duidelijk!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij speurt niet Fok af naar mij, hij las gewoon mijn oude account.
Dan kom ik het wel in Dordt proberen bij een leuke buur van jou, ik kom er verder toch nooitquote:
Gewoon de handboeien losmaken toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Techno het volgende:
[..]
De kunst van het loslaten van je ex #124
Handig linkje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Techno het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex #124
Ik zeg doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kom ik het wel in Dordt proberen bij een leuke buur van jou, ik kom er verder toch nooit
Ik vind de foto's maar wat vaag.. Ik laat het nog wel wetenquote:
Dordtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kom ik het wel in Dordt proberen bij een leuke buur van jou, ik kom er verder toch nooit
Krengelquote:
Ben ik even blij dat ik geen lastige exen hebquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:13 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gewoon de handboeien losmaken toch?
En die van dat datingtopic ookquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef Catkiller het volgende:
Het zou me eigenlijk ook geen fuck uit moeten maken maar ik weet dat het hier iemand betreft die ze kon via internet, ze heeft hem leren kennen toen we nog iets hadden, en ze heeft rustig met hem staan zoenen toen ze nog na dacht over "ons" dus tjah genoeg reden om even flink nijdig te zijn voor mij
die is er tegelijk met dde muffins ingegaan.. Kutovenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. dan snap ik 't ook niet.. misschien de bakplaat te heet ofzo..
Ja die heb ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet je wel leuke buurtjes hebben natuurlijk
Goedemorgen.quote:
Mja, "maagdelijk" zijn heeft zijn voor en nadelen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
Ben ik even blij dat ik geen lastige exen heb
Mee eens.quote:
True.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef Catkiller het volgende:
Het zou me eigenlijk ook geen fuck uit moeten maken maar ik weet dat het hier iemand betreft die ze kon via internet, ze heeft hem leren kennen toen we nog iets hadden, en ze heeft rustig met hem staan zoenen toen ze nog na dacht over "ons" dus tjah genoeg reden om even flink nijdig te zijn voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |