Nee, want dan prikt de shampoo!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:06 schreef Gezicht het volgende:
OPEN JE OGNE MENSEN
red bull cola drink.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:26 schreef Jungpionier het volgende:
Volgens mij is het niet altijd stiekem. Ze schrijven erop wat erin zit, maar mensen gebruiken het toch.![]()
Dit is ook een mooie: http://www.msnbc.msn.com/id/30929880/![]()
Geen wonder dat de kids zo verslaaft zijn tegenwoordig.
waar zeg ik dat het specifiek om de normale red bull gaat?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
red bull cola drink.
dus niet normale red bull en in cola zit altijd een heel klein beetje coke omdat het onmogelijk is alles eruit te krijgen
Tuurlijk niet. Vroeger zat er coca extract in. Nu niet meer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
red bull cola drink.
dus niet normale red bull en in cola zit altijd een heel klein beetje coke omdat het onmogelijk is alles eruit te krijgen
0.03 parts per billion of cocainequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:10 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
waar zeg ik dat het specifiek om de normale red bull gaat?En wat maakt het uit?
Is alleen om even aan te geven dat er soms ook dingen in zitten die juist niet op de verpakking staan. Op cola staat niet "cocaine" zo veer ik dat weet
hier nog meer:
http://www.etaiwannews.com/etn/news_content.php?id=963665&lang=eng_news&cate_img=316.jpg&cate_rss=news_Health
Of dat nou express gebeurd van boven af, of een fout is in de productie of een regionaale promotie-stunt, dat zal men moeten discusseren.
dat is zelf geen kwestie van 'geloven' maar gewoon een feit ......quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:03 schreef tinoz het volgende:
geloven jullie dat we stiekem gemanipuleerd worden met chemische stoffen in bijvoorbeeld shampoo of tandpasta ?
ik denk dat jij ook wel weet waarover het hier gaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat is zelf geen kwestie van 'geloven' maar gewoon een feit ......
vrijwel alle producten die je kunt kopen zitten vol met 'manipulerende chemische stoffen'...
bv in tandpastea zitten allerhande checmische stoffen die je m,ondhygiene manipuleren en shampoo's zitten vol met chemische zeepverbindingen die stevige invloed op je haar hebben, op je hoofdhuid.
Hooguit wanneer je beginzt je 'exacte' definitie van wàt jij onder 'manipuleren' vind vallen sterker inperkt valt er misschien wat te discussieren hierover, maar zoals je het nu stelt _is_ het gewoon zo... vrijwel alle producten zitten vol met chemische stoffen die een zekere invloed op je hebben, je 'manipuleren'
Nee, ik leg een hoge waarde aan een duidelijke en exacte uitleg .....quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:09 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik denk dat jij ook wel weet waarover het hier gaat
ik snap het best, maar ik leg je uit dat het veels te vaag en breed is ...quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:03 schreef tinoz het volgende:
welke gedeelte van "geest-manipulerende stoffen in producten" snapje niet ?
Waarop baseer je je idee dat er een duidelijk definieerbaar verschil zou bestaan tussen iemand die zich 'fris en lekker voelt' of juist extra 'wakker' door een zeker product te gebruiken... én de 'geestelijke beinvloeding door chemische stoffen'...quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:35 schreef tinoz het volgende:
De vraag die ik wil stellen heeft niets met geur of een fris gevoel te maken ; ik wil meer weten over de mogelijkheid dat het denken zelf beïnvloed wordt door chemische ingrediënten in producten die op grote schaal gebruikt worden .
Het creatief denken en een gezonde achterdocht die worden aangetast door een chemisch component in bijvoorbeeld shampoo of tandenpasta.
En zo ja , zouden de chemische componenten dan een direct effect op het denken hebben of zouden de chemicaliën kunnen dienen als contact maker ? In dat geval zou er een externe kracht door middel van het chemisch goedje draadloos in contact kunnen komen met het brein .....
volstoppen met Prozac dus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:13 schreef tinoz het volgende:
Zo ver ik weet waren ze al een tijd bezig medicatie te ontwikkelen om soldaten met trauma's te helpen die gebeurtenissen te vergeten.
Misschien weet iemand er meer over.
Dat gebeurt ook.quote:Verder kan je natuurlijk mensen wel gelukkiger make met bijvoorbeeld XTC, maar waarom zou je dan niet het vrij denken kunnen indammen met chemische stoffen ?
Waarom scheikunde ? Biologie, natuurkunde, psychologie en relegie zijn net zo relevant.quote:Je doet of je weet waar je over praat en wilt zelfs mijn vraag sluitend beantwoorden met NEE,
Ben je afgestudeerd op Scheikunde ?
hoe had je dat voorgesteld ... alsof je zomaar een pilletje kunt nemen en al je gevoelens en psyche zou 'veranderen'....quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:13 schreef tinoz het volgende:
Zo ver ik weet waren ze al een tijd bezig medicatie te ontwikkelen om soldaten met trauma's te helpen die gebeurtenissen te vergeten.
ehm... je vraag is gewoon een hoop onduidelijke vagigheid die dubbel interpreterbaar is en ik heb je meermaals duidelijk gevraagd gewoon beter te specificeren en exacter je definitie'squote:Je doet of je weet waar je over praat en wilt zelfs mijn vraag sluitend beantwoorden met NEE,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |