quote:
Nou zijn meningen verschillend, maar van sommige mensen verwacht ik ook enkel dat het een trol-reactie moet zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:07 schreef mirved het volgende:
hoop trolls hier? Of gewoon domme mensen die films niet begrijpen en dan hem maar slecht noemen.
Precies.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Nou zijn meningen verschillend, maar van sommige mensen verwacht ik ook enkel dat het een trol-reactie moet zijn.
Dat bijvoorbeeld The Matrix je niet ligt, a la, maar dat maakt het absoluut geen slechte film, hij is op ontzettend veel vlakken heel erg sterk.
Zeker niet mijn lievelingsfilm of uberhaupt in de top 50, maar om hem nou slechtste film allertijden te noemen. Evenals The Boat That Rocked, Amelie, The Bourne Ultimatum, Pulp Fiction etc.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:25 schreef niesl2 het volgende:
Spion van Oranje, of hoe die draak van een film van Paul de Leeuw van een tijdje terug ook mag heten. Super voorspelbaar, totaal niet grappige personages, slecht 'verhaal' en lamme actie. De eerste en enige keer dat ik voor het einde van de film de bios heb verlaten.
mee eens, slecht einde vooral...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:53 schreef Dastan het volgende:
The Mist, mijn god, wat een prutsfilm.
Mooi einde, ik houd niet van happy hollywood eindes. <3quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mee eens, slecht einde vooral...
Onzin, mijn lievelingsfilm is Legally Blond dus gecompliceerde films zijn mij niet vreemd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:39 schreef TheLoneGunmen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je gewoon te dom om de film te begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |