Bronquote:AMSTERDAM – Acteur Antonie Kamerling is overleden. Dat liet zijn zwager, Albert Verlinde, donderdag weten. Kamerling maakte zelf een einde aan zijn leven.
''In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen'', aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde.
"In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden. Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten.'' De acteur laat zijn vrouw, zoon Merlijn en dochter Vlinder achter. Zijn zus Liesbeth Kamerling is tevens actrice.
Loopbaan
Kamerling brak door in de soapserie Goede tijden, slechte tijden als Peter Kelder. Later speelde hij in een aantal speelfilms zoals in De Kleine Blonde Dood (1993) waarvoor hij genomineerd werd voor de Gouden Kalf als beste acteur. In 1997 speelde hij in de film All Stars.
Onder de artiestennaam Hero scoorde hij in 1997 een nummer één-hit met het nummer Toen Ik Je Zag, geschreven door Guus Meeuwis. De acteur speelde verder nog in de televisieseries Windkracht 10 (1996), Onderweg naar Morgen (2005) en Voetbalvrouwen (2008).
In 2011 zou Kamerling verschijnen in de musical Herrinert U Zich Deze Nog?!.
© NU.nl/ANP
Dat dus...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:25 schreef banapples het volgende:
huh? Ik dacht dat hij altijd wel vrolijk in het leven stond![]()
Maar goed, dat is ook alleen gebaseerd op wat ik van hem op tv zag
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:32 schreef Chowi het volgende:
't Zal geen natuurlijke dood zijn geweest als er zo geheimzinnig over gedaan wordt.
Hoe dan ook, RIP Antonie..
Ah, eindelijk een reden om een keer aan te zetten dus.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:30 schreef sunny16947 het volgende:
Is dus de zwager van Onno Hoes de partner van Albert Verlinde. Dat wordt geen vrolijk RTL boulevard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
Op nu staat nu net een update dat het zelfmoord zou zijn en hij had last van depressie en hulp hielp niet, nuja lees daar maar evenquote:
Klinkt als: antidepressiva, die heeft dat als bijwerking.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Op nu staat nu net een update dat het zelfmoord zou zijn en hij had last van depressie en hulp hielp niet, nuja lees daar maar even
Nu.nlquote:Antonie Kamerling overleden
Uitgegeven: 7 oktober 2010 10:13
Laatst gewijzigd: 7 oktober 2010 10:31
AMSTERDAM – Acteur Antonie Kamerling is overleden. Dat liet zijn zwager, Albert Verlinde, donderdag weten.
© ANP
Kamerling maakte zelf een einde aan zijn leven.
''In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen. In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden'', aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde. ''Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten.''
De acteur laat zijn vrouw en zijn zoon Merlijn en dochter Vlinder achter. Zijn zus Liesbeth Kamerling is tevens actrice.
Loopbaan
Kamerling brak door in de soapserie Goede tijden, slechte tijden als Peter Kelder. Later speelde hij in een aantal speelfilms zoals in De kleine blonde dood (1993) waarvoor hij genomineerd werd voor de Gouden Kalf als beste acteur. In 1997 speelde hij in de film All Stars.
Onder de artiestennaam Hero scoorde hij in 1997 een nummer één-hit met het nummer Toen Ik Je Zag, geschreven door Guus Meeuwis. De acteur speelde verder nog in de televisieseries Windkracht 10 (1996), Onderweg naar Morgen (2005) en Voetbalvrouwen (2008).
ja of gewoon depressie, dat heeft dat als symptoomquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klinkt als: antidepressiva, die heeft dat als bijwerking.
Met antidepressiva wordt het alleen maar erger, klotespul is dat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:38 schreef Klaudias het volgende:
[..]
ja of gewoon depressie, dat heeft dat als symptoom
Volgens mij is zelfmoord een mogelijke bijwerking van een depressie, maar goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klinkt als: antidepressiva, die heeft dat als bijwerking.
Ik snap dat soort dingen nooit. Je bent depressief, da's heel kut enzo, maar dat je dan besluit om je vrouw en kinderen in de steek te laten (want daar komt het op neer) dat is gewoon onbegrijpelijk. Dan kun je nog zo depressief wezen, maar dan vind je blijkbaar jezelf veel belangrijker dan je gezin..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Op nu staat nu net een update dat het zelfmoord zou zijn en hij had last van depressie en hulp hielp niet, nuja lees daar maar evenklik
Lekker genuanceerde reactie. Voor veel mensen helpt het wel degelijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met antidepressiva wordt het alleen maar erger, klotespul is dat.
Fokking hel, je noemt je kind toch niet Vlinder?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:22 schreef thumbnail het volgende:
Vlinder
Mensen die op dat punt staan denken niet meer rationeel. Ze hebben alleen maar heel veel pijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik snap dat soort dingen nooit. Je bent depressief, da's heel kut enzo, maar dat je dan besluit om je vrouw en kinderen in de steek te laten (want daar komt het op neer) dat is gewoon onbegrijpelijk. Dan kun je nog zo depressief wezen, maar dan vind je blijkbaar jezelf veel belangrijker dan je gezin..
Mijn familie is heel belangrijk voor me, maar als het puntje bij het paaltje komt vind ik mezelf ook belangrijker dan mijn familie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik snap dat soort dingen nooit. Je bent depressief, da's heel kut enzo, maar dat je dan besluit om je vrouw en kinderen in de steek te laten (want daar komt het op neer) dat is gewoon onbegrijpelijk. Dan kun je nog zo depressief wezen, maar dan vind je blijkbaar jezelf veel belangrijker dan je gezin..
Zegt de libertarierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Fokking hel, je noemt je kind toch niet Vlinder?
http://www.nu.nl/algemeen(...)rling-overleden.htmlquote:AMSTERDAM – Acteur Antonie Kamerling is overleden. Dat liet zijn zwager, Albert Verlinde, donderdag weten. Kamerling maakte zelf een einde aan zijn leven.
''In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen. In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden'', aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde.''Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten.''
De acteur laat zijn vrouw en zijn zoon Merlijn en dochter Vlinder achter. Zijn zus Liesbeth Kamerling is tevens actrice.
Loopbaan
Kamerling brak door in de soapserie Goede tijden, slechte tijden als Peter Kelder. Later speelde hij in een aantal speelfilms zoals in De kleine blonde dood (1993) waarvoor hij genomineerd werd voor de Gouden Kalf als beste acteur. In 1997 speelde hij in de film All Stars.
Zelfmoord wordt in de meeste gevallen in een vlaag van verstandsverbijstering gepleegd. Die mensen zijn op zo'n moment niet bij zinnen, net als bij een psychose...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat is ook bijna niet te snappen. Mensen die depressief zijn zien op een gegeven moment soms geen uitweg meer, het leven is zwart, biedt geen mogelijkheden meer. Zonder uitweg en met het beeld een last te zijn voor de mensen om je heen zien sommigen maar 1 optie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik denk dat je het pas snapt als je daar bent geweest. Denk je nou echt dat iemand echt "besluit" om zelfmoord te plegen? En denk je echt dat diegene helder denkt? Overwegingen aangaande het in de steek laten van je naasten maak je echt niet meer hoor. Zelfmoord lijkt soms de enige optie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Albert Verlindequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zelfmoord dus. Bevestigd door Albert Verlinde.
Denk niet dat het zo werkt hoor. Mensen die suicidaal zijn denken niet op zo'n niveau na. Denk dat ze veel eerder hun zelfmoord als een verbetering van de wereld zien, dat ze niet langer mensen tot last zijn, of dat ze zichzelf gewoon helemaal wegcijferen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik kan me er totaal geen voorstelling bij maken, en dat is misschien maar goed ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat je het pas snapt als je daar bent geweest. Denk je nou echt dat iemand echt "besluit" om zelfmoord te plegen? En denk je echt dat diegene helder denkt? Overwegingen aangaande het in de steek laten van je naasten maak je echt niet meer hoor. Zelfmoord lijkt soms de enige optie.
Onno Hoes, zijn partner, is de broer van Isa Hoes, als ik het goed heb.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:43 schreef Adolecens het volgende:
Trouwens, op welke manier is Albert Verlinde zijn zwager?
Albert is samen met Onno Hoes wat de broer van Isa isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:43 schreef Adolecens het volgende:
die is getrouw met Antonie haar broerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:43 schreef Adolecens het volgende:
Die heeft een relatie met Onno Hoes, broer van Isa Hoes.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:43 schreef Adolecens het volgende:
Onno Hoes, man van Albert.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:43 schreef Adolecens het volgende:
Antonie Kamerling -> Isa Hoes -> Onno Hoes -> Albert Verlinde.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:43 schreef Adolecens het volgende:
Mmm, ik weet niet of je dat zo kan zeggen. Er kan door depressieve mensen wel degelijk rationeel (tot op zekere hoogte) worden nagedacht over de opties. Alleen is hun wereldbeeld zo vervormd dat er maar 1 optie overblijft om de geestelijke pijn te laten ophouden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zelfmoord wordt in de meeste gevallen in een vlaag van verstandsverbijstering gepleegd. Die mensen zijn op zo'n moment niet bij zinnen, net als bij een psychose...
quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:44 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
die is getrouw met Antonie haar broer
Ok, duidelijk zoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Antonie Kamerling -> Isa Hoes -> Onno Hoes -> Albert Verlinde.
Het wordt nog gekker!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:44 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
die is getrouw met Antonie haar broer
Da's raar ja, zou hij toen te horen hebben gekregen dat de pillen opwaren, zijn vrouw bij hem weg wilde gaan, of dat Albert een oogje op hem had?!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:44 schreef Keltie het volgende:
''In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen" -> Deze zin wekt mijn interesse
nee, zelf moord mag en kan niet de enige optie zijn. Als je depri bent en je ziet het even niet meer zitten, PRAAT dan met mensen die van je HOUDEN. Ga er anders een jaar tussenuit , denk even na etc.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat je het pas snapt als je daar bent geweest. Denk je nou echt dat iemand echt "besluit" om zelfmoord te plegen? En denk je echt dat diegene helder denkt? Overwegingen aangaande het in de steek laten van je naasten maak je echt niet meer hoor. Zelfmoord lijkt soms de enige optie.
Je snapt er helemaal niks van.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:47 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
nee, zelf moord mag en kan niet de enige optie zijn. Als je depri bent en je ziet het even niet meer zitten, PRAAT dan met mensen die van je HOUDEN. Ga er anders een jaar tussenuit , denk even na etc.
Zelfmoord is zielig en zwak, voor omdat je zoveel mensen achterlaat die van je houden
bah, heb er geen begrip voor
Wow, doe rustig zeg. "Even niet meer ziet zitten", ja denk dat dat echt het geval wasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:47 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
nee, zelf moord mag en kan niet de enige optie zijn. Als je depri bent en je ziet het even niet meer zitten, PRAAT dan met mensen die van je HOUDEN. Ga er anders een jaar tussenuit , denk even na etc.
Zelfmoord is zielig en zwak, voor omdat je zoveel mensen achterlaat die van je houden
Wie of wat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat meen je niet. Dit is ernstig. Wie is er niet groot geworden met Peter Kelder.²
Why?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:44 schreef Keltie het volgende:
''In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen" -> Deze zin wekt mijn interesse
Nah... Vraag mij meer af hoe hij zich dan van het leven heeft beroofd... Of hij er lang mee bezig is geweest (die knoop door te hakken) enzo...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's raar ja, zou hij toen te horen hebben gekregen dat de pillen opwaren, zijn vrouw bij hem weg wilde gaan, of dat Albert een oogje op hem had?!
Je hebt er totaal geen ervaring mee dus stop maar met je loze opmerkingenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:47 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft iemand om mee te praten. Niet iedereen heeft iemand die van ze houdt. Niet iedereen heeft de mogelijkheid er een jaartje tussenuit te gaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:47 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo werkt hoor. Mensen die suicidaal zijn denken niet op zo'n niveau na. Denk dat ze veel eerder hun zelfmoord als een verbetering van de wereld zien, dat ze niet langer mensen tot last zijn, of dat ze zichzelf gewoon helemaal wegcijferen.
Ik denk dat dit het wel zo'n beetje verwoord. Volgens mij leidt een depressie ook tot een heel klein wereldje, waar op het laatst alleen de depressieveling zelf nog bestaat en iedereen om hem/haar heen slechts nog een soort van figuranten zijn. De depressie wordt compleet dominant en verder bestaat er eigenlijk ook niks meer dan het zich klote voelen en de problemen die daar misschien oorzaak van zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
donequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef Chowi het volgende:
Kan een modje trouwens niet even het geupdate nieuwsbericht in de OP zetten?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:47 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
Tot het jezelf overkomtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:47 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd vanachter je toetsenbordje...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef machtpen het volgende:
Wat een laffe kneus om zo 2 kinderen achter te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |