quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar hoe weet jij zo zeker dat dat ding op dat tentje van deze organisatie is? Alleen maar omdat het woord 'Vision' in die slogan op die tent en in die organisatienaam voorkomt en omdat deze Canadese organisatie (zoals zoveel organisaties ter wereld) iets voor Haiti doet?
Canada? Aub doe nou geen moeite met informatie verspreiden, dat wil namelijk bij zoiets simpels als dit al niet lukken.quote:World Vision, founded in the USA in 1950, is an international evangelical[2] relief and development organization whose stated goal is "to follow our Lord and Saviour Jesus Christ in working with the poor and oppressed to promote human transformation, seek justice and bear witness to the good news of the Kingdom of God
Dus al je commentaar bestaat uit een sneer omdat ie het land van oprichting fout heeftquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
Canada? Aub doe nou geen moeite met informatie verspreiden, dat wil namelijk bij zoiets simpels als dit al niet lukken.
Hij is gewoon een beetje grumpyquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dus al je commentaar bestaat uit een sneer omdat ie het land van oprichting fout heeft
ga vooral verder niet in op de vraag ofzo ticker!
En dan straks weer lopen kankeren op de BNW trollen dat ze een beperkt wereldbeeld en what not hebben
Ah, ongesteld dus, nou dan zal ik mevrouw maar met rust latenquote:
Nee, ik wil dan wel graag mijn laptop mee nemen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:10 schreef Barcaconia het volgende:
Ticker, doe jij ook IRL discussies? Ik zou best eens een keer met jou een pilsje willen pakken op een terrasje onder het genot van een stevige BNW discussie
Ik zat bij deze afdeling te kijken:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:59 schreef Ticker het volgende:
Canada? Aub doe nou geen moeite met informatie verspreiden, dat wil namelijk bij zoiets simpels als dit al niet lukken.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar hoe weet jij zo zeker dat dat ding op dat tentje van deze organisatie is? Alleen maar omdat het woord 'Vision' in die slogan op die tent en in die organisatienaam voorkomt en omdat deze Canadese organisatie (zoals zoveel organisaties ter wereld) iets voor Haiti doet?
Dat zijn toch die reptielenwezens die de ondergronds kabouters al hun zorgvuldig gespaarde eikeltjes afpersen ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:18 schreef Bankfurt het volgende:
De huidige Pindar is het hoofd van de Rothschild familie. Hij staat in contact met de leider van de gevleugelde reptielenwezens in het binnenste van de Aarde.
Hij heeft het recht om je gewoon te negeren natuurlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:52 schreef JoepiePoepie het volgende:De vraag is zeker te moeilijk voor Ticker...
Tja, hij brengt het als feit, maar behalve Haiti en het veelgebruikte woord 'Vision', zie ik het verband niet. En het lijkt me toch wel relevant voor dit topic, aangezien dat ding op dat tentje juist datgene is waar deze discussie om gaat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:55 schreef Bastard het volgende:
Hij heeft het recht om je gewoon te negeren natuurlijk
Sterker nog, ik zie in die banner op de site vlgs mij eenzelfde vlag voorbij komen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
http://www.haitivision.org/
Haiti en vision, zien we het verband? En 'mijn' organisatie heeft zelfs ook nog een alziend oog in de header
!
Bedoel je hier aan de linkerkant:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:05 schreef Bastard het volgende:
Sterker nog, ik zie in die banner op de site vlgs mij eenzelfde vlag voorbij komen!
Jawel.. vision.. rood, blauw..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Bedoel je hier aan de linkerkant:
[ afbeelding ]
Vind ik niet echt hetzelfde hoor.
De link zit hem in de hulp aan kinderen denk ik. Waar world vision zich op richt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Bedoel je hier aan de linkerkant:
[ afbeelding ]
Vind ik niet echt hetzelfde hoor.
Ja o.k., maar 'Haiti', het woordje 'Vision', en kinderen is nog lang niet genoeg om dan maar klakkeloos aan te nemen dat worldvision.org degene is van dat ding op dat tentje. Daar is echt wel wat meer voor nodigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:36 schreef koffiekoekje het volgende:
De link zit hem in de hulp aan kinderen denk ik. Waar world vision zich op richt.
Mee eensquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja o.k., maar 'Haiti', het woordje 'Vision', en kinderen is nog lang niet genoeg om dan maar klakkeloos aan te nemen dat worldvision.org degene is van dat ding op dat tentje. Daar is echt wel wat meer voor nodig.
Haitivision.org helpt ook kinderen.
Disclaimer: Niet dat ik denk dat haitivision.org per se degene is van dat ding op dat tentje overigens.
Joepie : Haitivision.org helpt ook kinderenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:37 schreef Jumparound het volgende:
nieuws van 10 maanden oud (dus van vlak na de aarbeving) vind je nu beangstigend?
Je wilts niet weten hoeveeel kinderen ontvoerd zijn door "hulpverleners" na de tsunamie in azie...
En die worden gebruikt om uit te zoeken hoe ze het Aziatische ras kunnen uitroeien. Het Afrikaanse ras is al bezig. De rest wordt gebruikt als NWO slaven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:37 schreef Jumparound het volgende:
nieuws van 10 maanden oud (dus van vlak na de aarbeving) vind je nu beangstigend?
Je wilts niet weten hoeveeel kinderen ontvoerd zijn door "hulpverleners" na de tsunamie in azie...
10 maanden later...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:35 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
Joepie : Haitivision.org helpt ook kinderen
lavenderr : bescherming van kinderen van haitti,
dus wat kunnen we hier uit concluderen, dat haitti vision mensen helpt in haitti,
en in hoeverre helpen ze hun echt? kan deze organisatie mischien een verband hebben met die kinderen die zijn ontvoerd ? want, het symbool liegt er niet op dat er een luchtje aan hangt,
Wat een 'willekeurige' ofwel 'lukrake' gok lijkt te zijn voor sommige.. blijkt bij andere toch beter rijmen met mijn link naar deze organisatie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De link zit hem in de hulp aan kinderen denk ik. Waar world vision zich op richt.
Hier wat BNW voer:
http://alexconstantine.bl(...)d-world-visions.html
Was op logo jacht
En zie criticism bij:
http://en.wikipedia.org/wiki/World_Vision
Tja maar sommige lijken ook totaal blind te zijn voor de betekenis van de piramide.. iets wat perfect aansluit bij een gristen organisatie wachtend op 'kingdom of heaven'quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mee eensVision is nou niet bepaald een woord dat weinig gebruikt wordt.
Maar als BNWer is de connectie natuurlijk snel gemaakt, terecht of onterecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |