Thanx!quote:
Ja, echt... verschrikkelijk kind!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:07 schreef Sharana_LV het volgende:
door jullie kijk ik ook top modol ... wat is die rene een wicht zeg
Hehe ja soms komt dat beter over, op mijn nagels wil nog wel eens wat reflectie komen dus vandaar dubbelopquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
probeer anders op een wit vel papier eerst? Zie ik altijd op de blog van daph
Das wel balen dan! Wanneer heb je besteld?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:21 schreef Linnie20v het volgende:
Ik koop iets als ik het echt mooi vind, de prijs doet er dan niet toe.
Godzijdank heb ik geen merkentic (ik gruwel van merkjes op kleding) en dus is H&M mijn buddy!
Nog niets van TD vernomen, ik heb geen zin om die Aziaat weer te moeten mailen...
Ik ga maar gewoon hopen dat het al onderweg is...
ik lak nu alles op collectiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:26 schreef Debsterr het volgende:
Alle Burlesques op 1 wiel of bij de kleurwielen? Er zitten van die lastige kleuren bij!
Ga ik in dit geval ook maar doenquote:
Ik aan dat laatste ook niet maar ik heb ook het geluk van kleine boobies, ik pas H&Metjes van 15 euro.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik betaal voor jeans tussen de 50 en 70 euro, vooral omdat alleen de goedkopere merken tot vrouwenmaat 38 gaan... Voor laarzen tot 120 euro. Waar ik echt geen geld aan uitgeef is lingerie...
Heb vrijdag betaald geloof ik, even nagekeken, op 30 september een betaling gedaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Das wel balen dan! Wanneer heb je besteld?
maar jij bent toch ook best wel gevuld? Hoe koop je dan een BH voor 5 euro?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:44 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben gierig, ik wil alles het goedkoopste. Onderbroeken draag ik altijd zwarte cheapass dingen en BH's haal ik bij de Hema in de uitverkoop (¤3 & ¤5). Kleding het liefst ook in de uitverkoop want ik wil gewoon niet veel uitgeven. Ik heb wel dure laarzen: Doc's maar die gaan jaren mee.
zo klein zijn ze toch niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben altijd eeuwen bezig voor ik een BH gevonden heb die past.Kleine boobs zijn niet altijd handig.
In verhouding wel.quote:
ho ho, da's alleen zoeperzazke hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef Juud- het volgende:
Ik begrijp gewoon niet hoe het lukt om max 30,- voor een broek uit te geven of max 40,= voor een jas ofzo. In wat voor winkels winkelen jullie in hemelsnaam?? Ik ben zeker niet merkengeil en ik koop gewoon H&M, Zara, etc, maar daar zie ik het ook niet zo goedkoop hangen..? Thank god (met het oog op mijn lingerie-verslaving) datbij Marlies Dekkers werkt en ik alles voor inkoopprijs krijg, anders ging ik er echt op failliet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |