Zou misschien best kunnen maar ik denk het niet.. Of ze is ineens hard geworden in 1 nacht tijdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kreeg een soort van wijze raad
ik zei namelijk ook: hij gedraagd zich zo anders dan dat hij is....
mij werd toen gezegd: jullie zijn beide uit jullie doen en daardoor gedraag je je misschien anders dan normaal. Hij denkt waarschijnlijk het zelfde van jou.
Dus jij herkent haar nu misschien niet, maar heel misschien doet ze zo om op haar manier met verdriet om te gaan? (niet dat ik t goed wil spreken, ik probeer je inzicht te geven)
Ik heb jou zo gemist!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef ArTiC het volgende:
Mijn leven heeft weer zin: L-E is terug
Ik heb 2 weken mezelf in slaap gehuild omdat ik je mistequote:
het lijkt hardquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou misschien best kunnen maar ik denk het niet.. Of ze is ineens hard geworden in 1 nacht tijd![]()
Achja het verleden, dat het maar snel mag rusten
Hahahaha ja dat probleem ken ik (wel zonder die kap, maar dat gespin dan). Af en toe kan ik er echt niet door slapen gewoon. Dus dan zet ik ze op hun eigen slaapkamer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:28 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ze heeft momenteel een kap om (voor de zoveelste keer, maar dit terzijde) en daar wordt haar gespin echt gruwelijk veel luider doorHet is echt wel lekker hoor, don't get me wrong, maar ik moet dan echt oordoppen pakken
Mooi, ik heb water voor de deur, en grote boten.. Kan ie daar spelen..quote:
Had dan contact gezocht, muts.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken mezelf in slaap gehuild omdat ik je miste
Ik dacht eindelijk eens big bad mary te zien, zegt ze afquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja heb dr ook gezegd dat we snel wat moeten afspreken
ik heb een snelweg in de buurt.. Daaar kan ie ook wel spelenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooi, ik heb water voor de deur, en grote boten.. Kan ie daar spelen..
Zodra ik m'n slaapkamer weer op orde heb (moet verdorie nog op zoek naar een fatsoenlijk bedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef krengetje het volgende:
Hahahaha ja dat probleem ken ik (wel zonder die kap, maar dat gespin dan). Af en toe kan ik er echt niet door slapen gewoon. Dus dan zet ik ze op hun eigen slaapkamer.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb een snelweg in de buurt.. Daaar kan ie ook wel spelen
Ohjaquote:
Ahh.. je bent dus nog aan het verhuizen/verbouwen/opknappen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef Khalein het volgende:
[..]
Zodra ik m'n slaapkamer weer op orde heb (moet verdorie nog op zoek naar een fatsoenlijk bed) kan ik poezebeest buitensluiten, indien gewenst. Tot die tijd is ze toch wel erg blij met mijn aanwezigheid in de woonkamer 's nachts.
Daarna nog de rest van de flat onder handen nemen
Als dat stalken is, dan stalkt iedereen op Facebook elkaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij speurt niet Fok af naar mij, hij las gewoon mijn oude account.
ik heb wel een goede redenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht eindelijk eens big bad mary te zien, zegt ze af
en de discussie gaat verderquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:35 schreef mahlah het volgende:
[..]
Als dat stalken is, dan stalkt iedereen op Facebook elkaar.
ja, maar maham.. Hij... Hij.. Heeft mn lipgloss weer gejatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
wees eens lief voor je kleine broertje
Moeten jullie het maar laten wetenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb wel een goede redenmja.. Dan als ik met sis een keer meet moet je maar meekomen ofzo
Het werd stalken toen hij het pas na vier maanden meldde.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:35 schreef mahlah het volgende:
[..]
Als dat stalken is, dan stalkt iedereen op Facebook elkaar.
Kom maar terug als ie je bh's gaat jatten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar maham.. Hij... Hij.. Heeft mn lipgloss weer gejat
'k Had na de relatiebreuk de mazzel dat ik mijn oude flatje nog had aangehouden, dus hoefde ik nergens op de bankquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:35 schreef krengetje het volgende:
Ahh.. je bent dus nog aan het verhuizen/verbouwen/opknappen?
tofquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moeten jullie het maar laten weten
ik ben ook wat strings kwijtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom maar terug als ie je bh's gaat jatten.
Kan nog handig voor haar zijn ook.. Als ik mee ga wordt 't auto en niet de NSquote:
Oh nee, minipuber mag best mee, ik heb ook een kelder waar ie in kan, maar die kat blijft thuis!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef missbehavin het volgende:Big is boos omdat ik pas om half acht thuis was. Nu steelt ie de hele tijd mijn werkpapieren en gaat express voor mijn neus staan en duwen met zijn neus.
Die zullen dan wel bij escobar in het hooi liggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ook wat strings kwijt
Doe niet zo kinderachtig. Als jij op een publiek forum gaat posten, dan moet je ook niet zeuren dat mensen die geinteresseerd zijn meelezen. Hij is/was gewoon een fan van jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Het werd stalken toen hij het pas na vier maanden meldde.
Goh.. dat eerste stukje komt me bekend voorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:37 schreef Khalein het volgende:
[..]
'k Had na de relatiebreuk de mazzel dat ik mijn oude flatje nog had aangehouden, dus hoefde ik nergens op de bankProbleem met het flatje is dat het meerdere jaren meer als kortdurend slaapadres en opslagplaats dienst heeft gedaan dan als echte woning. Dat laatste wordt nu aan gewerkt.
![]()
Ben wel jaloers op jouw katten hoor, met hun eigen slaapkamer
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh nee, minipuber mag best mee, ik heb ook een kelder waar ie in kan, maar die kat blijft thuis!
Wat doen jullie bij oom Fernando?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die zullen dan wel bij escobar in het hooi liggen
sorryquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ook wat strings kwijt
Mams nogsteeds boos?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef Yuki het volgende:
Zou ik zometeen naar boven kunnen zonder gezeik?
haha, maar er is nog geen hoe wat of waar afgesprokenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan nog handig voor haar zijn ook.. Als ik mee ga wordt 't auto en niet de NS
Gezeik van wie?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef Yuki het volgende:
Zou ik zometeen naar boven kunnen zonder gezeik?
Achteraf gezien kan ik me natuurlijk afvragen of ik het echt had aangehouden om praktische redenen...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef krengetje het volgende:
Goh.. dat eerste stukje komt me bekend voorAlleen ik heb een maand op de bank moeten liggen bij mn 2 beste vrienden. Maar wel slim van je dat je je flatje gewoon aan hebt gehouden
En ach.. ik heb een kamer over he, dus die is voor mn pluisjes.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat doen jullie bij oom Fernando?
de onderbroekencrimineelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die zullen dan wel bij escobar in het hooi liggen
True, schiet eens op danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, maar er is nog geen hoe wat of waar afgesproken
Denk eens héééél goed na...quote:
Ik doe niet kinderachtig, ik voelde me er niet prettig bij, that's it. Het is niet bepaald zo dat ik er hier dagelijks over kom klagen. En hij is idd fan, dat weet ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:39 schreef mahlah het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig. Als jij op een publiek forum gaat posten, dan moet je ook niet zeuren dat mensen die geinteresseerd zijn meelezen. Hij is/was gewoon een fan van je
Ach.. achteraf héquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef Khalein het volgende:
[..]
Achteraf gezien kan ik me natuurlijk afvragen of ik het echt had aangehouden om praktische redenen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |