Dan zou ik The Shield eens gaan kijken, ook zwaar briljant.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:30 schreef haakon het volgende:
Het hele verhaal steekt fantastisch in elkaar. De acteerprestaties zijn geweldig.
Iets wat in seizoen 1 of 2 gebeurd, komt in seizoen 6 weer aan de orde, bijvoorbeeld.
Dat is echt fantastisch !
Sorry voor dat laatste
Seizoen 1 is tussen april en juni uitgezonden. Nu wachten tot volgend jaar op seizoen 2quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je me dan ook vertelt waarom... Welke nieuwe HBO series van de schaal/formaat van The Sopranos en Rome zijn er na het einde van The Sopranos uitgekomen? Boardwalk Empire is daar de eerste van.
[..]
Is die al uit? de trailer zag er interessant uit, wist niet dat het al te zien was
Huh? Boardwalk Empire is net begonnen joh, Episode 4 is net uit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Seizoen 1 is tussen april en juni uitgezonden. Nu wachten tot volgend jaar op seizoen 2
Tremequote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:57 schreef JDx het volgende:
[..]
Huh? Boardwalk Empire is net begonnen joh, Episode 4 is net uit.
Misschien een tip voor de liefhebber: bij de Media markt is nu de hele BoB serie op Blu-ray te krijgen van 17 euro.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:18 schreef Pro_Shifty het volgende:
Band of Brothers beste serie ooit gemaakt door HBO. (of uitgezonden dan)
Heb altijd het idee dat mensen die dit zeggen weinig anders van HBO gezien hebben.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:18 schreef Pro_Shifty het volgende:
Band of Brothers beste serie ooit gemaakt door HBO. (of uitgezonden dan)
Dit dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:22 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat mensen die dit zeggen weinig anders van HBO gezien hebben.
Heb de bob serie al jaren en jaren thuis. ook al 100x gezien.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Misschien een tip voor de liefhebber: bij de Media markt is nu de hele BoB serie op Blu-ray te krijgen van 17 euro.
Ligt eraan wat je smaak is. Ik vind alles wat met de tweede wereld oorlog als genre is leuk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:22 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat mensen die dit zeggen weinig anders van HBO gezien hebben.
ja die viel tegen vond ik ook. band of brothers is echt een 9. The pacific is een 7quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:26 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je smaak is. Ik vind alles wat met de tweede wereld oorlog als genre is leuk.
Of het genre oorlog alleen al.
Ik ben ook helemaal weg van Generation Kill. (al is Bob nog beter)
The Pacific vond ik tegen vallen. Mijn verwachtingen lagen ook HEEL hoog.
damn lijken me 2 mooie films, hoe kom je eraanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:22 schreef Guppi het volgende:
Prima, nog een film dan!
Boy
[ afbeelding ]
Een nieuwe film van Taika Waititi, die enkele afleveringen van the Flight of the Chonchords geregisseerd heeft en ook Eagle vs. Shark.
Ik vind Waititi geweldig, dit was de hoofdreden om de film te gaan kijken. Maar de reden dat ik hem meteen moést zien nadat ik ervan had gehoord, was de trailer.
De film speelt in de jaren tachtig in Nieuw Zeeland, en de hoofdpersoon is de elfjarige Boy die met zijn broertje Rocky (die denkt dat hij superkrachten heeft) en zijn geit bij oma woont. Zijn moeder is overleden en zijn vader is ergens ver weg, waar weten we niet want Boy verzint de mooiste verhalen over hem.
Als oma een weekje weg is komt Boy's vader (gespeeld door Waititi zelf) ineens terug. In het begin lijkt hij de held die Boy zich had voorgesteld, maar natuurlijk is het geen rooskleurig verhaal en blijkt zijn vader niet op zoek naar zijn zoon, maar naar een grote zak met geld.
Het verhaal is eigenlijk best serieus en soms ook wel sip, maar de droge humor van Waititi komt overal terug. De beelden zijn erg mooi, de acteurs zijn goed en je houdt een goed gevoel over als de film tot een einde komt.
Voor de mensen die Eagle vs. Shark hebben gezien: deze film is iets vlotter en mooier, en de film heeft een veel minder hoog Napoleon Dynamite gehalte.
IMDB: 7,7
Ik: 8
Voor de bonus doe ik er nog een plaatje bij, omdat het zo'n fijne film is.![]()
[ afbeelding ]
Je bedoelt Boy en Eagle vs. Shark?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:56 schreef casper019 het volgende:
[..]
damn lijken me 2 mooie films, hoe kom je eraan/ waar heb je ze gezien?
Eens.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:45 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Diarios de motocicleta ,
Heerlijke film..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |