JAquote:
Ligt aan de kwaliteit van je koelkast.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe lang duurt het voor 2 sixpacks bier om in de koelkast koud te worden? uurtje of 3?
In een bak ijs met soda oplossing leggen gaat sneller zegt men.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe lang duurt het voor 2 sixpacks bier om in de koelkast koud te worden? uurtje of 3?
Goeiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Ligt aan de kwaliteit van je koelkast.
Beter leg je ze een uurtje in de vriezer.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In een bak ijs met soda oplossing leggen gaat sneller zegt men.
Ik heb geen idee waar je op doelt gastquote:
Zo super snel water en bevriezen enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je op doelt gast
Kouder dan 0 en zulks.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Zo super snel water en bevriezen enzo.
Ooooh. Heb je geen fuck aan als je blikjes wil koelen in de koelkast.quote:
Maar niet langer, anders ontploft hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Ligt aan de kwaliteit van je koelkast.
Beter leg je ze een uurtje in de vriezer.
Stikstof!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Zo super snel water en bevriezen enzo.
Idd en als je dan een week later kijkt zit je hele vriesvak vol bevroren bierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Maar niet langer, anders ontploft het
Bij jou gaat hoogstens één keer in het jaar iets doorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zou volgende week vrijdag naar een feest gaan waar de vriend van mijn beste vriendin gaat draaien maar uiteraard gaat dat ook niet door.
Dat zit voor 80% in de lucht muts. Daar wordt mijn bier altijd lauw vanquote:
Dat had mijn baas, op maandagmorgen toen ik 2 kratten in de vriezer had gedaan, maar er niet uitgehaald had. -25 graden FTWquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd en als je dan een week later kijkt zit je hele vriesvak vol bevroren bier
Dan knappen die flesjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat had mijn baas, op maandagmorgen toen ik 2 kratten in de vriezer had gedaan, maar er niet uitgehaald had. -25 graden FTW
-80 FTW!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat had mijn baas, op maandagmorgen toen ik 2 kratten in de vriezer had gedaan, maar er niet uitgehaald had. -25 graden FTW
Ja echt!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bij jou gaat hoogstens één keer in het jaar iets door
Nee man, was gewoon heel koud bier.quote:
--273,15 FTW!quote:
Dat soort koeling is meestal niet voor kratten bier gemaakt/geinstalleerdquote:
Omdat de temperatuur naar -73 ging als je er een heel krat in zette en dat was niet echt wenselijkquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat de temperatuur naar -73 ging als je er een heel krat in zette en dat was niet echt wenselijk
Bierijsjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee man, was gewoon heel koud bier.
=Dquote:
Vetjes Neur! Kan je ze ff uploaden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bart ik heb net 1000 nummers gedownload.Nouja, in twee dagen. Nu heb ik weer normale muziek op mijn laptop.
Kan wel........................quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
=D
[..]
Vetjes Neur! Kan je ze ff uploaden?
Ja, hij download niet in Utorrents, maar wel in vuze. Maar waarom doet hij het niet in utorrent?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat is je probleem?Zelfs ik kan dat.
Omdat Vuze.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, hij download niet in Utorrents, maar wel in vuze. Maar waarom doet hij het niet in utorrent?
Dat KLB topic van jou was ook geen succes he?quote:
Dat ik een toffe jongen ben?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
JONGENS ik wilde wat zeggen maar ik weet niet weer wat.
Die searchfunctie is wel echt tyfusslecht.quote:
Neh doe maar nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kan wel........................
Omdat µTorrent kudt is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, hij download niet in Utorrents, maar wel in vuze. Maar waarom doet hij het niet in utorrent?
Ok. Dat heb ik nu wel door ja.quote:
Vuze vindt altijd veel meer sources ja, volgens mij gebruikt het ook niet hetzelfde protocol als uTorrent. Verder is Vuze kut natuurlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die searchfunctie is wel echt tyfusslecht.
Serieus?quote:
Vieze kut.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Vuze vindt altijd veel meer sources ja, volgens mij gebruikt het ook niet hetzelfde protocol als uTorrent. Verder is Vuze kut natuurlijk.
Welk programma gebruik jij dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Vuze vindt altijd veel meer sources ja, volgens mij gebruikt het ook niet hetzelfde protocol als uTorrent. Verder is Vuze kut natuurlijk.
Transmission.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welk programma gebruik jij dan?
Mja, voldeed dat maarquote:
Geen windows versie?quote:
Natuurlijk nietquote:
quote:
Oh wel meer hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerste programma dat niet op Windows te gebruiken is in plaats van andersom.
Blijft geniaal. Doet wat het moet doen en niks meer. het is nog net niet text-basedquote:
Het is best geavanceerd hoor gast.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Blijft geniaal. Doet wat het moet doen en niks meer. het is nog net niet text-based
Toch jammer dat hij niet een boom aan heeft getikt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:22 schreef xyzyx het volgende:
Vriend is zijn auto kwijt geraakt, hij reed zo hard dat de politie hem niet kon aanhouden dus in plaats van zijn rijbewijs kwamen ze toenstraks zijn auto invorderen
Paar weken geleden was hij in Duitsland aangehouden met 200 door werkzaamheden dus in duitsland mag hij voorlopig ook niet rijden.. je zou denken dat hij daar wel van leert
Die gedenktekens langs de weg zijn plekken waar een idioot zijn leven beterde zonder een ander mee te nemenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch jammer dat hij niet een boom aan heeft getikt.
Niet op reageren kanoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch jammer dat hij niet een boom aan heeft getikt.
Hij komt volgend seizoen in wegmisbruikers ik geef wel een gil als hij er op komtquote:
Komt hij daarin?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hij komt volgend seizoen in wegmisbruikers ik geef wel een gil als hij er op komt
Kan best, maar ik vind het stukken simpeler werken dan al die 1000 opties die je bij andere torrentprogramma's hebtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het is best geavanceerd hoor gast.
Dude, ik heb de hele dag geen hap door m'n keel gekregenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is net of Michael Jackson is overleden ofzo.Ophef alom.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dude, ik heb de hele dag geen hap door m'n keel gekregen
quote:
Dat was nog eens goeie tvquote:
Mexicano meneer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dude, ik heb de hele dag geen hap door m'n keel gekregen
en dan heb je een gratis iphone 4quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:45 schreef xyzyx het volgende:T-Mobile gaat me morgen afsluiten omdat ik rekening niet betaald heb.
Vinden ze t gek ik hoefde geen 70 euro te betalen aan early renewal en dan komen ze toch aan dat ik het moet betalen. Ja doei
quote:
Nee moest wel 80 euro toestelkosten betalenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
en dan heb je een gratis iphone 4?
Terug sturen en over laten doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
Sommige mensenSpreek je af dat je ALLES met no spacing doet. Krijg ik de helft met spacing ertussen.
Edit: Word dingen dus.
Ja, dat is lekker flexibelquote:
T is toch niet jouw fout?quote:
Het is niet zo heel veel werk om aan te passen, maar ik heb al geen zin om er überhaupt iets aan te doen. Voel me echt beroerd.quote:
Niet met je laten sollenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is niet zo heel veel werk om aan te passen, maar ik heb al geen zin om er überhaupt iets aan te doen. Voel me echt beroerd.
Man, als je je altijd zo opstelt in het leven heb je nog een hoop te leren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Niet met je laten sollen![]()
En hoezo voel je je beroerd?
Als iedereen halfbakke werk gaat doen schiet het ook niet op.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Man, als je je altijd zo opstelt in het leven heb je nog een hoop te leren.
Gewoon, last van mijn maag/hoofdpijn en ziekjes.
Maargoed, morgen lekker een weekend lang in een tent slapen. Dus ik ga me vast beter voelen maandag
Ik slaap prima in een tent, Vakantie in een tentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als iedereen halfbakke werk gaat doen schiet het ook niet op.
Wat ga jij in een tent doen?mij krijg je echt voor geen goud in een tent ik slaap nog liever in een auto
Ik heb een trauma aan kamperen overgehouden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik slaap prima in een tent, Vakantie in een tent
Ik heb wedstrijden in Leeuwarden. En je moet 's avonds toch ergens slapen.
Inbeforesociosquote:
Saaie plek voor hem. Er reden maar 4 treinen per dag.quote:
In Helmond. Heb ik eerder al tegen je gezegtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:10 schreef xyzyx het volgende:Ik moest zo'n meisje nog 200 euro geven (vriend van mij had wat van haar geleend) wou ik dus dat terug geven en dan konden we meteen bij haar paarden kijken..
Wil ze niet naar haar paarden toe omdat daar vrienden van haar zijn soms.. dus ik zo wat maakt dat uit? Ja bla bla.. vage reden.. dus ik zo ja je schaamt je voor mij he.. begint ze te zeiken dat ik zielig doe?![]()
Wie weet waar je 5 cent rollen kan pinnen en of je ook in 1x 200 euro aan van die krengen kan pinnen?
als jij volwassen bent ben ik al dood gok ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:10 schreef xyzyx het volgende:
Ik moest zo'n meisje nog 200 euro geven (vriend van mij had wat van haar geleend) wou ik dus dat terug geven en dan konden we meteen bij haar paarden kijken..
Wil ze niet naar haar paarden toe omdat daar vrienden van haar zijn soms.. dus ik zo wat maakt dat uit? Ja bla bla.. vage reden.. dus ik zo ja je schaamt je voor mij he.. begint ze te zeiken dat ik zielig doe?![]()
Wie weet waar je 5 cent rollen kan pinnen en of je ook in 1x 200 euro aan van die krengen kan pinnen?
Ook 200 euro in 1x?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In Helmond. Heb ik eerder al tegen je gezegt
Liever jong van geest dan een saaie verlepte kantoor slaafquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:13 schreef robr0 het volgende:
[..]
als jij volwassen bent ben ik al dood gok ik
klopt maar ik geef ook nergens aan waar ik dat ontkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Liever jong van geest dan een saaie verlepte kantoor slaaf
dat is ruim 120 kilo om een gat in een plafond te repareren wowwwwwwwwwquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:17 schreef xyzyx het volgende:
200 euro = 20000 euro cent = 4000 5 cent muntjes
1 5 cent munt is 3,9 gram
4000 x 3,9 = 15600 gram.. dat is gewoon 15,6 kilo aan 5 cent muntjes?
In duitsland en belgie hebben ze nog gewoon centen, en je hebt een rijbewijs. 1+1=2quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:17 schreef xyzyx het volgende:
200 euro = 20000 euro cent = 4000 5 cent muntjes
1 5 cent munt is 3,9 gram
4000 x 3,9 = 15600 gram.. dat is gewoon 15,6 kilo aan 5 cent muntjes?
Of 35 kilo van postalgold.. dat was echt fantastischquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:19 schreef robr0 het volgende:
[..]
dat is ruim 120 kilo om een gat in een plafond te repareren wowwwwwwwww
44 kilo aan 1 centenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In duitsland en belgie hebben ze nog gewoon centen, en je hebt een rijbewijs. 1+1=2
kost sowieso geld als je van die rollen wilt halenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
44 kilo aan 1 centen![]()
Ik ga het wel even uitzoeken wat het max is wat je bij zon pinding kan halen en of het haalbaar is.. dan maak ik wel een onz topic aan![]()
Vrees alleen niet dat het haalbaar is
Hij heeft toch geld zat, boeit geen ene kankermoer want zn pa betaalt tochquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:23 schreef robr0 het volgende:
[..]
kost sowieso geld als je van die rollen wilt halen
Boeiend, ik heb mastercard en sommige dingen zijn onbetaalbaarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:23 schreef robr0 het volgende:
[..]
kost sowieso geld als je van die rollen wilt halen
Jaloersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:25 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hij heeft toch geld zat, boeit geen ene kankermoer want zn pa betaalt toch
Op mijn mooi gevulde bank?quote:
ik heb geen goedgevulde portemonnee en geen mooie cv het is de schuld van anthonie kamerling gvdquote:
Hebt je geen ongewenst goud opgestuurd naar postalgold dan? Daar wordt je echt kanker rijk van vriendquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:30 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik heb geen goedgevulde portemonnee en geen mooie cv het is de schuld van anthonie kamerling gvd
Ik zou 'm afmaken als ik jou wasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:30 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik heb geen goedgevulde portemonnee en geen mooie cv het is de schuld van anthonie kamerling gvd
Hebt je? Wordt je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hebt je geen ongewenst goud opgestuurd naar postalgold dan? Daar wordt je echt kanker rijk van vriend
Ooit die reclame gezien? Hebt u nog ongewenst goud..quote:
T boeit me geen ene fuck wat mensen van mij vinden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je hebt geen enkele reden om er trots op te zijn
Hebt u =/= Hebt jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ooit die reclame gezien? Hebt u nog ongewenst goud..
het is dan ook familie van kwalbertquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:33 schreef Hyman het volgende:
Ik kende die hele Antonie Kamerling nieten nu ie dood is lijkt het wel alsof ie Michael Jackson is.
Mij wel, daarom gedraag ik me.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T boeit me geen ene fuck wat mensen van mij vinden.
Ja nou enquote:
Kwam ik dus net ook achterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:35 schreef robr0 het volgende:
[..]
het is dan ook familie van kwalbert
Gewoon lol maken mang. Wij gingen laatst een kereltje van 12 van die 18 jarige meiden laten versierenquote:
En fietsen stukrijdenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Gewoon lol maken mang. Wij gingen laatst een kereltje van 12 van die 18 jarige meiden laten versieren![]()
En ik heb echt uber vette schoenen gekocht
Nee ik gebruik t werkwoord "zijn" niet.quote:
Heb jij uggs dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En fietsen stukrijdenen ik heb ook mooie schoenen, wat nu?
Verbeterdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ben jij gay dan?![]()
En ik reed hem niet stuk die fiets reed onder mijn wiel
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Verbeterd
En leuke grap over zo'n trieste asociale actie
Geen idee, ik kom gek genoeg niet in dat soort situaties. Je zou haast denken dat het op de een of andere manier uitgelokt is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
ze zitten anders wel fijn en zijn lekker warm
![]()
En jij gaat rustig wachten als mensen troep tegen jouw auto aan gooien? Dat meisje ging notabene expres zorgen dat we er niet langs konden dus dan moet ze maar haar verantwoordelijkheid nemen.
Zij gingen kanker boeren roepen en toen schreeuwde een vriend kanker negers terug. Ja hij heeft het iq van een droplollie en kon zijn muil niet dicht houden maar je kan het mij niet kwalijk nemen dat ik wegrij als mensen troep tegen mijn auto aan gooien. Als dan iemand expres met de fiets er voor gaat staan dan is dat niet mijn probleem.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom gek genoeg niet in dat soort situaties. Je zou haast denken dat het op de een of andere manier uitgelokt is.
Ja man we wilde eerst voor de grap een ipad kopen maar toen zagen we die uggs.quote:
Man man man. Maar goed dat ik dit gequote hebquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja man we wilde eerst voor de grap een ipad kopen maar toen zagen we die uggs.
HAHAHAHAHAHquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Man man man. Maar goed dat ik dit gequote heb
Inderdaad.quote:
Aantrekken zal je ze. Biebertje!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef xyzyx het volgende:
Kut![]()
Ik kan ze altijd nog aan een vriendin van mij geven die pastte ze ook
En dan nieuwe profiel foto maken zeker?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aantrekken zal je ze. Biebertje!
Als het even kan!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En dan nieuwe profiel foto maken zeker?
Ik laat dan ook wel een snor staanquote:
Daar moet je baardgroei voor hebbenquote:
Bieber heeft nog geneens schaamhaarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar moet je baardgroei voor hebben
Netjes!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
Eerste cijfer is binnen! Een 7 op de beschrijving van de competenties, managen, ondernemen en leidinggeven.
Groepsopdracht ook voor de helft ingeleverd, 40 van de 50 punten gehaald. Dus voor Sportmanagement kan ik voor deze periode al niet meer zakken
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Netjes!
Ik heb morgen de eindpresentatie voor mijn project en ik moet nog superveel doen.
Vraag eens of hij teamkills maakt, kan je lachenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Mark speelt de multiplayer van AC: Brotherhood en daar zitten debielen met de headset op jongen.
Je speelt niet in teams bij AC.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vraag eens of hij teamkills maakt, kan je lachen
Ah stomquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je speelt niet in teams bij AC.
aandacht voor het programma genererenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:46 schreef TripleP het volgende:
wtf doet dat... ding bij take me out?!
linkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:48 schreef robr0 het volgende:
naatje en zeroku in 1 sc buiten de pub sc dat moet een hete sc zijn waiwai
hahaha no link needed thenquote:
Ich will noch ein bisschen tanzenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Nein mann, ich will noch nicht gehen.
Kijk eens op je enkelsquote:
Waar is mijn uitnodiging voor je verjaardag?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen die vragen waar hun uitnodiging voor mijn verjaardag is........ pfffffffff
Dan maak ik meer een eigen goal. Of is dat ook scoren?quote:
Is het weer eens dierendag ja?quote:
DOEquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:14 schreef -SG- het volgende:
jongens help me, ik zit hier in de trein en schuin tegenover me zit iemand met zijn mond open te slapen. Ik moet iets in die mond gooien. Houd me tegen!
Je kan em ook teabaggenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
ahja die heb ik hier in m'n bij de hand
Ja, dan kan je nog een patatje halen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:38 schreef -SG- het volgende:
oook handig als je bus 5 minuten eerder verttrekt
Nou wees er maar blij omquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:44 schreef Hyman het volgende:
PROTEST TEGEN BEZUINIGINGEN KUNST EN CULTUUR
Linkse praktijken bezuinigen
Hoezo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:57 schreef TripleP het volgende:
Die bezuinigingen zijn funest voor mijn studie
Niet voor studies hoor. Wel voor je beroepsperspectief, als je de kunst in gaatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:57 schreef TripleP het volgende:
Die bezuinigingen zijn funest voor mijn studie
Lekker heler worden, verdient puickquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Niet voor studies hoor. Wel voor je beroepsperspectief, als je de kunst in gaat
Nee.quote:
Nee man, kunst is gaaf. Wat zou de wereld debiel saai zijn zonder kunstquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kunst is toch kut. en het kost bakken met geld.
Nein mann, er is al genoeg kunst. En sowieso lijkt het meestal nergens naar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee man, kunst is gaaf. Wat zou de wereld debiel saai zijn zonder kunstDan had je een soort Hengelo, maar dan zag heel de wereld er zo uit!
Architectuur is ook kunst hèquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nein mann, er is al genoeg kunst. En sowieso lijkt het meestal nergens naar.
Die kabouter met die gigantische butt plug bijv.
Wat een onzin gast.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Architectuur is ook kunst hèSowieso heeft het ook een maatschappelijke taak
Natuurlijk niet manquote:
Wappiequote:
Zat en zit nog steeds.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Garpje
[..]
Zat jjij niet in een relatie
Vrouwenquote:
Wieso?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik denk dat ik morgen ontslagen word.
Ooooomdat ik me ziek ga melden en een keer niet aws gekomen omdat ik niet wist dat ik moest werken, woensdag moet ik werken maar dan kan ik niet ivm excursie dus daar was gezeik over, mijn verjaardag moest ik werken maar wilde ik niet dus daar gingen ze me mee matsen en ze liepen te kutten dat ik er de eerste week niet was (ja hehe, ik ga naar mijn ouders dan, wist ik veel dat ik aangenomen zou worden). DUS.quote:
Joh, het is de C1000, daar kunnen ze goed een hooggeschoold iemand als jij gebruiken!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ooooomdat ik me ziek ga melden en een keer niet aws gekomen omdat ik niet wist dat ik moest werken, woensdag moet ik werken maar dan kan ik niet ivm excursie dus daar was gezeik over, mijn verjaardag moest ik werken maar wilde ik niet dus daar gingen ze me mee matsen en ze liepen te kutten dat ik er de eerste week niet was (ja hehe, ik ga naar mijn ouders dan, wist ik veel dat ik aangenomen zou worden). DUS.
Welkom.quote:
Ja nou ik vind het kut n ik heb echt echt geen zin in gezeik want ik ben nu al op maar ik moet nog vier weken doorkomen en dan 1 week rust en dan moet ik weer aan de slag dussehhhhhhhh nee, I don't wannaaaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joh, het is de C1000, daar kunnen ze goed een hooggeschoold iemand als jij gebruiken!
Nog steeds even druk als altijd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou ik vind het kut n ik heb echt echt geen zin in gezeik want ik ben nu al op maar ik moet nog vier weken doorkomen en dan 1 week rust en dan moet ik weer aan de slag dussehhhhhhhh nee, I don't wannaaa
Ehhh ja, ik heb mijn maquettes af (THANK GOD) maar moet nog alle tekeningen maken want ik heb weer iets veranderdquote:
Godverdoriequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ehhh ja, ik heb mijn maquettes af (THANK GOD) maar moet nog alle tekeningen maken want ik heb weer iets veranderdniet dat dat heel veel moeite kost want photoshop, maar ik moet er nog wel veel maken alsnog. Sfeerschetsen, bouwtechnische doorsnede + twee details, aanzichten en weet ik veel wat nog meer. Dus ik MOET me morgen ziekmelden want anders red ik het niet. En ik typ alles met dt terwijl ik in de ikvorm schrijf dus let daar aub niet op .:')
Ik had wel een groentenpakket voor € 2,50. Wie houdt er van spruitjes?
Wat voor ras krijg je dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
IOh en mijn tandarts wordt volledig gedekt.
Ja vertel mij wat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GodverdorieWat een werk zeg
Heb je dan ook echt zo'n uberhippe maquette met plexiglazen raampjes enzo?
Ik! Als enige in m'n omgeving
Whehe, vetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat.Nou ik heb sheets gebruikt als ramen!
Wil je dat ik je spruitjes opstuur? Moet je wel zelf de verzendkosten betalen.
In Eindhoven, mijn eindpresentatie aan het houden. Ben woensdag in Rotterdam trouwens.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe, vet
Uuhm, waar ben jij maandag?
Oh, ik dacht dat je in Rotjeknor zatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
In Eindhoven, mijn eindpresentatie aan het houden. Ben woensdag in Rotterdam trouwens.
Ik eet ze nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je in Rotjeknor zat
Neh, laat dan maar zitten die spruitjes
Doe dat maar, zo lekker vind ik ze ook weer nietquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 10:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik dacht even dat ik niet kon maar ik kan wel.
Oja da's waar ook.quote:
Speedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja da's waar ook.Was ik alweer vergeten. Nou da's mooi kut want ik moet nog een speedopdracht doen en die moet dinsdag af en ik kan dus eigenlijk helemaal niet. En sowieso kom ik al later en nahhh. Kankerzooi.
Ja maar dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
SpeedJe kan ze nog vrijgeven als je echt niet kan geloof ik
Oh komt helemaal goed johquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar dat wil ik niet.maar die opdracht is niet zo heel vele dus komt wel goed. Doe ik zo wel even. Ik ben alleen te laat, een halfuur minstens.
NIET DIEquote:
Traggings zijn handig; Als je nu een chimeid op d'r bil wilt petsen, weet je zeker dat je geen volle portemonnee raakt.quote:
Ik wilde zeggen: elke FOK'er is hetzelfde, kijk maar. Tot ik Wildstylez zag.quote:Ik geloof dat ik ook wat over mezelf moet vertellen.
Dus hierbij:
Ik houd zoals bijna elke fok!ker van muziek.
Zo'n beetje alles behalve metal en nog wat troep
Vooral John Mayer, Lenny Krevitz, Nickelback, David Guetta, Taylor Swift, Nelly Furtado, Wildstylez, Red Hot Chili Peppers, Duffy en Snow Patrol komen vaak voorbij.
Ik ben voorlopig nog student en dat is leuk, want ik heb nu een koffieverslaving ontwikkeld.
Gelukkig hoor ik niet bij de groep studenten waar het geld altijd op is , dus
das ook een voordeel.
Voorlopig genoeg gekletst.
En nee geen pics.
En fokkers die lurken, die mogen posten. Altijd leuk
Wildstylerzquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: elke FOK'er is hetzelfde, kijk maar. Tot ik Wildstylez zag.
Kankerbaas.
Ik sms je net gastquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Gozer
Hoe is het? Ik ga morgenochtend de slaapbank halen waar jij je smatjes heen mag leiden.
Vroeger waren het er twee hèquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hoe laat komen de Headhunterz?
/fail
Hier had iPhone kunnen staanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:10 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik zal m'n telefoon eens aandoen.
We gaan naar P&W gast, met Blax0r en koekertquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:10 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik zal m'n telefoon eens aandoen.
Hehehehehe.quote:
Ik ook?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We gaan naar P&W gast, met Blax0r en koekertEn dan eerst ff royaal dineren daar samen met die mongool van een Jeroen Pauw en beroeps saaierd Paul Witteman
Ja, juist met jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |