abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:52:58 #101
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_87277060
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat meen je niet. Dit is ernstig. Wie is er niet groot geworden met Peter Kelder. :N

:{²
Zijn kinderen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_87277084
Aan degenen die zelfmoord laf vinden: depressie is net als kanker een soms zeer ernstige ziekte, alleen geen zichtbare.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:54:04 #103
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_87277099
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:47 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

nee, zelf moord mag en kan niet de enige optie zijn. Als je depri bent en je ziet het even niet meer zitten, PRAAT dan met mensen die van je HOUDEN. Ga er anders een jaar tussenuit , denk even na etc.
Zelfmoord is zielig en zwak, voor omdat je zoveel mensen achterlaat die van je houden

bah, heb er geen begrip voor :r
Jammer dat je een beetje inlevingsgevoel mist. Ik dacht dat vrouwen sociaal en emotioneel verstandiger waren dan de meeste mannen, maar jij bent blijkbaar een uitzondering.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_87277100
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef ioko het volgende:

[..]

Grootste kans is medicatie.
Medicatie en alcohol denk ik . Antidepressiva neemt bepaalde angsten weg, alcohol remmingen .
Als jij depressief bent, of er gebeuren nare dingen rondom jouw persoon kan deze cocktail vrij gemakkelijk fataal worden ja .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:54:06 #105
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87277101
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit komt als een donder, een bliksem :{
Als een pijpbom op een oosters marktplein.
Intelligent, but fucked up.
pi_87277104
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef Dyr. het volgende:
Aan degenen die zelfmoord laf vinden: depressie is net als kanker een soms zeer ernstige ziekte, alleen geen zichtbare.
Inderdaad.
pi_87277132
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:52 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Zijn kinderen
:')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:55:01 #108
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_87277146
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef Dyr. het volgende:
Depressie met kanker vergelijken :')
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_87277147
Ik zou overigens ook in een zware depressie belanden als Albert Verlinde mijn zwager zou zijn. :')
o_0
pi_87277152
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:47 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

nee, zelf moord mag en kan niet de enige optie zijn. Als je depri bent en je ziet het even niet meer zitten, PRAAT dan met mensen die van je HOUDEN. Ga er anders een jaar tussenuit , denk even na etc.
Zelfmoord is zielig en zwak, voor omdat je zoveel mensen achterlaat die van je houden

bah, heb er geen begrip voor :r
Tegelijkertijd kunnen mensen niet hun hart luchten bij mensen die ze "zielig en zwak" noemen ...
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_87277157
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:54 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Als een pijpbom op een oosters marktplein.
Als een witte fosfor mortier in de Gazastrook.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:55:26 #112
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_87277161
rip
pi_87277166
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef Babbatuur het volgende:

[..]

Depressie met kanker vergelijken :')
waarom niet?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:55:37 #114
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_87277169
Ik sta er nog steeds achter wat ik gezegd heb. Die acteur (leuke acteur was hij) had best kunnen praten met mensen van wie hij houd, of er even tussenuitgaan. Mensen die zelfmoord plegen hebben geen idee, wie ze allemaal achterlaten. Zijn dochters en vrouw zullen hun hele leven hier last van krijgen.

Sorrie, zelfmoord (vooral als je vrouw/kinderen/vrienden etc) hebt vind ik erg zwak )
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_87277198
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef BruinBeertje het volgende:
Ik sta er nog steeds achter wat ik gezegd heb. Die acteur (leuke acteur was hij) had best kunnen praten met mensen van wie hij houd, of er even tussenuitgaan. Mensen die zelfmoord plegen hebben geen idee, wie ze allemaal achterlaten. Zijn dochters en vrouw zullen hun hele leven hier last van krijgen.

Sorrie, zelfmoord (vooral als je vrouw/kinderen/vrienden etc) hebt vind ik erg zwak )
Ik vind het juist moeilijker om zo'n keuze te maken met vrouw en kinderen, maar aan je spelling te zien kun jij niet zo goed nadenken.
pi_87277202
Wat erg zeg. Met name voor zijn kinderen en vrouw.

Het is niet te bevatten hoe iemand die zoveel bereikt heeft in het leven, zover kan komen. Dat zullen we wel nooit begrijpen. Ik hoop dat hij zijn rust daarmee gevonden heeft.
pi_87277205
quote:

Er even tussenuit gaan? Ik hoop voor jou niet dat je in een depressie beland, ik denk dat je er kei hard achter zou komen dat een weekendje Madrid niet veel helpt.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:57:04 #118
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87277220
Antonie Kamerling door diep dal van onze redactie
AMSTERDAM - Antonie Kamerling heeft onthuld dat hij vorig jaar volledig is ingestort.

De acteur heeft te hard gewerkt. "Hel op aarde, zo voelde het de laatste drie maanden", vertelt hij aan Mind Magazine. "Ik had sinds augustus consequent zes dagen per week gewerkt, met al mijn inzet. Ik had de hoofdrol in de musical Sunset en ik was daarin onervaren."

Op een gegeven moment kon Antonie het fysiek niet meer aan. "Ik was geen vader, geen partner en voor mezelf was ik er ook niet meer. Ik heb een paar keer een grote dip gehad. Depressief wil ik niet zeggen, eerder een diep dal. Maar als je het overleeft: it makes you stronger. Alles wat ik heb, waardeer ik meer."

Mind Magazine ligt vanaf donderdag in de winkel.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_87277245
quote:

Met wie moet hij dan praten als hij gelijk uitgescholden wordt voor zielig en zwak?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:57:56 #120
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87277257
quote:

Je hebt duidelijk geen enkel idee hoe depressie werkt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87277263
quote:

Mag jij vinden.

Ik vind dat jij geen inlevingsvermogen bezit, arme mensen bij jou in je omgeving. :r
pi_87277274
quote:

Ken verhalen van levenslustige vrouwen, die midden in het leven stonden, géén verborgen drama what so ever . Maar ze reden zich wel kapot tegen een boom nadat ze in een post natale depressie schoten.
Je moest eens weten hoe belangrijk bepaalde chemische stofjes en neurotransmitters in je hersenen zijn voor je functioneren/overleven :')
Ga lekker de was doen ey . Stupid :W
Groetjes, Ezio.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:58:30 #123
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_87277281
Zelfmoord is wel het laatste wat ik zou doen...
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_87277290
quote:

Maar jij bagatelliseert het probleem en dat is echt not-done. Natuurlijk is het vreselijk voor zijn vrouw en kinderen, maar dat is hem niet aan te rekenen. Het probleem ligt niet zo simpel als je denkt, maar juist diepgeworteld. Op een gegeven moment bepaalt de depressie welke keuzes je maakt, niet meer jijzelf.

Dat los je niet op met 'er even tussenuit gaan'.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:59:53 #125
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87277326
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef stress_waves het volgende:
Ik zou overigens ook in een zware depressie belanden als Albert Verlinde mijn zwager zou zijn. :')
Geestig zeg!

:N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')