijk nog slechter dan daar bij jou,zo snel als dikke strontquote:
Dat ligt eraan.. Als je van een ziekelijk horror houdt welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef Khalein het volgende:
[..]
Temeer omdat het niets oplevertMaar goed, misschien doe ik dat dan gewoon maar in bed, in de woonkamer
![]()
Eigenlijk zou ik nog van de laatste avond gratis filmnet gebruik moeten maken (overstapje op digitaal pakket, vandaar) maar er was zostraks echt geen drol opJij nog kijksuggesties misschien?
en ik heb hier al vaak geen bereikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hier in dat kutdorp is het waarschijnlijk nog slechter dan daar bij jou,zo snel als dikke stront
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |