Met je neue foon?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien ga ik morgen wel bellen
Ik plaats een bestelling. Daarna denk ik er gewoon niet meer aan (zou nu ook niet weten op welke dag precies ik mijn Asos bestelling heb geplaatst) en dan ineens komt het pakje binnen en ben ik blij! Ga dus niet kijken van oh zaterdag besteld en het is nu al 8 dagen geleden en dan vet zitten stressen, ik zie het wel verschijnenquote:
whut?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met je neue foon?
Ik ga vast doodgaan straks.
(Het grote FOK! Maffia spel #21 Jetzt geht los!!)
Ik dacht ook dat Lush helemaal fantastisch zou zijn nav omschrijvingen, maar eenmaal in de winkel ging ik bijna van m'n stokje... Wat een meur!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Die omschrijvingen moet je met een emmer zout nemen. Als ik iets nieuws wil, ga ik ook altijd eerst in de winkel ruiken, eerlijk gezegd.
Ja zeg, wat is het nou? Levend of dood?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Spelletje. Ikspelletjes.
Maar er wordt straks een update met de dooien geplaatst. Ik ga vast doodgaan.
Nee! Ik leef nog!
En Lush is echt love it or hate it.
Ik vind 'm nu ook maar matigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind Smitten van lush trouwens maar matig ruiken. Had op basis van de omschrijving echt iets zaligs verwacht
ik vind het ook niks en mirannie volgens mij ook nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef AmyGrace het volgende:
Ik vind de David-topcoat trouwens echt rukMedestanders?
Shrinkage, droogt helemaal niet snel en meurt. Ik zit in een topcoatcrisisHalp!
Eerst maar eens wat flesjes topcoat opmaken, dan komt die er misschienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zweer al een tijdje bij poshé, heerlijk spul!
Gaaf!! Mocht ze er nog meer nodig hebben...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:29 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en vanavond modellen voor mijn BFF, die doet een visagieopleiding, altijd leuk!
Ik ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zweer al een tijdje bij poshé, heerlijk spul!
Noop, David is mijn heldquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef AmyGrace het volgende:
Ik vind de David-topcoat trouwens echt rukMedestanders?
Kheb et niet gezien maar wel zo'n vermoeden waar ze het over gehad hebben. Dikke kus voor jou!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef Diconnected het volgende:
Mwuh ik ben helemaal emotioneel nu ik alles van Rtl boulevard terug zit te kijken van vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |