OMGGGquote:
En Alibi danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:15 schreef feesbeeest het volgende:
[ http://sugarzine.com/site_06.09/pics/troll2a.jpg&t=1]afbeelding ]
En alle Nederlandse films behalve schnitzelparadijs!
nooit van gehoordquote:
Ik wil Mega Shark vs Giant Octopus zienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:03 schreef Gutz het volgende:
Mega Shark vs. Giant Octopus, Hij was laatst op SyFy Channel. Jezus, wat is dat slecht.
Tevens ook van hetzelfde rijtje laatst op dezelfde zender Mega Piranha
Mega shark vs Giant Octopus
Mega Piranha:
ik lach mijn kont af.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:03 schreef Gutz het volgende:
Mega Shark vs. Giant Octopus, Hij was laatst op SyFy Channel. Jezus, wat is dat slecht.
Tevens ook van hetzelfde rijtje laatst op dezelfde zender Mega Piranha
Mega shark vs Giant Octopus
Mega Piranha:
quote:This is one incredibly bad direct to video monster flick (though "bad direct to video monster flick" is probably a redundant term). It has all the classic earmark of the worst DTV has to offer--horrible screenplay, idiotic dialog, lots of talking in lieu of action, that incredibly annoying "avid fart" digital editing, bad grade z cast, Ed Wood level acting and directing, and GC effects that any grade schooler would almost be proud of. Now, this piece of S could have been entertaining despite the abundance of retarded MST3K-worthy acting, writing and direction if ONLY they had sprung for more than five minutes of footage featuring the title monsters. Imagine if King Kong V Godzilla had only featured the title monsters in short three to five second blips and the all out battle between them takes all of eleven seconds from start to finish. Now double how much that would suck and that would be the equivalent of this "film."
To sum up--and incredibly bad, incredibly amateur hunk of junk that would be moronically entertaining if it just weren't so damned boring.
\quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:15 schreef feesbeeest het volgende:
[ http://sugarzine.com/site_06.09/pics/troll2a.jpg&t=1]afbeelding ]
En alle Nederlandse films behalve schnitzelparadijs!
Ik zou zeggen, kijk hem eens... is echt een geniale filmquote:
Hilarischquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:16 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
\
"Oh my ggggooooooooooooooooooooooddddddd er zit een vlieg op mijn voohoofd"
godsammequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:16 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
\
"Oh my ggggooooooooooooooooooooooddddddd er zit een vlieg op mijn voohoofd"
naj, veel tieten, bloed, gore, onthoofdingen en vissen. niks mis meequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:45 schreef PierreTT het volgende:
Piranha 3D, wat een absurd slechte film
daar blijft het ook bijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
naj, veel tieten, bloed, gore, onthoofdingen en vissen. niks mis mee
en als je pech hebt wordt de film gespoilerd en kun je net zo goed niet gaan....een recensie scannen en ff het eindcijfer bekijken doe ik meestal, dat werkt voor mij iig beterquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
gewoon even, voorafgaand een recensie lezen voorkomt teleurstelling lijkt mij.....
Ik ga dan toch, en spoil ik het voor de anderen lol, bij het begin van de film plot/einde keihard opzeggen xDquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en als je pech hebt wordt de film gespoilerd en kun je net zo goed niet gaan....een recensie scannen en ff het eindcijfer bekijken doe ik meestal, dat werkt voor mij iig beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |