abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 maart 2011 @ 18:31:32 #61
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_94818322
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:10 schreef tinoz het volgende:

[..]

ik beschouw juist die middelen als verdacht !
Dan moet je die middelen zelf maken, dan weet je zeker wat erin zit (en wat niet)
pi_94840605
Ja, maak ik heel vaak mee. Heeft niks met aliens te maken. Vaak als ik denk tot bepaalde inzeichten te zijn gekomen ben ik zo snel aan het denken dat ik alleen de conclusie onthoud. Vervolgens weet ik niet hoe ik er precies op kwam. Ik weet alleen dat het klopt.

Vroeger had ik de neiging precies na te gaan hoe ik tot een bepaalde conclusie kwam. Nu weet ik dat ik mezelf niet hoef te overtuigen van de waarde van de uiteindelijke uitkomst. Het werkt iig zo voor mij.
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
pi_94848007
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 01:04 schreef Raug het volgende:
Ja, maak ik heel vaak mee. Heeft niks met aliens te maken. Vaak als ik denk tot bepaalde inzeichten te zijn gekomen ben ik zo snel aan het denken dat ik alleen de conclusie onthoud. Vervolgens weet ik niet hoe ik er precies op kwam. Ik weet alleen dat het klopt.

Vroeger had ik de neiging precies na te gaan hoe ik tot een bepaalde conclusie kwam. Nu weet ik dat ik mezelf niet hoef te overtuigen van de waarde van de uiteindelijke uitkomst. Het werkt iig zo voor mij.
Gedachten kunnen soms zo door je hoofd tuimelen dat je er moe van wordt.
Ik probeer dan even helemaal niets te denken, hetgeen soms lukt, en soms niet.
  donderdag 31 maart 2011 @ 13:31:47 #64
151199 tinoz
Alter Reality
pi_94851878
Het vreemde is dat wanneer ik wil gaan denken over wat het ongeveer was , mijn gedachten stoppen ! ik kan als het ware geen kant meer uit .

Het voelt echt onnatuurlijk
Save Us From Fashion !
pi_94852101
quote:
11s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:31 schreef tinoz het volgende:
Het vreemde is dat wanneer ik wil gaan denken over wat het ongeveer was , mijn gedachten stoppen ! ik kan als het ware geen kant meer uit .

Het voelt echt onnatuurlijk
Omdat je het dan vergeten bent, en hoe je ook piekert en peinst, het komt niet meer terug. Beter even aan wat anders denken dan, misschien komt het dan terug op een ander moment.
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:48:23 #66
151199 tinoz
Alter Reality
pi_94855119
Zelfs alle soortgelijke features kan ik moeilijker omvatten :/ echt raar !

Maar soms dan gaat het vloeiend lijkt wel , maar anders , dan gaat het gewoon net zoals nu , weer ff helemaal niet -O-

Poll: mijn intelligentie is veranderlijk !
JA
NEE
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Save Us From Fashion !
pi_95319790
wauw, dit was echt niet lief van mij o|O

[ Bericht 74% gewijzigd door Gray op 16-06-2011 23:14:39 ]
pi_95327928
Jawel, regelmatig zelfs.
Maar ik denk niet dat het aliens zijn want het idee wat ik nu heb jonge, oh man, als er iets is waar aliens tegen zijn dan zou dit het beste voorbeeld zijn en het zit nog in mijn hoofd want het ging over.. erm.. tja.. iets over..? nee.. hmmmmm..

Nee, sorry, ik herken het niet op echte dromen na, die wel opeens weg kunnen zijn. Maar daar schijnt iedereen last van te hebben.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:18:54 #69
151199 tinoz
Alter Reality
pi_95453153
mijn haar houd ik graag , het is ook best lang dus afknippen zou ik zonde vinden. Vroeger bespaarde mijn ouders op de kapper door me met de tondeuse te scheren.

Toen ik zelf meer te zeggen kreeg ben ik het langer gaan dragen, dan weer half lang dan langer , dan weer kort enzovoort.

Ik weet wél zeker dat ik veel dingen op korte termijn vergeet. Toch lijkt het erop dat ik het vaak wel terug kan halen. Dus dat is dan weer een verbetering
Save Us From Fashion !
pi_96275229
Ik heb dat soort ingevingen wel eens met topics die ik wil openen op fok, maar dat ik dan ineens compleet kwijt ben wat het nou was wat ik precies wilde openen.

Geniaal waren ze wel. Stuk voor stuk.

Gemiste kans. Voornamelijk voor jullie.

