nee, want vandaag waren die turken natuurlijk wél vroegquote:
Dus morgen de hele dag naar foon uitkijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want vandaag waren die turken natuurlijk wél vroegMaar blei is morgen thuis gelukkig!
hier is het niet de juiste plek om em te verstoppenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus morgen de hele dag naar foon uitkijken
Wie verstopt m'n creditcard?
Da's een goeie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier is het niet de juiste plek om em te verstoppen![]()
morgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want vandaag waren die turken natuurlijk wél vroegMaar blei is morgen thuis gelukkig!
Ding ligt nu in m'n slaapkamer. Ik ga er vanuit dat ik 'm daar kan laten liggen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weiger ook. Misschien kan je moeder helpen?
Whahaha wat zijn jullie toch allemaal heerlijk ongeduldigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef Linnie20v het volgende:
Ik zie net dat mijn bestelling vandaag geshipt is Woaaahhh snel hoor....vanaf de 30e...tis de 7e!!
Heb niet eeuwig de tijd!
eh die laatste zin?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whahaha wat zijn jullie toch allemaal heerlijk ongeduldig![]()
Ik doe altijd bestellen, dan vergeet ik wanneer ik besteld heb en dan is het er ineens
Trusten! En succes morgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
bedtijd! morgen weer sollicitatiegesprek, dus fit zijn!
truste
Yayquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vergeet nooit ietsIk heb wel eindelijk mijn Bruise bemachtigd trouwens vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |