Wat jij zegt dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:44 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dat je niet meer denkt aan anderen (als dat al zo is) is pas in de laatste fase als je daadwerkelijk zelfmoord pleegt.
In het -meestal- jarenlange proces die daar aan vooraf gaat met periodes van zeer zware depressies zijn juist de geliefden/naasten de reden voor mensen die deze ziekte hebben om geen zelfmoord te plegen.
Dat zeg ik toch, als je goed leest?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je bent vaak al jaaaaaaaaaaaren depressief voor je tot zo een daad komt hoor, dit heeft niet zomaar ineens verzonnen.
Is geen troll doe niet zo naïefquote:
hard he, de waarheidquote:
Ja, want dat is precies hetzelfde als zelfmoord.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:49 schreef Dlocks het volgende:
Vind jij iemand die bijvoorbeeld kanker heeft en daaraan komt te overlijden ook egoïstisch?
Sorry, ik wist niet dat ik alleen "ARME ISA EN KINDEREN!!!!!!!!! OH NOES" mocht zeggen.quote:
Overlijden aan kanker of zelfmoord kan je niet echt met elkaar vergelijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:49 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Vind jij iemand die bijvoorbeeld kanker heeft en daaraan komt te overlijden ook egoïstisch?
"depressie is ook een ziekte", komt zometeen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:51 schreef SteveBudin het volgende:
Overlijden aan kanker of zelfmoord kan je niet echt met elkaar vergelijken
En ook Tom van Beek als Hoogendoorn was ziek.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:50 schreef Stefan het volgende:
Heb wel een dubbel gevoel bij zelfmoord. Huyts en Nederhorst willen leven maar kunnen dat niet. Kamerling kan leven maar wil niet.
Ik denk dat hij ook best wel gewoon had willen leven hoor, alleen niet dit leven...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:50 schreef Stefan het volgende:
Heb wel een dubbel gevoel bij zelfmoord. Huyts en Nederhorst willen leven maar kunnen dat niet. Kamerling kan leven maar wil niet.
Wat een vergelijking.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:49 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Kamerling kon ook niet. Depressiviteit is een ziekte. Niet te verwarren met een dipje c.q. je down voelen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:50 schreef Stefan het volgende:
WTF, hij heeft een vrouw, kinderen, geld, werk. Wat voor ander leven had ie willen hebben?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook best wel gewoon had willen leven hoor, alleen niet dit leven...
Wat begrijp jij niet aan het feit dat een depressie een geesteziekte is?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, want dat is precies hetzelfde als zelfmoord.![]()
[..]
OMGquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:34 schreef Symphonic het volgende:
Nu zijn de laatste 40 seconden opeens wel heel cynisch.
Damn
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
WTF, hij heeft een vrouw, kinderen, geld, werk. Wat voor leven had ie willen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |