Of je drukt op de link onder het filmpje...quote:Op maandag 27 september 2010 10:10 schreef B4llistic het volgende:
Ik heb er 4 maar ik zie net dat ik helemaal niet kandus ik zet ze binnenkort wel even op het forum.
....quote:Op maandag 27 september 2010 10:10 schreef B4llistic het volgende:
Ik heb er 4 maar ik zie net dat ik helemaal niet kandus ik zet ze binnenkort wel even op het forum.
Nog beterquote:Op maandag 27 september 2010 10:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of je drukt op de link onder het filmpje...
[ Ik ga toch maar niet en wil mijn kaarten weer beschikbaar stellen ]
Die hoeft niet geinstalleerd te zijnquote:Op maandag 27 september 2010 10:19 schreef Karina het volgende:
Ik zit te wachten tot de plugin is geinstalleerd voordat ik kan meedoen
Want hij is zo saai dat je wel een pijpbeurt kan gebruiken?quote:Op maandag 27 september 2010 14:19 schreef California het volgende:
[..]
Ja, dit is een geweldige film voor een date.
pics van je ......quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:37 schreef MissJ het volgende:
Zooo ik dacht net ik klik even, ze zijn toch wel allemaal weg, maar nee dus!!
Heb 2 kaarten voor Rotterdam
ga je me dan daarna vermoordenquote:
Als date naar een gratis première met een shitload aan pukkelige nerds, wat een feestquote:Op maandag 27 september 2010 14:19 schreef California het volgende:
[..]
Ja, dit is een geweldige film voor een date.
Mag je niet meer naar binnenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat gebeurt er als je te laat bent?
Nogal ja. Geen boeiende personages en nul spanning. Gewoon de hele tijd een beetje vrouwen in elkaar rossen.quote:
Dit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Nogal ja. Geen boeiende personages en nul spanning. Gewoon de hele tijd een beetje vrouwen in elkaar rossen.
'niet leuk' is nog zacht uitgedrukt. Heb er echt met m'n volle verstand naar zitten kijken...quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:18 schreef Wootism het volgende:
[..]
'niet leuk' is nog zacht uitgedrukt. Heb er echt met m'n volle verstand naar zitten kijken...
Ik denk dat zij vooral de nieuwe partner leuker vond dan jouquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had mijn mailtje doorgestuurd naar een vriendin met wie ik zou gaan en zij is met iemand anders gegaan, en zij vond het wel heel leuk!
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik denk dat zij vooral de nieuwe partner leuker vond dan jou
En je voelde de vibe van mij dichtbijquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:24 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik maar donders aanmaken en net op tijd in de zaal, krijg je zo'n ballenfilm te zien
Desondanks wel mooi geregeld door FOK!
Wil je me aanraken?!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:17 schreef Renesite het volgende:
Zat ik zomaar met c0nd0r en rulerofdeath in één zaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |