abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87277355
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:57 schreef sunny16947 het volgende:
Antonie Kamerling door diep dal van onze redactie
AMSTERDAM - Antonie Kamerling heeft onthuld dat hij vorig jaar volledig is ingestort.

De acteur heeft te hard gewerkt. "Hel op aarde, zo voelde het de laatste drie maanden", vertelt hij aan Mind Magazine. "Ik had sinds augustus consequent zes dagen per week gewerkt, met al mijn inzet. Ik had de hoofdrol in de musical Sunset en ik was daarin onervaren."

Op een gegeven moment kon Antonie het fysiek niet meer aan. "Ik was geen vader, geen partner en voor mezelf was ik er ook niet meer. Ik heb een paar keer een grote dip gehad. Depressief wil ik niet zeggen, eerder een diep dal. Maar als je het overleeft: it makes you stronger. Alles wat ik heb, waardeer ik meer."

Mind Magazine ligt vanaf donderdag in de winkel.
Dit gaat wel over hoe hij zich vorig jaar voelde.
publicatie van begin dit jaar (20 jan. 2010)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:01:16 #127
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_87277380
Nou volgens mij heeft hij het wel degelijk opgelost door er tussenuit te gaan.
pi_87277395
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef IkWilbert het volgende:
Zelfmoord is wel het laatste wat ik zou doen...
Ja, daarna kun je niet veel meer he?!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_87277407
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef IkWilbert het volgende:
Zelfmoord is wel het laatste wat ik zou doen...
Dat was het voor Antonie waarschijnlijk ook.
Hij zag klaarblijkelijk geen andere oplossing dan zijn zelfmoord.
pi_87277426
De telegraaf kan de bezoeken niet meer aan en is gecrasht en hij staat inmiddels op 4 van de 10 plaatsen in trending topics op Twitter.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_87277429
Tragisch bericht :{.

Naar om te lezen dat hij het leven niet meer zag zitten en er een einde aan heeft gemaakt.
pi_87277440
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:02:46 #133
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_87277442
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:01 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ja, daarna kun je niet veel meer he?!
goh, echt? :')
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_87277484
Depressie is niet meer dan een uitzaaiing van onze verrotte hedendaagse samenleving. Net als verslavingen als anorexia en andere onzekerheidcomplexjes.
Nooit laat je je vrouw en kinderen achter. Wat voor afwijking je ook hebt. Alle mensen die hier depressie sterker achten dan de liefde voor je partner en kinderen zijn mijn inziens ook aardig ziek.
Als mens heb je altijd relativeringsvermogen. De vraag is alleen of je het nog wil aanspreken. Dat wou Antonie blijkbaar niet.

Helaas. Arme vrouw en kinders.
pi_87277503
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef BruinBeertje het volgende:
Ik sta er nog steeds achter wat ik gezegd heb. Die acteur (leuke acteur was hij) had best kunnen praten met mensen van wie hij houd, of er even tussenuitgaan. Mensen die zelfmoord plegen hebben geen idee, wie ze allemaal achterlaten. Zijn dochters en vrouw zullen hun hele leven hier last van krijgen.

Sorrie, zelfmoord (vooral als je vrouw/kinderen/vrienden etc) hebt vind ik erg zwak )
Ik denk dat hij dat allemaal al geprobeert had aangezien hij al lang last had van die depressies.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:04:48 #136
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_87277526
-O- ;(
pi_87277560
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:03 schreef F-Bravo het volgende:
Depressie is niet meer dan een uitzaaiing van onze verrotte hedendaagse samenleving. Net als verslavingen als anorexia en andere onzekerheidcomplexjes.
Nooit laat je je vrouw en kinderen achter. Wat voor afwijking je ook hebt. Alle mensen die hier depressie sterker achten dan de liefde voor je partner en kinderen zijn mijn inziens ook aardig ziek.
Als mens heb je altijd relativeringsvermogen. De vraag is alleen of je het nog wil aanspreken. Dat wou Antonie blijkbaar niet.

Verander "wou" maar in "kon"............
pi_87277603
quote:
gast ...
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_87277614
quote:

Aha, nog een sbs-6 numb nuts die graag iets wil zeggen zonder de feiten te kennen....
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87277625
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef BruinBeertje het volgende:
Ik sta er nog steeds achter wat ik gezegd heb. Die acteur (leuke acteur was hij) had best kunnen praten met mensen van wie hij houd, of er even tussenuitgaan. Mensen die zelfmoord plegen hebben geen idee, wie ze allemaal achterlaten. Zijn dochters en vrouw zullen hun hele leven hier last van krijgen.

Sorrie, zelfmoord (vooral als je vrouw/kinderen/vrienden etc) hebt vind ik erg zwak )
Please. Stop. Hou op met dom zijn.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:07:41 #141
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87277653
quote:

Helaas is de "wil" bij depressie zo verstoord dat er geen rationele keuze gemaakt kan worden. Misschien vond ie het juist wel béter dat ie niet langer een last voor zijn omgeving was. Dat ie ze als het ware een dienst bewees. Depressie fucks up the mind. Je zit dan in een totaal andere mindset, en de keuzes die ieder ander zou maken, gelden niet meer.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87277682
Ik verwacht trouwens wel weer een ontzettend sappig item in RTL Boulevard vanavond, op de manier zoals ze daar normaal ook altijd mee omgaan.

Albert Verlinde :r
pi_87277720
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:41 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Mijn familie is heel belangrijk voor me, maar als het puntje bij het paaltje komt vind ik mezelf ook belangrijker dan mijn familie.
Je weet nooit wat er in zijn hoofd is om gegaan..
"zonder mij zijn ze beter af.." "Ik heb een goede levensverzekering waar ze meer aan hebben"
pi_87277736
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef Adolecens het volgende:
Ik verwacht trouwens wel weer een ontzettend sappig item in RTL Boulevard vanavond, op de manier zoals ze daar normaal ook altijd mee omgaan.

Albert Verlinde :r
Zelfs als het zijn eigen zwager is?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 oktober 2010 @ 11:10:12 #145
862 Arcee
Look closer
pi_87277756
Opmerkelijk, zeg. Hij leek me juist altijd wel lekker in z'n vel te zitten, enzo. :{
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_87277765
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:26 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dat dus...

Kippenvel... arme Isa en de twee kinderen...

En wat moet je in de put zitten om zoiets te doen... :'(
Deze dus, Verschrikkelijk :{
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:10:43 #147
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87277777
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:00 schreef danilel het volgende:

[..]

Dit gaat wel over hoe hij zich vorig jaar voelde.
publicatie van begin dit jaar (20 jan. 2010)
Geeft wel aan dat er al langer depressieve problemen waren.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_87277790
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Daarom juist. Dan gaat ie weer die zielige tronie van hem opzetten en is het item in 1 minuut klaar omdat het hem persoonlijk raakt. Maar o wee als het iemand is die hij niet kent, of niet mag. Dan is er 20 minuten bashen en achterklap.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:11:14 #149
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87277798
Sheez.
;(.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_87277803
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ja die staat vanavond wel weer jankend op tv met zn schijnheilige poffertjes-porem . Hoop dat de publieke eerdaags een mooie testimonium maakt en uitzenden :Y
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')