Geen idee, ben niet over Lord of the Rings begonnen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:57 schreef ForbiddenChapters het volgende:
For Fuck Sakes People,
stop met zinloos discussieren en stop met over lord of the freaking rings te praten!!!
zijn we vergeten waar het eigelijk om gaat? Laten we even bedenken wat hier de "mogelijke""messages"ik kan zitten, reptielen even aan de kant want er is nog niks bewezen van die theorie van daar "reptielen theorie"( gaa er niet op in bankfurt) .
Vraag:
Wat zal de message's er in zijn?
- aantonen wie hier de baas is ?want, het staat er niet zomaar.
- Bedrijfs naam
iemand nog meer ideeen die niet in verband zijn met ,
- Aliens
- reptilians
- humaniods
- lord of the rings ( Mod>?waar the fuck slaat die discusie op)(rijmt ook)
te rusten schat(K)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet over Lord of the Rings begonnen.
Maar ik vind het welletjes voor vandaag, truste allemaal
Weinig raars. Hoewel..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:57 schreef ForbiddenChapters het volgende:
For Fuck Sakes People,
stop met zinloos discussieren en stop met over lord of the freaking rings te praten!!!
zijn we vergeten waar het eigelijk om gaat? Laten we even bedenken wat hier de "mogelijke""messages"ik kan zitten, reptielen even aan de kant want er is nog niks bewezen van die theorie van daar "reptielen theorie"( gaa er niet op in bankfurt) .
Vraag:
Wat zal de message's er in zijn?
- aantonen wie hier de baas is ?want, het staat er niet zomaar.
- Bedrijfs naam
iemand nog meer ideeen die niet in verband zijn met ,
- Aliens
- reptilians
- humaniods
Gast..quote:
quote:
okee wenig raars, zeg jij .quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Weinig raars. Hoewel..
Zoals ik begrijp is dit een tekst van een christelijk instantie
Deze instantie zal waarschijnlijk een dikke connectie naar Amerika hebben.
Hard-core christelijke instanties, verwijzen vaak naar de Tetragrammaton, welke zich in de afbeelding als de top van de piramide met het al ziend oog voorstelt.
De betekenis van de piramide is ondertussen al bekend.. onderste laag.. bovenste laag.. 13 treden.
Het is dus gewoon een logo, maar de connectie druipt er van af. Ook dat het een christelijke instantie is, is weer komisch.
Waarom ga je daar van uit? De eigenaar van de organisatie kan het ook een mooi teken vinden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:29 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
maar er is wel een connectie..
Dan heb je ook nog iets als copyright ... toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Waarom ga je daar van uit? De eigenaar van de organisatie kan het ook een mooi teken vinden.
ja dat kan. maareh... we hebben het over afrika. heel de wereld wil een stukje afrika. "ontwikkelingshulp" is volgens mij big business. zou me niet verbazen dat de illuminati daar een rgote vinger in de pap hebben. de bankenwereld iig wel. dus dan weet je het eigenlijk al.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Waarom ga je daar van uit? De eigenaar van de organisatie kan het ook een mooi teken vinden.
Kijk eens naar al die resultaten op google.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog iets als copyright ... toch?
Zit er eigenlijk een copyright op dat logo?
Haïti in Afrika ja?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja dat kan. maareh... we hebben het over afrika. heel de wereld wil een stukje afrika. "ontwikkelingshulp" is volgens mij big business. zou me niet verbazen dat de illuminati daar een rgote vinger in de pap hebben. de bankenwereld iig wel. dus dan weet je het eigenlijk al.
Je moet wel heel erg sterk in je schoentjes staan om te bewijzen dat er geen connectie is, aangezien we op BNW grond bevinden...............................quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
OMG haal die spijker uit je reet, was even een opmerking mijnerzijds, niet dat we het topic gekaapt hebben ermee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:57 schreef ForbiddenChapters het volgende:
Maar goed.. wat wil dit plaatje in het NOS nieuws item zeggen, daar ben ik dan wel benieuwd naar.. nouw?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:05 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
Je moet wel heel erg sterk in je schoentjes staan om te bewijzen dat er geen connectie is, aangezien we op BNW grond bevinden...............................
Het gaat niet om de NOS, RTL of Omroep Brabant, maar zoals ik al zei:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed.. wat wil dit plaatje in het NOS nieuws item zeggen, daar ben ik dan wel benieuwd naar.. nouw?
Voor als het nog niet duidelijk was dat HAARP de veroorzaker is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef Orchestra. het volgende:
Vind je het gek, ze hebben die aardbeving nota bene zelf opgewekt.
Dat is toch om het weer te beinvloeden? Of gedachten.. maar kennelijk kan het worden ingezet voor aardbevingen ook?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:26 schreef Orchestra. het volgende:
Voor als het nog niet duidelijk was dat HAARP de veroorzaker is.
Het heeft niets met de NOS te maken, maar met een of andere gristen organisatie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed.. wat wil dit plaatje in het NOS nieuws item zeggen, daar ben ik dan wel benieuwd naar.. nouw?
que?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jullie hebben een gezamelijk account?
random footage uit haitie volgens mijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is toch om het weer te beinvloeden? Of gedachten.. maar kennelijk kan het worden ingezet voor aardbevingen ook?
Je bent stellig overtuigd van HAARP als veroorzaker van de aardbeving en dit plaatje is voor jou doorslaggevend of hoe moet ik dat zien?
quote:
Maar hoe weet jij zo zeker dat dat ding op dat tentje van deze organisatie is? Alleen maar omdat het woord 'Vision' in die slogan op die tent en in die organisatienaam voorkomt en omdat deze Canadese organisatie (zoals zoveel organisaties ter wereld) iets voor Haiti doet?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:40 schreef Ticker het volgende:
Het heeft niets met de NOS te maken, maar met een of andere gristen organisatie.
[ afbeelding ]
Kiekeboe.. zoek de piramide.. en het oog.. oh nee het is een kruis..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |