Zijn kinderenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat meen je niet. Dit is ernstig. Wie is er niet groot geworden met Peter Kelder.²
Jammer dat je een beetje inlevingsgevoel mist. Ik dacht dat vrouwen sociaal en emotioneel verstandiger waren dan de meeste mannen, maar jij bent blijkbaar een uitzondering.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:47 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
nee, zelf moord mag en kan niet de enige optie zijn. Als je depri bent en je ziet het even niet meer zitten, PRAAT dan met mensen die van je HOUDEN. Ga er anders een jaar tussenuit , denk even na etc.
Zelfmoord is zielig en zwak, voor omdat je zoveel mensen achterlaat die van je houden
bah, heb er geen begrip voor
Medicatie en alcohol denk ik . Antidepressiva neemt bepaalde angsten weg, alcohol remmingen .quote:
Als een pijpbom op een oosters marktplein.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit komt als een donder, een bliksem
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef Dyr. het volgende:
Aan degenen die zelfmoord laf vinden: depressie is net als kanker een soms zeer ernstige ziekte, alleen geen zichtbare.
quote:
Depressie met kanker vergelijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef Dyr. het volgende:
Aan degenen die zelfmoord laf vinden: depressie is net als kanker een soms zeer ernstige ziekte, alleen geen zichtbare.
Tegelijkertijd kunnen mensen niet hun hart luchten bij mensen die ze "zielig en zwak" noemen ...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:47 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
nee, zelf moord mag en kan niet de enige optie zijn. Als je depri bent en je ziet het even niet meer zitten, PRAAT dan met mensen die van je HOUDEN. Ga er anders een jaar tussenuit , denk even na etc.
Zelfmoord is zielig en zwak, voor omdat je zoveel mensen achterlaat die van je houden
bah, heb er geen begrip voor
Als een witte fosfor mortier in de Gazastrook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:54 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Als een pijpbom op een oosters marktplein.
waarom niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Depressie met kanker vergelijken
Ik vind het juist moeilijker om zo'n keuze te maken met vrouw en kinderen, maar aan je spelling te zien kun jij niet zo goed nadenken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef BruinBeertje het volgende:
Ik sta er nog steeds achter wat ik gezegd heb. Die acteur (leuke acteur was hij) had best kunnen praten met mensen van wie hij houd, of er even tussenuitgaan. Mensen die zelfmoord plegen hebben geen idee, wie ze allemaal achterlaten. Zijn dochters en vrouw zullen hun hele leven hier last van krijgen.
Sorrie, zelfmoord (vooral als je vrouw/kinderen/vrienden etc) hebt vind ik erg zwak )
Er even tussenuit gaan? Ik hoop voor jou niet dat je in een depressie beland, ik denk dat je er kei hard achter zou komen dat een weekendje Madrid niet veel helpt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef BruinBeertje het volgende:
Ik sta er nog steeds achter wat ik gezegd heb. Die acteur (leuke acteur was hij) had best kunnen praten met mensen van wie hij houd, of er even tussenuitgaan. Mensen die zelfmoord plegen hebben geen idee, wie ze allemaal achterlaten. Zijn dochters en vrouw zullen hun hele leven hier last van krijgen.
Sorrie, zelfmoord (vooral als je vrouw/kinderen/vrienden etc) hebt vind ik erg zwak )
Met wie moet hij dan praten als hij gelijk uitgescholden wordt voor zielig en zwak?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef BruinBeertje het volgende:
Je hebt duidelijk geen enkel idee hoe depressie werkt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef BruinBeertje het volgende:
Mag jij vinden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef BruinBeertje het volgende:
Ken verhalen van levenslustige vrouwen, die midden in het leven stonden, géén verborgen drama what so ever . Maar ze reden zich wel kapot tegen een boom nadat ze in een post natale depressie schoten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef BruinBeertje het volgende:
Maar jij bagatelliseert het probleem en dat is echt not-done. Natuurlijk is het vreselijk voor zijn vrouw en kinderen, maar dat is hem niet aan te rekenen. Het probleem ligt niet zo simpel als je denkt, maar juist diepgeworteld. Op een gegeven moment bepaalt de depressie welke keuzes je maakt, niet meer jijzelf.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef BruinBeertje het volgende:
Geestig zeg!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef stress_waves het volgende:
Ik zou overigens ook in een zware depressie belanden als Albert Verlinde mijn zwager zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |