abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:21:00 #201
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87278193
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

een woning... dus niet in het ziekenhuis
Ik bedoel dat er niet staat ZIJN woning, hij zal toch wel thuis zijn geweest??
Zo lijkt het op een willekeurige woning waar hij is gevonden...
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_87278229
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Ja, und?
Zegt genoeg over hoeveel mensen dit wat aangaat....
pi_87278279
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heftig maar ergens ook totaal onbegrijpelijk je bent bekend je hebt een leuke vrouw twee paar kids en ook genoeg geld op de bank staan alles om gelukkig te zijn en dan toch zelfmoord plegen.. Ernstige zaak.
Ik meen gehoord te hebben dat hij het niet heel breed had. Althans, dat zei ie zelf altijd in interviews.
Bij Jensen maakte Jensen en Antonie er ook grappen over dat ie bij de AH moest gaan werken.
pi_87278311
Toen ik het las vanochtend op me telefoon kon ik er geen gezicht bij inbeelden, maar heb hem die ene keer nog wel gezien bij VI (ja gtst kijk ik niet)

Zelfmoord vind ik gewoon nog zielig.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:24:54 #205
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87278327
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:23 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Ik meen gehoord te hebben dat hij het niet heel breed had. Althans, dat zei ie zelf altijd in interviews.
Bij Jensen maakte Jensen en Antonie er ook grappen over dat ie bij de AH moest gaan werken.
Dat lijkt me allemaal wel meevallen.
2000 light years from home
pi_87278381
Wat de neuk ;(
Sterkte aan de nabestaanden.
Google is your friend, abuse your friends
pi_87278385
:{
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:28:08 #208
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_87278464
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:24 schreef epicbeardman het volgende:
Toen ik het las vanochtend op me telefoon kon ik er geen gezicht bij inbeelden, maar heb hem die ene keer nog wel gezien bij VI (ja gtst kijk ik niet)

Zelfmoord vind ik gewoon nog zielig.
Zeker nooit depressief geweest? :{
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:28:17 #209
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_87278471

Uit/nav een uitzending van Kunststof, een radio1 programma...

;(
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_87278476
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:45 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Het probleem met mensen die zelfmoord plegen is idd gewoon de tunnelvisie en het slechts zien van 1 oplossing. Binnen die tunnelvisie en die oplossing wordt echter niet aan anderen gedacht, slechts aan de eigen situatie. Dat is per definitie egoïsme. Of dat wel/niet te begrijpen is, is natuurlijk een geheel andere discussie.

Maar, laten we daar maar niet meer over praten, het is en blijft verschrikkelijk voor Isa, de kinderen en alle andere nabestaanden.
Ja, natuurlijk tunnelvisie. Het is namelijk niet mogelijk gewoon weloverwogen de beslissing te maken dat je niet meer verder wil leven :{
pi_87278507
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:24 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat lijkt me allemaal wel meevallen.
Klopt en dat van de AH was natuurlijk niet serieus maar het is wel zo dat Antonie het niet heel breed had.
Vandaar dat ie zo blij was met iedere rol die hij kreeg.
pi_87278677
Wat afschuwelijk, ik ben hier ook helemaal geshockeerd door. Het voelt toch of ik beetje ben opgegroeid met Antonie. Overigens laat dit dus duidelijk zien dat iemand niet somber hoeft over te komen om depressief te zijn, je hoeft zelfs niet eens echt ongelukkig te zijn, hoe gek dat ook klinkt. Depressie is een zeer ernstige ziekte waarbij je helemaal van binnen uit zo´n enorme wanhoop kunt voelen dat je echt geen mogelijkheid meer ziet om door te leven. Het treurige is dat dit bijna altijd wel te behandelen is (in extreme gevallen met electroshock therapie), maar dat je dat als patiënt zelf niet meer gelooft. Het is juist het sterke idee dat de wereld beter af is zonder jou en dat je de mensen van jezelf "bevrijdt" dat vaak leidt tot zelfmoord. Dat is geen egoïsme, je denkt dat als je omgeving eenmaal over de schok van je dood heen is een beter leven zal hebben zonder jou als last. Maar dat zal heel moeilijk te begrijpen zijn voor mensen die dat gevoel zelf niet kennen.
mooi he, alles
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:34:37 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87278736
Damn, gewoon geen woorden voor. RIP
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:34:56 #214
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_87278751
Nu zijn de laatste 40 seconden opeens wel heel cynisch.
Damn -O-
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_87278765
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:20 schreef Merkie het volgende:

[..]

Inderdaad :') . Alsof zo'n bericht de wereld ingeslingerd wordt terwijl hij vrolijk op een tropisch eiland van het leven aan het genieten is.
Mwa, flinke lijst toch: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_premature_obituaries
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:36:48 #216
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87278826
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:33 schreef phileine het volgende:
Wat afschuwelijk, ik ben hier ook helemaal geshockeerd door. Het voelt toch of ik beetje ben opgegroeid met Antonie. Overigens laat dit dus duidelijk zien dat iemand niet somber hoeft over te komen om depressief te zijn, je hoeft zelfs niet eens echt ongelukkig te zijn, hoe gek dat ook klinkt. Depressie is een zeer ernstige ziekte waarbij je helemaal van binnen uit zo´n enorme wanhoop kunt voelen dat je echt geen mogelijkheid meer ziet om door te leven. Het treurige is dat dit bijna altijd wel te behandelen is (in extreme gevallen met electroshock therapie), maar dat je dat als patiënt zelf niet meer gelooft. Het is juist het sterke idee dat de wereld beter af is zonder jou en dat je de mensen van jezelf "bevrijdt" dat vaak leidt tot zelfmoord. Dat is geen egoïsme, je denkt dat als je omgeving eenmaal over de schok van je dood heen is een beter leven zal hebben zonder jou als last. Maar dat zal heel moeilijk te begrijpen zijn voor mensen die dat gevoel zelf niet kennen.
Het is niet altijd zo dat je dan denkt dat iedereen beter af is zonder jou. Als je zelf in die situatie zit, denk je niet aan wat anderen voelen en of ze jou gaan missen en of ze beter af zijn zonder jou.
Je bent alleen maar bezig met het feit dat je er zelf niet meer wilt zijn en dat je zelf beter af bent als je weg bent.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:37:03 #217
52349 purplerose
pi_87278842
Helaas werkt therapie niet altijd, soms is de depressie te hardnekkig. Moet iemand dan maar lijdend door het leven gaan voor anderen? ;(

Heb er zelf ook wel aan gedacht als ik weer in een crisis zat, je leven lang ongelukkig is ook niet echt je van het maar gelukkig is het tot die daad niet gekomen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:38:14 #218
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87278898
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef purplerose het volgende:
Helaas werkt therapie niet altijd, soms is de depressie te hardnekkig. Moet iemand dan maar lijdend door het leven gaan voor anderen? ;(

Heb er zelf ook wel aan gedacht als ik weer in een crisis zat, je leven lang ongelukkig is ook niet echt je van het maar gelukkig is het tot die daad niet gekomen.
idd en zie mijn post hierboven.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:38:22 #219
52349 purplerose
pi_87278904
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:36 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Het is niet altijd zo dat je dan denkt dat iedereen beter af is zonder jou. Als je zelf in die situatie zit, denk je niet aan wat anderen voelen en of ze jou gaan missen en of ze beter af zijn zonder jou.
Je bent alleen maar bezig met het feit dat je er zelf niet meer wilt zijn en dat je zelf beter af bent als je weg bent.
Je bent dan idd niet met anderen bezig, je wil alleen maar dat het enorme gevoel van wanhoop stopt.
pi_87278941
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef purplerose het volgende:

[..]

Zeker nooit depressief geweest? :{
En jij hebt zeker niet een ouder verloren in vroege jaren, die gast had kinderen.. komop zeg daarom zeg ik dat zelfmoord zielig is.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:39:37 #221
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_87278955
wow heftig :{
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:41:49 #222
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87279040
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

En jij hebt zeker niet een ouder verloren in vroege jaren, die gast had kinderen.. komop zeg daarom zeg ik dat zelfmoord zielig is.
Ja. Het is zielig. Maar niet op de manier dat jij dat bedoelt.
Een depressie, en waarschijnlijk had hij dit al jaren, is niet iets waar iemand voor kiest. Dat is een serieuze ziekte.
Leef en Laten Leven
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:43:12 #223
52349 purplerose
pi_87279095
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat weet ik maar als je nooit depressief geweest kan je je niet voorstellen wat voor gevoel van wanhoop hij gevoeld moet hebben om tot die daad te komen. Wat had die dan moeten doen, extreem ongelukkig door het leven gaan omdat het anders zielig is voor de nabestaanden?

Ja het is ongelofelijk kut, hij wil alleen maar dat the hurting stops :{
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:44:26 #224
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_87279144
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:36 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Dat je niet meer denkt aan anderen (als dat al zo is) is pas in de laatste fase als je daadwerkelijk zelfmoord pleegt.

In het -meestal- jarenlange proces die daar aan vooraf gaat met periodes van zeer zware depressies zijn juist de geliefden/naasten de reden voor mensen die deze ziekte hebben om geen zelfmoord te plegen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:44:26 #225
52349 purplerose
pi_87279145
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja. Het is zielig. Maar niet op de manier dat jij dat bedoelt.
Een depressie, en waarschijnlijk had hij dit al jaren, is niet iets waar iemand voor kiest. Dat is een serieuze ziekte.
Je bent vaak al jaaaaaaaaaaaren depressief voor je tot zo een daad komt hoor, dit heeft niet zomaar ineens verzonnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')