:'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:49:39 #71
151199 tinoz
Alter Reality
pi_98269373
Ik heb net Inception geken. Vind dat deze film in dit topic wel genoemd moest worden , tis fictie maat toch !
Save Us From Fashion !
pi_98274064
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef tinoz het volgende:
Ik heb net Inception geken. Vind dat deze film in dit topic wel genoemd moest worden , tis fictie maat toch !
Als je dat interessant vind, zou je eens The Adjustment Bureau moeten bekijken. Heeft best wat weg van Inception, maar is een stuk eenvoudiger en kijkt daarom lekkerder weg. Dat, plus:

;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Gray op 17-06-2011 16:05:24 ]
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:12:23 #73
151199 tinoz
Alter Reality
pi_98295060
je plaatje doet het niet :P
Save Us From Fashion !
pi_98295737
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:12 schreef tinoz het volgende:
je plaatje doet het niet :P
Nu ook niet? Bij mij doettie het gewoon? :?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:51:07 #75
151199 tinoz
Alter Reality
pi_98296666
nope
Save Us From Fashion !
pi_98297191
Nu doettie het bij mij ook niet meer. als het goed is weer. ;)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:18:40 #77
151199 tinoz
Alter Reality
pi_98297742
your future has been adjusted dus .... :D
Save Us From Fashion !
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:31:59 #78
151199 tinoz
Alter Reality
pi_98307343
Had net een gesprek over vergeetachtigheid. Ik vroeg me af of mijn geheugenproblemen ( die soms erger en soms minder groot zijn ) veroorzaakt zouden kunnen worden door de LEPONEX.

De suggestie die ik kreeg was dat het heel goed de psychoses zouden kunnen zijn die de geheugenfincites aantasten..

Iemand een idee hierover?
Save Us From Fashion !
pi_98308947
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:31 schreef tinoz het volgende:
Had net een gesprek over vergeetachtigheid. Ik vroeg me af of mijn geheugenproblemen ( die soms erger en soms minder groot zijn ) veroorzaakt zouden kunnen worden door de LEPONEX.

De suggestie die ik kreeg was dat het heel goed de psychoses zouden kunnen zijn die de geheugenfincites aantasten..

Het is ook een (weinig voorkomende) bijwerking van Leponex, wat niet vreemd is gezien het affiniteit heeft met dopamine-receptoren, alsmede cholinerge, adrenerge en histaminerge receptoren.

Ook zijn problemen met geheugen niet ongewoon bij depressie. Iets dat mede veroorzaakt wordt door slaapproblemen afkomstig van depressies.

Het is zo te lezen best een pittig medicijn, houdt je goed aan de bijsluiter en advies van de voorschrijvend arts! Een van de grootste oorzaken van verminderd effect en vergroting van bijwerkingen is het niet regelmatig innemen van de juiste doseringen. Bij klachten altijd direct je behandelend arts raadplegen. Ga niet op eigen houtje beslissingen nemen hierover!

Succes en sterkte iig. :)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:10:42 #80
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_98309195
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:31 schreef tinoz het volgende:

Kan allebei. Maar als het over korte termijn geheugen gaat lijkt het me ook van belang hoe lang geleden het is dat iemand een psychose heeft gehad.

Geheugenverlies kan ook hele andere oorzaken hebben. Sommige mensen zijn gewoon vergeetachtig. Maar medicijnen kunnen er zeker aan bijdragen.

Bepaalde vetzuren en vitaminen hebben een postief effect op je geheugen. Dus het kan ook deels je dieet zijn.
pi_98309343
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Kan allebei. Maar als het over korte termijn geheugen gaat lijkt het me ook van belang hoe lang geleden het is dat iemand een psychose heeft gehad.

Geheugenverlies kan ook hele andere oorzaken hebben. Somige mensen zijn gewoon vergeetachtig. Maar medicijnen kunnen er zeker aan bijdragen.

Bepaalde vetzuren en vitaminen hebben een postief effect op je geheugen. Dus het kan ook je dieet zijn.
Dieet hangt inderdaad sterk samen met het menselijk welzijn. Je hebt meer (vriendelijke) bacteriën in je buik dan cellen in je lichaam. Alles wat het via de mond het lichaam ingaat komt eerst langs die bacteriën, dus wees lief voor ze. :)
pi_98313194
er is een mooi verhaal dat een persoon geraakt is door een honkbal knuppel en sindsdien alles onthouden heeft wat hij heeft meegemaakt,
kan het nu even niet vinden...
maar kijk maar waar hij geraakt is, train dat gebied en vergeet niks meer!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 18:44:20 #83
151199 tinoz
Alter Reality
pi_98341704
fictie ?
Save Us From Fashion !
pi_98378086
nee ik kom ook steeds uit op een boek,
maar het schijnt ook echt te zijn... alleen blijf alleen maar hits vinden op het boek, ik zal nog eens vragen hoe die persoon eraan kwam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')