mij ook niet gelukt:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heel vaag.. ik denk google het eens, kom ik hier op uit NOS wat doe je nouw?
Pff... echt weer zo'n typische Joepiepoepie grapquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh aha!
TROS = de grootste familie van Nederland
maar eigenlijk:
TROS = The ROthSchild family
viprodehquote:
Behalve als je met dollars betaaltquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Inclusief piramide.
Zo zie je hem niet vaak.
Hoezo heel vaag? Mensen kopieren zo vaak logo's, meestal zonder er verder bij na te denken. Kun je je dat echt niet voorstellen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Echt een logo overgenomen als zijnde een bedrijfs logo.. je leest verder ook niets dan het logo en de tekst..
Heel vaag.
En jij bent een boekenwurm.. weleens van copyright gehoord, Albert Einstein..?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:09 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Hoezo heel vaag? Mensen kopieren zo vaak logo's, meestal zonder er verder bij na te denken. Kun je je dat echt niet voorstellen?
Die zullen er echt mee zitten jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
En jij bent een boekenwurm.. weleens van copyright gehoord, Albert Einstein..?
Ja moet je vooral doen bij the Amerikaanse Seal.
Realiteit... Ik weet nu weer wie je bent, jij bent die synchromystische schizo die overal wat achter zoekt en veel te veel waarde hecht aan het terugkeren van bepaalde symbolen.quote:Echt de dingen die altijd verzonnen worden om een zelf bevredigend antwoord te geven.
Een beetje zoals fantaseren hoe sex nou echt is, door alleen je rechter hand te kunnen gebruiken... je kan het proberen, maar je haalt het gewoon niet bij de realiteit.![]()
Mooi.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Die zullen er echt mee zitten ja
[..]
Realiteit... Ik weet nu weer wie je bent, jij bent die synchromystische schizo die overal wat achter zoekt en veel te veel waarde hecht aan het terugkeren van bepaalde symbolen.
Dat is heel realistisch van je ja
Jij bent de flapdrol die zegt dat het symbool niet vaak voorkomt terwijl het op elke dollar staat. Als je er niet tegen kan dat mensen je aanspreken op je geestesziekte en je zwakzinnigheid kun je beter stoppen met posten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mooi.
Je was dus alweer snel uit je lul stof.
Opbokken dan maar he, want je geeft alweer aan dat je hier sowieso niets kwam zoeken, alleen uitlokken.
Ik ben echt benieuwd naar het citaat waar ik zeg dat het symbool niet vaak voorkomt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Jij bent de flapdrol die zegt dat het symbool niet vaak voorkomt terwijl het op elke dollar staat. Als je er niet tegen kan dat mensen je aanspreken op je geestesziekte en je zwakzinnigheid kun je beter stoppen met posten.
Wat ben je ook een achterlijke druif...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd naar het citaat waar ik zeg dat het symbool niet vaak voorkomt.![]()
Altijd leuk he, een topic kapen en jezelf dan voor lul zetten.
Mijn god, als jij die boeken ook zo leest..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:48 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Wat ben je ook een achterlijke druif...
NOS wat doe je nouw?
Wat een anti-intellectualisme, minderwaardigheidscomplexje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mijn god, als jij die boeken ook zo leest..
Eeeh jawel, die werd wel herkend, Jumparound had 'm hier zelfs al gepostquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:39 schreef Ticker het volgende:
Wat ik grappig vind is dat skeptici wel de vorm van de piramide konden herkennen.. maar herkennen dat dit de gekleurde versie is van de great american seal.. dat was dan weer net even een stapje te diep in the rabbit hole![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:27 schreef Jumparound het volgende:
oh, ik zie het... het is het "alziende oog"
[ afbeelding ]
zeg dat dan ticker / TS
Ja, leuk hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Pff... echt weer zo'n typische Joepiepoepie grap
Waren het nou autisten.. die spontaan alles bij elkaar op begonnen te tellen.. ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Wat een anti-intellectualisme, minderwaardigheidscomplexje?
Jullie hebben een gezamelijk account?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh jawel, die werd wel herkend, Jumparound had 'm hier zelfs al gepost:
Juist, volgens mij heb je gelijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:57 schreef taken het volgende:
Volgens mij staat er dit: "vision pour la protection et du droit aux enfants haitiens" en daaronder "haitian children vision for protection and right".
Dus eerst beweren dat je het niet gezegd hebt en nu weer terugkrabbelen? -edit, persoonlijk-quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
Waren het nou autisten.. die spontaan alles bij elkaar op begonnen te tellen.. ?
Een beetje wat jij ook doet, jij ziet namelijk alle logo´s op elke losse dollar afzonderlijk, en telt die vervolgens op om te vertellen hoe repetief en veel voorkomend het symbool wel niet is.
Gvd man, me drinken schiet uit me neus..
Nee het feit is dat jij een probleem hebt met dingen in de context te plaatsen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:03 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Dus eerst beweren dat je het niet gezegd hebt en nu weer terugkrabbelen? Rook je misschien veel wiet? Dat zou je schizofrenie en je slechte geheugen kunnen verklaren...
En 'me' is geen bezittelijk voornaamwoord.
Heerlijk, wanneer vmbo'ers denken dat ze slimmer zijn dan anderenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee het feit is dat jij een probleem hebt met dingen in de context te plaatsen.
In feite begrijp jij dus het verhaal niet.
-edit-
De piramide zoals op de dollar te zien, waar het dus heel de tijd over ging, is een niet veel voorkomend symbool. (OH NEEEEE HIJ ZEI HET WEEER !!!111!!1)
Dat houdt dus in dat je hem buiten de dollar, niet met regelmaat ziet voorkomen, op officiele lezingen en andere plekken waar the seal icm. de regering te zien is, na dus.
-edit-
Dit houdt dus in dat dit logo, zoals we hem hier zien, ZONDER de teksten van The Great American Seal, een zeldzaam iets is. Jawel, je leest het goed, we hebben hier namelijk te maken met dit logo ZONDER de teksten, het is dus weer een ander logo, gebaseerd op hetzelfde. Maar dan ook alleen gebaseerd op het logo van The Great American Seal.. Ofwel de dollar.
-edit, persoonlijk-
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:18 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Ik schat je niet hoog in.. maar ik word hier gewoon te kijk gezet.
Eigenlijk begrijp ik geen klote van dit onderwerp, ik ga maar weer iets zoeken waar ik wel een beetje kijk op heb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |