Wij ook niet lieve schatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:34 schreef Loodje het volgende:
Net the new daughter gezien, weet niet wat ik ervan moet vinden
Heerlijke actiefilmquote:'Red' vertelt het verhaal van Frank Moses (Bruce Willis), een voormalig CIA agent, die nu een rustig leven leidt. Totdat op een dag een hightech huurmoordenaar opduikt die hem wil vermoorden. Nu zijn identiteit bekend is en het leven van de vrouw om wie hij geeft in gevaar is, roept Frank zijn oude team weer op in een ultieme poging te overleven.
Die film wil ik nog steeds een keer zien, lijkt me erg sterkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:27 schreef Darkzell het volgende:
Yo, También
[ afbeelding ]
Een Spaanse film over een man met down syndroom die probeert een normaal leven te leiden en worstelt met de daar bijbehorende problemen. Ik vond het een prima film en naar mijn mening kwamen de verschillende kanten van met name de personen met het down syndroom mooi naar voren. Aan de ene kant werden ze vrij grappig en aandoenlijk neergezet, maar later bleek ook bij hen dat het doodgewone mensen zijn. Ik heb me goed vermaakt in de 100min dat ie duurde.
IMDB: 7,2
Cijfer: 7,5
Wat was hier zo goed aan behalve de minions?quote:
Was niet slecht idd..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:18 schreef MaxC het volgende:
[REC]
[ afbeelding ]
Vreemd genoeg is deze mij als zombiefilm-liefhebber destijds ontschoten maar nu alsnog gekeken. Het handycam-principe is niet echt bijster origineel meer maar wat een sfeer zet deze film neer zeg. Constant op het puntje van mijn stoel gezeten en één van de meest spannende en intense film die ik sinds lange tijd gezien heb. Aanrader voor iedere zombie en horrorliefhebber.
Ik: 8.8
IMDB: 7.7
Oeh ik heb ongelofelijk veel zin om deze nu te kijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:40 schreef BRooster het volgende:
Red
Actie/Komedie met Bruce Willis, Morgan Freeman en John Malkovich
8 op IMDB
[..]
Heerlijke actiefilmGeen over the top schieten de hele tijd, maar erg leuk gedaan met ook humoristische momenten. Zeker een aanrader voor mensen die van dit genre houden. Ook van mij krijgt de film een 8.
Danny Trejo over machete in een interview "And i get the girl, for once in my career"quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:42 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Machete direct in de bios gekeken en de weken daarna nog 3x met telkens een ander gezelschap dat hem nog niet had gezien
Ophuls - box ergens aangeschaft?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef Timo20 het volgende:
De afgelopen dagen gezien:
Letter From An Unknown Woman
In deze pracht film, de beste van Ophuls die ik tot nu toe heb gezien, komt zijn stijl van een bijna altijd bewegende camera het best naar voren. Van begin tot einde is het een visueel pareltje. Ook de manier waarop het sterke verhaal verteld wordt en de mooie soundtrack zorgt er mede voor dat de film beklijft tot het einde.
Super!
IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
La Ronde
Deze Ophuls over de cirkel van het liefdesleven kon me iets minder bekoren. Ik vond het, doordat het allemaal korte verhaaltjes betreft, niet echt boeiend en te afstandelijk. Je krijgt nooit echt een band met één van de personages.
Het hing een beetje als los zand aan elkaar, ondanks de constante aanwezigheid van Anton Walbrook (dat overigens wel steeds leuk gedaan was)
IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 6,5/10
Le Plaisir
Ook deze Ophuls is opgebouwd uit aparte verhaaltjes, dit keer zijn het er slechts 3. Hierdoor wordt je toch wat meer bij het geheel betrokken. Ik vond de verhaaltjes opzich ook beter en interessanter dan in La Ronde.
Alleen had Criterion het contrast wat minder moeten boosten in de transfer, want soms is het beeld gewoon té fel.
IMDB Cijfer: 7,8/10
Mijn Cijfer: 7,2/10
Spannende film die zich afspeelt in de oorlog in Irak. Een aanrader voor iedereen die van actie/oorlogsfilms houdt. Een 7.5quote:Enkele Amerikaanse militairen onder leiding van Roy Miller (Matt Damon) gaan in de Iraakse woestijn op zoek naar massavernietigingswapens nadat een CIA-agent hem een intrige onthult. Terwijl ze van het ene gevaar in het andere tuimelen, komt er heel wat geheime informatie aan het licht over de totstandkoming van de oorlog. Miller bekijkt de situatie nu vanuit een ander oogpunt en beseft dat het doel van de missie op de helling staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |