Okily dokilyquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef krengetje het volgende:
Euh.. nee dankje.. Ik zit aan de drank
nee, mn internet laad bijna niet vandaagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zo pissed off over het mislukken van je muffins,dat je mij niet eens ziet ?
Euhmz.. leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:49 schreef Khalein het volgende:
[..]
Okily dokily'k Heb net nog wat lychee juice in de koelkast ontdekt, dus ik ben ook wel weer tevree.
Zometeen nog papierwerk doornemen. Urgh
Van je mobiel of..?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, mn internet laad bijna niet vandaag
ik zag een advertentie in de AH hangen dat ze poesjes kwijt moeten.. Ik stond te twijfelen om het nummer over te schrijven want ik wil eigenlijk nog een kip erbijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou bijna weer een poes nemen en m kameel noemen ofzo
uiteraardquote:
Mits voor dezelfde club,anders geeft het weer problemenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mannen(voor het voetbal, bier drinken en auto's dan heh)
harderquote:
hoeveel katten heb je nu dan? of hebbie dr geen meer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou bijna weer een poes nemen en m kameel noemen ofzo
Temeer omdat het niets oplevertquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mannen(voor het voetbal, bier drinken en auto's dan heh)
Hier in dat kutdorp is het waarschijnlijk nog slechter dan daar bij jou,zo snel als dikke strontquote:
Dat ligt eraan.. Als je van een ziekelijk horror houdt welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef Khalein het volgende:
[..]
Temeer omdat het niets oplevertMaar goed, misschien doe ik dat dan gewoon maar in bed, in de woonkamer
![]()
Eigenlijk zou ik nog van de laatste avond gratis filmnet gebruik moeten maken (overstapje op digitaal pakket, vandaar) maar er was zostraks echt geen drol opJij nog kijksuggesties misschien?
en ik heb hier al vaak geen bereikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hier in dat kutdorp is het waarschijnlijk nog slechter dan daar bij jou,zo snel als dikke stront
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |