quote:Ahja, ik vroeg me al af waar ik haar van kende.Op donderdag 21 oktober 2010 21:54 schreef Frey het volgende:
Die Bianca ken ik nog van de serie "De Erfenis".
quote:Wat presenteert ze want dat hoofd komt wel bekend voor.Op donderdag 21 oktober 2010 21:58 schreef Maartel het volgende:
Ik ken haar de laatste jaren vooral als érg slechte presentatrice, dus ik hoop dat ze dit wat leuker doet.
quote:Uhm.. Iig iets van Vrienden Houden Huis?Op donderdag 21 oktober 2010 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat presenteert ze want dat hoofd komt wel bekend voor.
quote:Deed.Op donderdag 21 oktober 2010 22:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Die nieuwe vrouw doet toch ook de reclame van Essent ofzo?
quote:Echt he?
quote:Niet te vroeg juichen de beste acteurs van de afgelopen jaren kregen de minst interessante rollenOp donderdag 21 oktober 2010 22:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
Joep Sertons en Synthia Abma geven me wel gelijk een beetje hoop voor GTST.
Hoop op intelligentere verhaallijnen bedoel ik!
quote:Sebastiaan was ook gewoon lekker om naar te kijken.Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen de beste acteurs van de afgelopen jaren kregen de minst interessante rollen
Sebastiaan Labrie , Peter Post, Die man die Floris speelde
Stuk voor stuk klasse acteurs die allemaal flut lijntjes kregen.
Sebastiaan die als Ray ging vechten om de koning.
Peter die als Martijn koffie mocht inzetten en zich als een watje door iedereen aan de kant liet zetten.
En die Floris heeft ook nooit wat boeiends meegemaakt.
Joep is een geweldig acteur maar goeie acteurs krijgen in gtst meestal de kut verhaallijnen
quote:Sylvia's Floris?Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:De vriend van Barbara en Janine Floris.Op donderdag 21 oktober 2010 22:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Sylvia's Floris?
Is die ooit nog als man teruggekomen dan?
quote:Ja dat weten de makers ook, daarom worden Bing en dergelijke er overigens ook ingehoudenOp donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sebastiaan was ook gewoon lekker om naar te kijken.
quote:Wat moet ik met dat poephoofd.Op donderdag 21 oktober 2010 23:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja dat weten de makers ook, daarom worden Bing en dergelijke er overigens ook ingehouden
quote:Niks hoop ik, de makers daarentegen denken dat de gemiddelde vrouwelijke kijker om hem blijft kijken.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat moet ik met dat poephoofd.
quote:Ik vind het anders een stel boerenkinkels, allebei.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:06 schreef Maartel het volgende:
Die nieuwe knul is de enige aantrekkelijke jongen die ik in de afgelopen jaren in GTST heb zien verschijnen.
quote:Op Emiel Sandtke na dan toch zeker!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 00:06 schreef Maartel het volgende:
Die nieuwe knul is de enige aantrekkelijke jongen die ik in de afgelopen jaren in GTST heb zien verschijnen.
quote:en Skip *fapfapfap*Op vrijdag 22 oktober 2010 06:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
Op Emiel Sandtke na dan toch zeker!!!
quote:Ik hoop dat t wel wat wordt.. Ff afwachten dus..Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen de beste acteurs van de afgelopen jaren kregen de minst interessante rollen
Stuk voor stuk klasse acteurs die allemaal flut lijntjes kregen.
Sebastiaan die als Ray ging vechten om de koning.
Peter die als Martijn koffie mocht inzetten en zich als een watje door iedereen aan de kant liet zetten.
En die Floris heeft ook nooit wat boeiends meegemaakt.
Joep is een geweldig acteur maar goeie acteurs krijgen in gtst meestal de kut verhaallijnen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sebastiaan was ook gewoon lekker om naar te kijken.
quote:Bing.... en Danny...Op donderdag 21 oktober 2010 23:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja dat weten de makers ook, daarom worden Bing en dergelijke er overigens ook ingehouden
quote:Uhh, wat?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:06 schreef Maartel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |