quote:B9LA (of Hess voor de hybride versie)Op woensdag 20 oktober 2010 18:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[.winkelt Wright bij APTS.]
Zou goed kunnen, maar de Wright Streetcar heeft een (gewijzigd) Volvo B7LA-onderstel.
quote:Oh oké, hebben we alvast drie.Op woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
B9LA (of Hess voor de hybride versie)
quote:Ik weet niet of de B7R straks vervangen zal worden door de B9R of dat laatstgenoemde een supplement wordt...Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef BeefRWijker het volgende:
Dat model beleid van Volvo is ook niet te volgen: van B10L via B7L naar B9L, all over the place.
En dat terwijl de B7R nog wel current is in bv de Volvo 8900.
quote:Iets met claustrofobie bij de meeste passagiers. Ik denk eerder aan het bewust laag houden van onderhoudskosten. Bij een LE-bus kun je namelijk eenvoudiger bij de onderdelen dan bij een 100%-lagevloersbus.Op woensdag 20 oktober 2010 23:25 schreef BeefRWijker het volgende:
Blijkbaar was 7 liter iets te laag gegrepen voor een lage vloer stadsbus.
Hoewel volgens de engelse wiki de engelse operators de lagevloer versie maar niks vonden en op de Low Entry versie zijn overgestapt. Ik vindt 't maar een raar verhaal.
quote:Joh, met een bordje Te Koop er op?Op donderdag 21 oktober 2010 09:11 schreef Bitlord het volgende:
Kennelijk gebeurt er iets bij de Connexxion-opslag Hessing De Bilt. Bij het UMC in Utrecht aan de A28 zie ik een B96 Alliance City in Connexxion en Oostnet-kleuren, een B95 Alliance Intercity en een groene Ambassador.
quote:Waarschijnlijk weer vanwege de drogreden dat Qbuzz als verkapt staatsbedrijf niet mag bieden op concessies...Op donderdag 21 oktober 2010 20:44 schreef thumbnail het volgende:
Connexxion gaat nu bezwaar maken tegen de procedure waarbij Qbuzz gewonnen heeft.
Het doet toch wel zeer geloof ik.
quote:preciesOp donderdag 21 oktober 2010 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Heeft Arriva ook zonder succes gebruikt, tot tweemaal toe zelfs
quote:Ik zal 's even in m'n glazen bol kijken.Op donderdag 21 oktober 2010 20:07 schreef Bitlord het volgende:
Ze reden juist er vandaan. Ik zag ze vanaf een paar honderd meter afstand. Weet jij waar het naar toe ging?
quote:Zo eentje met 3 deur(opening)en?Op woensdag 20 oktober 2010 15:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
kwam vanmorgen een EX BBA alliance tegen ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door BeefRWijker op 22-10-2010 20:14:27 ]Beef R. Wijker
quote:Het lijkt wel een beetje afgeleid van Volvo. Die hebben vaak ook een zwarte basis rond de koplampen (zie stadsbussen Veolia Limburg + Veolia geleed Brabant) en de connexxion interliners.)Op vrijdag 22 oktober 2010 19:24 schreef BeefRWijker het volgende:
Nu wel een nieuwe Citea in de 'Hamster Look' :
quote:ik zag ook een duveldecje in groningen vandaagOp vrijdag 22 oktober 2010 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
Vanmiddag in 10 minuten 4 geledes gezien in Leeuwarden: Citaro G 9118, 9162 en 9163 en Duvedec 7818
quote:Nou kijk eens aan, heeft die ene Duvedec de afgelopen week toch nog overleefdOp vrijdag 22 oktober 2010 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
Vanmiddag in 10 minuten 4 geledes gezien in Leeuwarden: Citaro G 9118, 9162 en 9163 en Duvedec 7818
je krijgt bijna het idee dat de 350/351 een beetje minder boeiend bevonden worden :/quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:44 schreef NoBody122 het volgende:
Vandaag weer eens een Integro te weinig in Leeuwarden..
Morgen dus 2 te weinig, dus 2 Citaro's ipv 1
Volgend jaar zat reserve (tenzij de 351's herverdeeld worden onder Touring).quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
je krijgt bijna het idee dat de 350/351 een beetje minder boeiend bevonden worden :/
sowieso moeten ze eens op tijd leren kachelen bij XX :/quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:42 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Volgend jaar zat reserve (tenzij de 351's herverdeeld worden onder Touring).
Kunnen er waarschijnlijk ook weer wat extra Ambatjes uit de mottenballen voor 199S.
* BeefRWijker zou 't overigens ook helemaal niet erg vinden als lijntje 97 weer in ere zou worden hersteld, mits dat weer leidt tot fatsoenlijke aansluitingen op het overige OV (dus niet alleen sneltreinen).
dat werkt zo goed als je een trein wilt halen hea?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:32 schreef BeefRWijker het volgende:
Yep, je moet een beetje assertief zijn, tegenwoordig (lees: Ruim op tijd je aansluiting reserveren).
Kort leve Insuxx.
Busfreak Etienne had 'm 2 weken terug ook al eens gespotquote:Op maandag 1 november 2010 17:26 schreef NoBody122 het volgende:
Gisteravond MAN 8848 nog even meegehad.
Ik weet niet of een afwezige bumpert een APK fail is maar zonder die achterlichten was je iig snel van de weg gehaaldquote:Mét volledige beplating, dus niet zoals op de foto zoals die hier kortgeleden gepost werd![]()
precies!quote:Op maandag 1 november 2010 17:34 schreef Peterselieman het volgende:
Of je laat gewoon extra ProCity's rijden
Er is in de weekenden, zeker op de stadsdienst, al een structureel tekort aan chauffeurs. Nog meer weg te rijden ritten is dus niet haalbaar.quote:Op maandag 1 november 2010 17:34 schreef Peterselieman het volgende:
Of je laat gewoon extra ProCity's rijden
dan maar wat extra NORMALE kleine wagens bestellen? ipv die rommelquote:Op maandag 1 november 2010 23:07 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Er is in de weekenden, zeker op de stadsdienst, al een structureel tekort aan chauffeurs. Nog meer weg te rijden ritten is dus niet haalbaar.
Bovendien is er tegenwoordig zelfs op zaterdagen soms al een tekort aan ProCity's, tijdens gewone dienstregeling...
Ga ik niet over.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan maar wat extra NORMALE kleine wagens bestellen? ipv die rommel
10 meter ambas zijn vast beter dan proshittysquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:25 schreef NoBody122 het volgende:
VDL assembleert bussen in Servië.
[..]
Ga ik niet over.
Ben overigens nog wel ook benieuwd wat 't nu zal worden met die 10m-Amba's..
Zo'n vermoeden had ik wel alquote:Op woensdag 3 november 2010 15:25 schreef Bitlord het volgende:
De graffiti hoort bij de kleurstelling van de 1305, kijk maar.
In de 41xx/42xx-Amba's (en ik geloof de gele 31xx-32xx ook) in Utrecht zit de chipknip-oplader op dezelfde plek.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
ze rijden dus nog
alleen welke idioot dit bedacht heeft:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |