Niet!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:28 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, het ligt aan elkaar vast, maar er zit een groot verschil tussen Haren en de Stad!
ik ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:34 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wel
geen discussie mogelijk ,echte groninger aan het woord
dan zou je het moeten wetenquote:
woon jij in helpman?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dan zou je het moeten weten
ik kan altijd rechtstreeks vanuit helpman haren inlopen hoor
nee gelukkig nietquote:
de (verlengde) hereweg?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee gelukkig niet
maar ik ken wel mensen daar of coendersborg ofzo
hoe die rijke mensen buurt ook heet
oh,was de het punt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:51 schreef liesje1979 het volgende:
Groningen.
En natuurlijk hoort Haren niet bij de stad.
ik nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
oh,was de het punt?
tuurlijk hoort haren niet bij de stad.
die lui uit haren schrikken zich de tering als ze in de stad komen
Enige nadeel. Lag het maar op de plek van zwolle.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:57 schreef von_Preussen het volgende:
Groningen is een erg leuke stad, ben er graag.
Wat ik alleen jammer vind is dat het zo ver weg ligt van de geciviliseerde samenleving, en daardoor een soort van eiland (zoals west-Berlijn) tenmidden van een grote barbaarse omgeving is (vergelijkbaar met oost-Duitsland).
Dus om daar te geraken ben je erg lang onderweg.
Rotterdamquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:09 schreef Snuf. het volgende:
Alles wat niet Rotterdam is__!
Een mattie van mij woont in Haren en ik en er een paar geweest maar niets voor mij. Groningen stadion is ook kut. Enige leuk is dat Sparta er soms speelde.
Ik bedoel dus dat ik wel eens met hem vanuit Haren naar Groningen geweest ben.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:34 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wel
geen discussie mogelijk ,echte groninger aan het woord
Jammer dat ze jouw familie niet hebben gebombardeerd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Rotterdam
Platgebombardeerde kutstad met "vooruitgangs"-architectuur in het "Centrum"
een metro in groningenquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik wel eens met hem vanuit Haren naar Groningen geweest ben.
Steden zonder metro stinken soberso.
Ja omdat er 10.000 mensen wonen ja.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
een metro in groningenDaar ga ik liever emt de fiets doorheen
Komt nog wel, Hoogkerk hoort ook bij de stad, maar die boeren wonen ook 10 km verderop, om van Hoogkerk naar het centrum te komen moet je eerst een stuk of 50 slootjes over fierljeppen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:51 schreef liesje1979 het volgende:
Groningen.
En natuurlijk hoort Haren niet bij de stad.
Het achterhoekse stadje Bronckhorst is wel een stad met 130 inwoners want heeft stadsrechten en Den-haag is geen stad want het heeft geen stadsrechtenquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:10 schreef Overdrive het volgende:
Groningen is een dorp want: geen stadsrechten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |