Die ging nog, het vervolg is pas drama.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:44 schreef VonHinten het volgende:
Triple XXX met Vin Diesel is ook royale treurnis.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:12 schreef 1701320 het volgende:
amelie poulain, a clockwork orange, memento
Onterechte klacht, geniale film!quote:
pulp fiction is wel oke, maar die atristieke prutswerkjes van meneer tarentino die we de afgelopen jaren gezien hebben komen wat mij betreft ook in aanmerking. Deathproof enzo.. beetje 'alles wat ik doe is toch wel leuk' niveautjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:28 schreef mirved het volgende:
[..]
Een van de beste films van de jaren 90 slecht noemen
Denk eerder dat je te dom was om hem te begrijpen.
Deels eens maar vond je dat ook van Inglorious bastards?quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:44 schreef Robin__ het volgende:
[..]
pulp fiction is wel oke, maar die atristieke prutswerkjes van meneer tarentino die we de afgelopen jaren gezien hebben komen wat mij betreft ook in aanmerking. Deathproof enzo.. beetje 'alles wat ik doe is toch wel leuk' niveautje
Ook lekker aan het trollen? Denk dat the hangover wel gezien wordt als een van de beste komedies van 2009.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:52 schreef feesbeeest het volgende:
De hangover was wel bagger, ik zag net iemand zeggen da 300 slecht was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik ben niet aan het "trollen". ik vind de humor gewoon veel te flauw! Enige stuk wat een beetje grappig was met Mike tyson de rest was bagger! ( vooral die kutchinees )quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:04 schreef mirved het volgende:
[..]
Ook lekker aan het trollen? Denk dat the hangover wel gezien wordt als een van de beste komedies van 2009.
Die heb ik half gezien, maar die was inderdaad waardeloosquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:30 schreef Panfluit het volgende:
Gay niggers from outer space.
bij de titel vermoedde ik al dat het niet veel soeps zou zijn
Whaaat???quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:30 schreef Panfluit het volgende:
Gay niggers from outer space.
bij de titel vermoedde ik al dat het niet veel soeps zou zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |