Of de stalkers zijn niet meer zo goed als eerst, ze vallen sneller op.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:05 schreef Murmeli het volgende:
dat heerst hier tegenwoordig. Miss en evie hebben er ook last van
met die nick lijkt me de kans klein eigenlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vervelend he dan kan je niet meer gewoon posten zoals je gewend bent enzo
hoop dat je zo minder opvalt
Je was ooit zeker blond? 't laat z'n sporen naquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan je wel tips geven, Joe heeft me nog nooit betrapt.
Respect jeweetsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kijk, zo zijn matties! Boks ouwe!
Je kan ook naakt met je lul in je hand aanbellen en om suiker vragen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:05 schreef xFriendx het volgende:
Ze houden mij ook altijd in de gaten. Misschien moet ik mij eens wat meer verdekt opstellen als ik gluur bij de buurvrouw, dan ziet de politie me niet zo snel.
stiekem geil ik er opquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan je wel tips geven, Joe heeft me nog nooit betrapt.
Hoe goed werkt dat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je kan ook naakt met je lul in je hand aanbellen en om suiker vragen.
Ik was alle kleuren bijna wel. Ha!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je was ooit zeker blond? 't laat z'n sporen na
ja tja naquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:07 schreef dawg het volgende:
[..]
met die nick lijkt me de kans klein eigenlijk.
Beter toch? Dan stalkt ze jou niet!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:09 schreef Catkiller het volgende:Zojuist uit mogen vinden dat m'n ex een ander op het oog heeft
Probeer het uitquote:
Ik zou dat als goed nieuws zien...maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:09 schreef Catkiller het volgende:
Zojuist uit mogen vinden dat m'n ex een ander op het oog heeft
stiekem weet ik datquote:
ga haar stalken, de bitch. ze verdient het zo te horen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:09 schreef Catkiller het volgende:
Zojuist uit mogen vinden dat m'n ex een ander op het oog heeft
Of naakt met je lul in je hand aanbellen en vragen of ze de lamellen een slag wil draaien omdat je het anders niet meer kan zien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je kan ook naakt met je lul in je hand aanbellen en om suiker vragen.
De kunst van het loslaten van je ex #124quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:09 schreef Catkiller het volgende:Zojuist uit mogen vinden dat m'n ex een ander op het oog heeft
Maar ik wil alleen een kopje suiker..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heel goed!![]()
Als je een straatverbod wilt
dat is even pijnlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:09 schreef Catkiller het volgende:Zojuist uit mogen vinden dat m'n ex een ander op het oog heeft
Beide zijn toch aardig consumeerbaar hoorquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of naakt met je lul in je hand aanbellen en vragen of ze de lamellen een slag wil draaien omdat je het anders niet meer kan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |