Behalve dergelijks is het ook nog eens gewoon normaal en menselijk dat je gedachten komen en gaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:56 schreef Bastard het volgende:
Komt het misschien door je medicatie.. zit daar een bijwerking bij dat je last hebt van je korte termijn geheugen?
Blow je ook? Dat tast zeker je korte termijn geheugen aan namelijk.
Een kunstgebit! Jemig zeg, je hebt het wel ver laten komen. Wie heeft je wijsgemaakt dat tandenpoetsen slecht is? Je hebt tandpasta zonder fluoride, dus dat hoeft het bezwaar niet te zijn. Er is ook neutrale shampoo te koop.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:23 schreef tinoz het volgende:
ik poetste slecht en met water , mijn tanden zijn echt slechter geworden nu en de tandarts had het al over een kunstgebit.
Mijn haren heb ik tekens onder de douche met water gewassen, wat overigens niet echt helpt.
Of... hier eens over gaan babbelen met je huisarts?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:38 schreef tinoz het volgende:
Heb niet het vertrouwen dat er shampoo bestaat die ECHT neutraal is ofzo.
De tandarts én mondhygiëniste willen dat ik fluoride ga gebruiken voor poetsen én spoelen !
Vergeleken met een tijd geleden gaat het wel beter , maar ik weet niet wat nu te doen. Stoppen met shampoo en tandpasta zou denkik pas na een paar weken effect hebben.
Ik sta nu voor de keuze : alles vergeten en gewoon doorgaan, of nog eens proberen op natuurlijke wijze te zien of ik weer op mijn oude denk niveau kan komen
Fluor tandpasta is zeker wel brein beïnvloedend.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beschouw jij tandpasta en shampoo als drugs Tinoz?
Zou het niet een chemische oorzaak kunnen hebben? Veel verzorgingsproducten hebben heel veel chemische componenten die wel afzonderlijk zijn getest maar nooit als mengsel. Ik begrijp dat je ook medicijnen gebruikt? Al met al heb je zo veel externe chemische invloeden en die rommel komt voornamelijk via de huid (shampoo, afwasmiddel, make-up, zalfjes en wasmiddel (via kleding)) in de bloedbaan en kan dan naar de hersenen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:38 schreef tinoz het volgende:
Heb niet het vertrouwen dat er shampoo bestaat die ECHT neutraal is ofzo.
De tandarts én mondhygiëniste willen dat ik fluoride ga gebruiken voor poetsen én spoelen !
Vergeleken met een tijd geleden gaat het wel beter , maar ik weet niet wat nu te doen. Stoppen met shampoo en tandpasta zou denkik pas na een paar weken effect hebben.
Ik sta nu voor de keuze : alles vergeten en gewoon doorgaan, of nog eens proberen op natuurlijke wijze te zien of ik weer op mijn oude denk niveau kan komen
ik beschouw juist die middelen als verdacht !quote:En als je ff goed zoekt dan vind je van veel andere producten, die ik net noemde, varianten die gemaakt zijn van alleen natuurlijke ingrediënten en dus zonder chemische troep... En die net zo goed werken
Dan moet je die middelen zelf maken, dan weet je zeker wat erin zit (en wat niet)quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:10 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik beschouw juist die middelen als verdacht !
Gedachten kunnen soms zo door je hoofd tuimelen dat je er moe van wordt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:04 schreef Raug het volgende:
Ja, maak ik heel vaak mee. Heeft niks met aliens te maken. Vaak als ik denk tot bepaalde inzeichten te zijn gekomen ben ik zo snel aan het denken dat ik alleen de conclusie onthoud. Vervolgens weet ik niet hoe ik er precies op kwam. Ik weet alleen dat het klopt.
Vroeger had ik de neiging precies na te gaan hoe ik tot een bepaalde conclusie kwam. Nu weet ik dat ik mezelf niet hoef te overtuigen van de waarde van de uiteindelijke uitkomst. Het werkt iig zo voor mij.
Omdat je het dan vergeten bent, en hoe je ook piekert en peinst, het komt niet meer terug. Beter even aan wat anders denken dan, misschien komt het dan terug op een ander moment.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:31 schreef tinoz het volgende:
Het vreemde is dat wanneer ik wil gaan denken over wat het ongeveer was , mijn gedachten stoppen ! ik kan als het ware geen kant meer uit .
Het voelt echt onnatuurlijk
Als je dat interessant vind, zou je eens The Adjustment Bureau moeten bekijken. Heeft best wat weg van Inception, maar is een stuk eenvoudiger en kijkt daarom lekkerder weg. Dat, plus:quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef tinoz het volgende:
Ik heb net Inception geken. Vind dat deze film in dit topic wel genoemd moest worden , tis fictie maat toch !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |