Ja eeehhh jij kan er ook wat van met je spijkerbroek/trui/hempje voor 50,= hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ho ho, da's alleen zoeperzazke he
C&Aquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:12 schreef Juud- het volgende:
[..]
Ja eeehhh jij kan er ook wat van met je spijkerbroek/trui/hempje voor 50,= he
Brede ribbenkast m'n beste, brede ribbenkast. (Srsly)quote:
Jalooeeers! Die setjes zijn altijd hartstikke leuk maar bieden echt geen steun voor mijn riante jetsersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:40 schreef Linnie20v het volgende:
@ Debsterr, wij shoppen hetzelfde volgens mij![]()
Ik kan zo een willekeurige bh (set) van de H&M nemen en het past altijd![]()
Lingerie onder de 20 euro FTW
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh, online shopping-ontwenningsverschijnselen.
Leuke shops?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb serieus al bij drie shops een wagen zitten vullen, maar dat was dan toch meh en mocht niet van mezelf.
Muziek, games en make up.quote:
Nee man, dan ben je 20 euro kwijtquote:
Normaal gesproken geef ik ook meer uit voor een jas hoor, ik heb mazzel gehad met mn ene jas (sale)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef Juud- het volgende:
Ik begrijp gewoon niet hoe het lukt om max 30,- voor een broek uit te geven of max 40,= voor een jas ofzo. In wat voor winkels winkelen jullie in hemelsnaam?? Ik ben zeker niet merkengeil en ik koop gewoon H&M, Zara, etc, maar daar zie ik het ook niet zo goedkoop hangen..? Thank god (met het oog op mijn lingerie-verslaving) datbij Marlies Dekkers werkt en ik alles voor inkoopprijs krijg, anders ging ik er echt op failliet.
In Duitsland hadden ze allemaal leuke shirtjes voor 2 euro daar! En mijn favo sjaal komt er vandaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben in praag in een new yorker geweest. Wat een ballentent was dat
dat kun je toch met de zoekfunctie doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
In Duitsland hadden ze allemaal leuke shirtjes voor 2 euro daar! En mijn favo sjaal komt er vandaan![]()
Weet iemand waar op Ebay je de burlesques voor een redelijke prijs kunt kopen? Ik hoef er maar 2/3 en wil daar niet een heel mandje op TD voor vullen
I did, maar dan had je 4 dollar shipping en 3.50 for each additional item. Kijk nu gewoon bij beautyzone2007, die heeft ze ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kun je toch met de zoekfunctie doen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
is het gesprek over hoeveel uitgeeven met shoppen al voorbij?
nee, want vandaag waren die turken natuurlijk wél vroegquote:
Dus morgen de hele dag naar foon uitkijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want vandaag waren die turken natuurlijk wél vroegMaar blei is morgen thuis gelukkig!
hier is het niet de juiste plek om em te verstoppenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus morgen de hele dag naar foon uitkijken
Wie verstopt m'n creditcard?
Da's een goeie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier is het niet de juiste plek om em te verstoppen![]()
morgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want vandaag waren die turken natuurlijk wél vroegMaar blei is morgen thuis gelukkig!
Ding ligt nu in m'n slaapkamer. Ik ga er vanuit dat ik 'm daar kan laten liggen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weiger ook. Misschien kan je moeder helpen?
Whahaha wat zijn jullie toch allemaal heerlijk ongeduldigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef Linnie20v het volgende:
Ik zie net dat mijn bestelling vandaag geshipt is Woaaahhh snel hoor....vanaf de 30e...tis de 7e!!
Heb niet eeuwig de tijd!
eh die laatste zin?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whahaha wat zijn jullie toch allemaal heerlijk ongeduldig![]()
Ik doe altijd bestellen, dan vergeet ik wanneer ik besteld heb en dan is het er ineens
Trusten! En succes morgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
bedtijd! morgen weer sollicitatiegesprek, dus fit zijn!
truste
Yayquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vergeet nooit ietsIk heb wel eindelijk mijn Bruise bemachtigd trouwens vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |