abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98297191
Nu doettie het bij mij ook niet meer. als het goed is weer. ;)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:18:40 #77
151199 tinoz
Alter Reality
pi_98297742
your future has been adjusted dus .... :D
Save Us From Fashion !
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:31:59 #78
151199 tinoz
Alter Reality
pi_98307343
Had net een gesprek over vergeetachtigheid. Ik vroeg me af of mijn geheugenproblemen ( die soms erger en soms minder groot zijn ) veroorzaakt zouden kunnen worden door de LEPONEX.

De suggestie die ik kreeg was dat het heel goed de psychoses zouden kunnen zijn die de geheugenfincites aantasten..

Iemand een idee hierover?
Save Us From Fashion !
pi_98308947
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:31 schreef tinoz het volgende:
Had net een gesprek over vergeetachtigheid. Ik vroeg me af of mijn geheugenproblemen ( die soms erger en soms minder groot zijn ) veroorzaakt zouden kunnen worden door de LEPONEX.

De suggestie die ik kreeg was dat het heel goed de psychoses zouden kunnen zijn die de geheugenfincites aantasten..

Het is ook een (weinig voorkomende) bijwerking van Leponex, wat niet vreemd is gezien het affiniteit heeft met dopamine-receptoren, alsmede cholinerge, adrenerge en histaminerge receptoren.

Ook zijn problemen met geheugen niet ongewoon bij depressie. Iets dat mede veroorzaakt wordt door slaapproblemen afkomstig van depressies.

Het is zo te lezen best een pittig medicijn, houdt je goed aan de bijsluiter en advies van de voorschrijvend arts! Een van de grootste oorzaken van verminderd effect en vergroting van bijwerkingen is het niet regelmatig innemen van de juiste doseringen. Bij klachten altijd direct je behandelend arts raadplegen. Ga niet op eigen houtje beslissingen nemen hierover!

Succes en sterkte iig. :)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:10:42 #80
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_98309195
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:31 schreef tinoz het volgende:

Kan allebei. Maar als het over korte termijn geheugen gaat lijkt het me ook van belang hoe lang geleden het is dat iemand een psychose heeft gehad.

Geheugenverlies kan ook hele andere oorzaken hebben. Sommige mensen zijn gewoon vergeetachtig. Maar medicijnen kunnen er zeker aan bijdragen.

Bepaalde vetzuren en vitaminen hebben een postief effect op je geheugen. Dus het kan ook deels je dieet zijn.
pi_98309343
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Kan allebei. Maar als het over korte termijn geheugen gaat lijkt het me ook van belang hoe lang geleden het is dat iemand een psychose heeft gehad.

Geheugenverlies kan ook hele andere oorzaken hebben. Somige mensen zijn gewoon vergeetachtig. Maar medicijnen kunnen er zeker aan bijdragen.

Bepaalde vetzuren en vitaminen hebben een postief effect op je geheugen. Dus het kan ook je dieet zijn.
Dieet hangt inderdaad sterk samen met het menselijk welzijn. Je hebt meer (vriendelijke) bacteriën in je buik dan cellen in je lichaam. Alles wat het via de mond het lichaam ingaat komt eerst langs die bacteriën, dus wees lief voor ze. :)
pi_98313194
er is een mooi verhaal dat een persoon geraakt is door een honkbal knuppel en sindsdien alles onthouden heeft wat hij heeft meegemaakt,
kan het nu even niet vinden...
maar kijk maar waar hij geraakt is, train dat gebied en vergeet niks meer!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 18:44:20 #83
151199 tinoz
Alter Reality
pi_98341704
fictie ?
Save Us From Fashion !
pi_98378086
nee ik kom ook steeds uit op een boek,
maar het schijnt ook echt te zijn... alleen blijf alleen maar hits vinden op het boek, ik zal nog eens vragen hoe die persoon eraan kwam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')