Dit is wel wat duidelijker omschreven Tinozquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:46 schreef tinoz het volgende:
Wat ik bedoel is niet gewoon een droom,
Ik zal het nog eens uit proberen te leggen
Ik zit wat in slaap te dommelen of ben aan het ontwaken, ik ben aan het denken aan een erg belangrijk onderwerp en weet dat ik iets geweldigs ontdekt heb. Ik begin te vrezen dat ik het vergeten zal en probeer het geheel nogmaals voor de geest te halen en voel dan dat het uit mijn gedachten verdwijnt op een voor mij onbekende manier .
De manier komt me inmiddels wel bekend voor maar heb ik meteen bij het eerste voorval kunnen onderscheiden van wat ik al kende van gedachten loop etc.
Ik hoop dat het duidelijk genoeg omschreven is anders hebben we natuurlijk niets aan de poll
Nou verdacht weet ik niet. Vind het weleens jammer, dat wel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:10 schreef tinoz het volgende:
Het is verdacht , niet ?
Het verschil is eigenlijk dat ik wakker wordt en dan het idee kwijtraak terwijl dat normaliter NIET gebeurd ? Dromen vergeten, dat is anders dan dit. Het gaat hier om het verdwijnen van niet alleen gedachten maar ook van herinneringen, op een nog nader te verklaren manier die ikzelf verdacht vind .![]()
Wietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:00 schreef tinoz het volgende:
Heb jij het wel eens meegemaakt?
Je ligt wat te dromen en hebt ineens een idee waarvan je overtuigd bent dat het iets belangrijks is en dat je het met zoveel mogelijk mensen moet delen, 3 seconden later wil je verder denken en ineens , is dat idee weg, alsof het uit je hoofd is "gebiemd" door aliens ofzo ?
Ik dacht dus aan dagdromen of dromen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:42 schreef tinoz het volgende:
Heeft iemand misschien een interessante verklaring voor dit fenomeen ?
Omdat je de helft van je gedachten niet kan verwoorden en zo de volledige connectie en het totaal plaatje kwijt bent.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Alleen onder invloed van paddo's.
Maar als ik het dan wel eens opschreef bleek het achteraf toch niet zo geniaal te zijn
Beschouw jij tandpasta en shampoo als drugs Tinoz?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:39 schreef tinoz het volgende:
Dus ik was een beetje doorgedraaid en heb een halfjaar ( als het niet langer was ) geen shampoo of tandpasta gebruikt; ik meende dat deze twee invloed hadden op mijn denken wat toch al minder was door de medicatie die ik kreeg / krijg.
Dat heb ik ook op fok gepost ( worden we gemanipuleerd ? )
Nadat ik ongeveer een maand weer heb gepoetst met tandpasta en mijn haren heb gewassen met shampoo, gebeurde het weer
Gister had ik een idee, en ik weet zeker dat het een goed idee was ! Maar in een paar seconden was het weer weg , en iedere keer dat ik het terug naar boven probeer te brengen, lijkt het of mijn gedachten geblokkeerd worden![]()
kei frustrerend !
Ik ben nog aan het uitzoeken hoe ik het idee terug zou kunnen krijgen zonder daar drugs voor hoeven te gebruiken.
Ik geloof overigens niet in hypnotiseren enz....
Echt raar !!
Maar je hebt dus daadwerkelijk een half jaar geen shampoo en tandpasta gebruikt. Hoe is het met je tanden? Maakte je die wel op een andere manier schoon? Flossen enzo? En je haar? Gewoon gewassen met water?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:51 schreef tinoz het volgende:
Dat weet ik niet , daar probeer ik dus achter te komen
Hoe kom je er bij dat het aan je tandpasta in combinatie met je shampoo gebruik lag??quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:51 schreef tinoz het volgende:
Dat doe ik dus de laatste tijd al, maar nu heb ik dus voor het eerst weer een gedachte die weg is gevallen, dit had ik voorheen niet .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |