Waarschijnlijk van die VMBO mongolen met een attentiespanne van 2 seconden...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:07 schreef mirved het volgende:
hoop trolls hier? Of gewoon domme mensen die films niet begrijpen en dan hem maar slecht noemen.
Denk t. Pulp Fiction slecht noemenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:07 schreef mirved het volgende:
hoop trolls hier? Of gewoon domme mensen die films niet begrijpen en dan hem maar slecht noemen.
Die dus, wat een waardeloos einde...quote:
Die vond ik dan weer best goed eigenlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:30 schreef Individual het volgende:
The rocky horror picture show was ook een van de allerslechtste en moet worden doodgemaakt met vuur.
Sex Machine.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:21 schreef Tsunade het volgende:
From Dusk Till Dawn! <3 ben dan ook wel een fan van dit soort films, Machete staat zeker op de verlanglijst!
Typisch voorbeeld van een gebrek aan smaak.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:30 schreef Individual het volgende:
Desperado (budget $7.000.000) en Once upon a time in Mexico (budget $29.000.000)...![]()
De eerste van bovenstaande serie: "El Mariachi",is een van de beste films ooit met een budget van slechts $7.000; resp 1.000 keer en ~4.000 keer kleiner budget dan de sequals.
The rocky horror picture show was ook een van de allerslechtste en moet worden doodgemaakt met vuur.
Die was echt kapot droog...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:10 schreef boofer het volgende:
[..]
Kung Pow!!! Dat was de naam van die film! Die was echt afgrijselijk slecht idd...
De slechtste film die je ooit heb gezien, maar je wilt hem wel op DVD?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:41 schreef Ensaf het volgende:
SS Doomtroomper.
Ik moet 'm nog steeds ergens op DVD zien te krijgen, wat een film was dat!
dat was een goede film.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mercury Rising
1,5 uur lang een krijsend autistisch kind in de film die door Bruce Willis moest worden beschermd voor de bad-guys omdat ie een puzzel wist af te maken![]()
Soms denk ik er aan terug en ben ik nog in staat om mijn geld terug te eisen bij de bioscoop en een schadevergoeding voor mijn tijd te verdoen![]()
Ja het einde vond ik ook nog wel tof maar de rest was erg treurig.quote:
Maar iedereen zit hier te bitchen op dat einde, ik denk juist: zonder dat einde was het echt een matige doorsnee monsterflick.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |