Dan moet je die middelen zelf maken, dan weet je zeker wat erin zit (en wat niet)quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:10 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik beschouw juist die middelen als verdacht !
Gedachten kunnen soms zo door je hoofd tuimelen dat je er moe van wordt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:04 schreef Raug het volgende:
Ja, maak ik heel vaak mee. Heeft niks met aliens te maken. Vaak als ik denk tot bepaalde inzeichten te zijn gekomen ben ik zo snel aan het denken dat ik alleen de conclusie onthoud. Vervolgens weet ik niet hoe ik er precies op kwam. Ik weet alleen dat het klopt.
Vroeger had ik de neiging precies na te gaan hoe ik tot een bepaalde conclusie kwam. Nu weet ik dat ik mezelf niet hoef te overtuigen van de waarde van de uiteindelijke uitkomst. Het werkt iig zo voor mij.
Omdat je het dan vergeten bent, en hoe je ook piekert en peinst, het komt niet meer terug. Beter even aan wat anders denken dan, misschien komt het dan terug op een ander moment.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:31 schreef tinoz het volgende:
Het vreemde is dat wanneer ik wil gaan denken over wat het ongeveer was , mijn gedachten stoppen ! ik kan als het ware geen kant meer uit .
Het voelt echt onnatuurlijk
Als je dat interessant vind, zou je eens The Adjustment Bureau moeten bekijken. Heeft best wat weg van Inception, maar is een stuk eenvoudiger en kijkt daarom lekkerder weg. Dat, plus:quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef tinoz het volgende:
Ik heb net Inception geken. Vind dat deze film in dit topic wel genoemd moest worden , tis fictie maat toch !
Het is ook een (weinig voorkomende) bijwerking van Leponex, wat niet vreemd is gezien het affiniteit heeft met dopamine-receptoren, alsmede cholinerge, adrenerge en histaminerge receptoren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:31 schreef tinoz het volgende:
Had net een gesprek over vergeetachtigheid. Ik vroeg me af of mijn geheugenproblemen ( die soms erger en soms minder groot zijn ) veroorzaakt zouden kunnen worden door de LEPONEX.
De suggestie die ik kreeg was dat het heel goed de psychoses zouden kunnen zijn die de geheugenfincites aantasten..
Iemand een idee hierover?
Kan allebei. Maar als het over korte termijn geheugen gaat lijkt het me ook van belang hoe lang geleden het is dat iemand een psychose heeft gehad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:31 schreef tinoz het volgende:
Had net een gesprek over vergeetachtigheid. Ik vroeg me af of mijn geheugenproblemen ( die soms erger en soms minder groot zijn ) veroorzaakt zouden kunnen worden door de LEPONEX.
De suggestie die ik kreeg was dat het heel goed de psychoses zouden kunnen zijn die de geheugenfincites aantasten..
Iemand een idee hierover?
Dieet hangt inderdaad sterk samen met het menselijk welzijn. Je hebt meer (vriendelijke) bacteriën in je buik dan cellen in je lichaam. Alles wat het via de mond het lichaam ingaat komt eerst langs die bacteriën, dus wees lief voor ze.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Kan allebei. Maar als het over korte termijn geheugen gaat lijkt het me ook van belang hoe lang geleden het is dat iemand een psychose heeft gehad.
Geheugenverlies kan ook hele andere oorzaken hebben. Somige mensen zijn gewoon vergeetachtig. Maar medicijnen kunnen er zeker aan bijdragen.
Bepaalde vetzuren en vitaminen hebben een postief effect op je geheugen. Dus het kan ook je dieet zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |