Same here, je oogst wat je zaait.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:16 schreef Khalein het volgende:
[..]
True.
'k Geloof nog steeds graag in de bitchness van karma
Naar heel langquote:
Klopt nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen.
[..]
Mja, "maagdelijk" zijn heeft zijn voor en nadelen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb jij nou al oppas geregeld?
Ja goed hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe is 't daar in ;t verre Zeeland?
Als ik die had dan houd ik die lekker voor mijzelfquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen!
En wel 18+..
Ja zo werkt het niet natuurlijkquote:
herkenbaarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naar heel lang![]()
Mjah zodra ze iets met hem heeft hoef ik haar iig nooit meer te zien, dat is 1 ding wat ik zeker weet, iedereen behalve hij, ook al blijft ze vol houden dat er niks was voordat het uit was, het meisje dat het uit maakte met me was niet het meisje wat ik al die jaren heb mogen kennen namelijk en ik heb er zo mijn eigen ideeën over, of ze juist zijn of niet, die blijf ik toch wel houden
Je voelt je nu ellendig dat ze niet gelukt zijn zoals je wilde?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Moh.. Ik had ze beter niet kunnen bakken
Ms wel goed dat je dan weer een stapje verder bent, hoe kut ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naar heel lang![]()
Mjah zodra ze iets met hem heeft hoef ik haar iig nooit meer te zien, dat is 1 ding wat ik zeker weet, iedereen behalve hij, ook al blijft ze vol houden dat er niks was voordat het uit was, het meisje dat het uit maakte met me was niet het meisje wat ik al die jaren heb mogen kennen namelijk en ik heb er zo mijn eigen ideeën over, of ze juist zijn of niet, die blijf ik toch wel houden
Is het eerder wel gelukt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Moh.. Ik had ze beter niet kunnen bakken
Hij woont in een ergere stad dan de meest lelijke stad van Zeelandquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:18 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja goed hoor, ondanks een boel tegenslagen
En daar waar jou huis staat?
'k Heb de uwer gaap abusievelijk incorrect geïnterpreteerd, waarvoor mijn welgemeende excusesquote:
Wel okayquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:18 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja goed hoor, ondanks een boel tegenslagen
En daar waar jou huis staat?
ja, dan had ik beter gewoon het beslag op kunnen etenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je voelt je nu ellendig dat ze niet gelukt zijn zoals je wilde?
Kutkinderenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet natuurlijk![]()
Je had al lang en breed hier kunnen zijn!
Dat kun je inderdaad aannemen jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:19 schreef Khalein het volgende:
[..]
'k Heb de uwer gaap abusievelijk incorrect geïnterpreteerd, waarvoor mijn welgemeende excuses
Kan ik nu veilig aannemen dat jij, net als ik, enigszins gaar bent na vandaag?
Maar als je de onderkant er af snijdt en doet alsof het minimuffins zijn?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dan had ik beter gewoon het beslag op kunnen eten
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij jou ligt het dus anders bedoel ik.
Lekker toch!! Ik ben jaloers op je!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel okay![]()
Beetje rustig weekje, veel vrij
Jij komt zaterdag? Neem ze mee, gaan ze vast opquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dan had ik beter gewoon het beslag op kunnen eten
quote:
Strak plan, en ik wou dat je goede voorbeeld kon volgen, maarrrr... Moet ik eerst m'n kat uit m'n bed werpen dat momenteel in de woonkamer staat omdat elders de verflucht niet te harden isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:20 schreef krengetje het volgende:
Dat kun je inderdaad aannemen ja. Waarschijnlijk zal ik dan ook al binnen een uur in mn bed liggen
ze zijn al minier, doordat ze naar de zijkant open zijn gegaan ipv de bovenkantquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar als je de onderkant er af snijdt en doet alsof het minimuffins zijn?
Misschien wel ja, alle hoop die er ergens diep verborgen nog lag vliegt dan iig wel wegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms wel goed dat je dan weer een stapje verder bent, hoe kut ook.
Ik had wat tegoed van de zoon van de baas (Hierna vernoemd: minibaas)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:21 schreef krengetje het volgende:
[..]
Lekker toch!! Ik ben jaloers op je!
OMG KONquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef Catkiller het volgende:
Het zou me eigenlijk ook geen fuck uit moeten maken maar ik weet dat het hier iemand betreft die ze kon via internet, ze heeft hem leren kennen toen we nog iets hadden, en ze heeft rustig met hem staan zoenen toen ze nog na dacht over "ons" dus tjah genoeg reden om even flink nijdig te zijn voor mij
ik kreeg een soort van wijze raadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naar heel lang![]()
nee, heb straks al afgesmst.. Ze gaan gewoon straks tijdens mijn vreetkick op en anders de vuilnisbak in ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij komt zaterdag? Neem ze mee, gaan ze vast op
Huh?quote:
Met dode katten kun je makkelijker gooien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:22 schreef Khalein het volgende:
[..]
Strak plan, en ik wou dat je goede voorbeeld kon volgen, maarrrr... Moet ik eerst m'n kat uit m'n bed werpen dat momenteel in de woonkamer staat omdat elders de verflucht niet te harden isEn die kat, die is moeilijk te werpen, laat ik het zo zeggen...
Ja kan er toch ook lekker naast kruipen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:22 schreef Khalein het volgende:
[..]
Strak plan, en ik wou dat je goede voorbeeld kon volgen, maarrrr... Moet ik eerst m'n kat uit m'n bed werpen dat momenteel in de woonkamer staat omdat elders de verflucht niet te harden isEn die kat, die is moeilijk te werpen, laat ik het zo zeggen...
Aww, jammerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, heb straks al afgesmst.. Ze gaan gewoon straks tijdens mijn vreetkick op en anders de vuilnisbak in ofzo
En dan eerst maar een nieuwe oven,in plaats van een sleave ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, heb straks al afgesmst.. Ze gaan gewoon straks tijdens mijn vreetkick op en anders de vuilnisbak in ofzo
Hey, ze zijn dan misschien wat vreemd, maar vast heel lekker. Zoals wij, dochterliefquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze zijn al minier, doordat ze naar de zijkant open zijn gegaan ipv de bovenkant
mja heb dr ook gezegd dat we snel wat moeten afsprekenquote:
Zijn opa welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heeft minipuber een vishengel?
Eyhhhhh.... Don't kill the kitty!!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Met dode katten kun je makkelijker gooien.
Grote lieverd? Dude.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:26 schreef Khalein het volgende:
[..]
Eyhhhhh.... Don't kill the kitty!!!!'t Is toch wel een beetje mijn grote lieverd hoor
Zal wel, is wel het laatste waar ik op let nuquote:
Ze heeft momenteel een kap om (voor de zoveelste keer, maar dit terzijde) en daar wordt haar gespin echt gruwelijk veel luider doorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:24 schreef krengetje het volgende:
Ja kan er toch ook lekker naast kruipen?Doe ik nml ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |