En wat doe jij hier?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:13 schreef trolololo het volgende:
[..]
Halve station staat vol met van die paupers
Ik kom niet naar je toequote:Op zondag 10 oktober 2010 12:16 schreef trolololo het volgende:
[..]
kijken of de uitslag van die poll echt klopt
tering druk, want 4mijlquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:25 schreef Blushed het volgende:
Ik ga zo denk ik even naar Groningen, terrasje pakken. Mooi weer!
daar woon ikquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:09 schreef Snuf. het volgende:
Alles wat niet Rotterdam is__!
Een mattie van mij woont in Haren en ik en er een paar geweest maar niets voor mij. Groningen stadion is ook kut. Enige leuk is dat Sparta er soms speelde.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:09 schreef Snuf. het volgende:
Een mattie van mij woont in Haren en ik en er een paar geweest maar niets voor mij. Groningen stadion is ook kut. Enige leuk is dat Sparta er soms speelde.
Haren Groningen noemenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:09 schreef Snuf. het volgende:
het is niet ver hoor, maar 6/7kmquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:19 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Haren Groningen noemenDaar wonen alleen maar chirurgen met Saabs, man.
dat dus!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:39 schreef Maringo het volgende:
Die ongeschoolde boeren wonen wel luxe zeg!
jij bent mijn moeder heul nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat dus!
godverdegodver![]()
Er gaat NIETS boven groningen!
zlefs god niet
Ja, het ligt aan elkaar vast, maar er zit een groot verschil tussen Haren en de Stad!quote:
Niet!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:28 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, het ligt aan elkaar vast, maar er zit een groot verschil tussen Haren en de Stad!
ik ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:34 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wel
geen discussie mogelijk ,echte groninger aan het woord
dan zou je het moeten wetenquote:
woon jij in helpman?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dan zou je het moeten weten
ik kan altijd rechtstreeks vanuit helpman haren inlopen hoor
nee gelukkig nietquote:
de (verlengde) hereweg?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee gelukkig niet
maar ik ken wel mensen daar of coendersborg ofzo
hoe die rijke mensen buurt ook heet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |