correctquote:Op woensdag 3 november 2010 23:35 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
In de 41xx/42xx-Amba's (en ik geloof de gele 31xx-32xx ook) in Utrecht zit de chipknip-oplader op dezelfde plek.
Die foto van jou is van een Integro
Niet zo zeuren Beefquote:Op woensdag 3 november 2010 19:36 schreef BeefRWijker het volgende:
Tjonge, wat maakt die MauritsV soms toch slechte fotos, hè Bitlord.
Als ik die gemaakt zou hebben was ie vast niet door de ballotage commissie gekomen.
Maar ja, niet iedereen kan vrije upload hebben natuurlijk, dan wordt 't echt een potje op Busfoto.nl.
je kan ook afgeschreven bussen stapelen als blokjesquote:Op donderdag 4 november 2010 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Bevertje klinkt als een kleuter die met de blokken van zijn broertje wil spelen
En waarom ook niet, 't is een lage vloer Alliance.quote:
Hé, heeft de groenteman die foto naar jou toegestuurd?quote:
Ah, is dat 't. Ik dacht zowaar even dat je me niet mocht.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:58 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Niet zo zeuren Beef. Ik ben geen overheid, hoef mensen niet gelijk te behandelen.
Tja, dan maakt 't natuurlijk niet meer uit. Misschien moet ik ook maar een telefoon met camera nemen.quote:Bovendien had ik alleen een telefooncamera bij me.
Wat is dat kind van Miedema toch wijs voor z'n leeftijd hè.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Bevertje klinkt als een kleuter die met de blokken van zijn broertje wil spelen![]()
Er zijn er wel meer. De serie Ramba's wordt alleen onderbroken door de serie van ruim 50 MAN'squote:Op vrijdag 5 november 2010 11:21 schreef NoBody122 het volgende:
Er bestaan dus 88xx-Amba's, of in ieder geval ééntje: de 8801 en ik zit er nu in (lijn 50 -> Wageningen)
welke gelukkig stukken beter zijn dan rambas :/quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer. De serie Ramba's wordt alleen onderbroken door de serie van ruim 50 MAN's
Die komen volgens mij van Zwollequote:Op vrijdag 5 november 2010 11:21 schreef NoBody122 het volgende:
Er bestaan dus 88xx-Amba's, of in ieder geval ééntje: de 8801 en ik zit er nu in (lijn 50 -> Wageningen)
En daarvoor nog's een keer door 60+ Mannetjes uit 't Gooi en daarvoor nog een stuk of 20 Mannetjes Caetano en daar weer voor de nu afgevoerde 80xx Hermes Alliances.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer. De serie Ramba's wordt alleen onderbroken door de serie van ruim 50 MAN's
Langer dan op 350 iig, waar ze tot voor het 15 meter Alliance tijdperk ook reden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik kende alleen de standaardvariant van deze bussen. Van die bussen heeft de NZH er toen een aantal omgebouwd tot interliners. Bij mijn weten hebben die nog erg lang dienst gedaan op de lijn Den Helder - Hoorn.
Tegenwoordig is deze lijn weer een gewone buslijn.
Had NoordNed er niet twee?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:55 schreef BeefRWijker het volgende:
De Berkhof Excellence reed overigens op veel meer plaatsen als Interliner maar dan als 15 meter DAF, oa ook eentje bij NoordNed.
tijd om de consessies van ZOF + 315(+aanhangsels) 351 en 350 weer aan te bestedenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef BeefRWijker het volgende:
Zaterdag zat er een gelede Citaro van de 'Noord Tangent' op Qliner 350.
Kennelijk waren de Integros weer eens op.
Nou, dat kan dus wel kloppen: Er stond een blauwe Integro geparkeerd bij het weg restaurant op de kop bij
Zurich toen wij daar aankwamen. Die vertrok even later met een klein groepje mensen richting NoordHolland.
Fijn te weten waar de reguliere klanten van Connexxion staan: helemaal onderaan de ladder.
drie zelfs imo..quote:Op woensdag 10 november 2010 10:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had NoordNed er niet twee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |