Dude, ik ga het je even normaal vragen zouw je dit keer eens niet mee willen reageren, ik weet het het is je recht om je mening te uiten. maar 'we' zijn het even zat. we weten dat je alles beter weet dan iedereen en je komt altijd met die bijdehanden vragen ik vindt dat heel erg super van je dat je scherper bent dan iedereen. en slimmer etc etc etc. Maar kan je voor 1 keer maar dan ook voor een keer even je L****n mond houden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat!
En waarom het juist zo schokkend is dat het van de NOS komt. Als het bijvoorbeeld van SBS6 of RTL4 zou zijn, zou het dan minder schokkend zijn?
Nou ik zou echt willen weten, wanneer TS nou uitsluitsel gaat geven.. poeh poeh, ik hoop niet dat ik te achterlijk ben en niet begrijp wat 'ik weet niet wat ik er mee aan moet' betekenquote:oordeel voor jezelf.. ik weet niet wat ik er mee aan moet.
Nou, jij opent een topic met een 'ontdekking' die je hebt gedaan en blijkbaar weet je precies wat ermee aan de hand is en tevens vind je het belangrijk genoeg om er een topic over te openen in een discussieforum. Maar zodra mensen meer willen weten over de intentie van je topic en je ontdekking, wil je er niks over kwijt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:59 schreef ForbiddenChapters het volgende:
er is niks fouts aan toch?
ik bedoel je ziet dagelijks die pyramide toch ?
ik bedoel waarom zouden we dit niet seruis nemen ?
waarom kunnen we niet een keertje even normaal reageren en eens goed helder na denken waarom en wat het betekent? ( heb ik het over de symbool) ( ja, de pyramide) ( de step iis een ander verhaal)
we weten al wat het teken betekend nu alleen de waarom nog,
of weten we dat stiekem ook al? zonder dat je het durft toe tegeven.
Nee meid, ik weet het juist niet beter, anders zou ik die vragen niet stellen, want ik heb werkelijk geen idee waar je op doelt met dit topic.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef ForbiddenChapters het volgende:
Dude, ik ga het je even normaal vragen zouw je dit keer eens niet mee willen reageren, ik weet het het is je recht om je mening te uiten. maar 'we' zijn het even zat. we weten dat je alles beter weet dan iedereen
Mijn wat voor mondquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef ForbiddenChapters het volgende:
en je komt altijd met die bijdehanden vragen ik vindt dat heel erg super van je dat je scherper bent dan iedereen. en slimmer etc etc etc. Maar kan je voor 1 keer maar dan ook voor een keer even je L****n mond houden?
De bovenkant van de pyramide staat voor de Illuminati.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:59 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
er is niks fouts aan toch?
ik bedoel je ziet dagelijks die pyramide toch ?
ik bedoel waarom zouden we dit niet seruis nemen ?
waarom kunnen we niet een keertje even normaal reageren en eens goed helder na denken waarom en wat het betekent? ( heb ik het over de symbool) ( ja, de pyramide) ( de step iis een ander verhaal)
we weten al wat het teken betekend nu alleen de waarom nog,
of weten we dat stiekem ook al? zonder dat je het durft toe tegeven.
ja precies. een logo als pyramide en niet zomaar een pyramide, een pyramide met een zwevende top en een aura erbij (ik wed dat die oog er ook zit).. en dat is geen illiminati oftewel de zg de verlichtten ? de mensen die ons even komen vertellen wat juist is? de mensen die ons komen vertellen hoeveel energie wij nog mogen consumeren? de mensen die ons ziekten geven om hun coporatieve vriendjes en bigpharma een kruimeltje te geven? de mensen die ons economisch de grond inboiren via de centrale banken, de mensen die nu openlijk een anti-moslim beleid voeren en oorlogen starten met belastinggeld? de mensen die 6000+ burgers in NY hebben omgelegd ommet excuus het MO integaan? Om de hele wereld te mogen infiltreren omdat terorisme? die de nieuwe wereldtax a la global warming invoerden? die monsanto de opdracht geeft om fruit en groenten minder gezond te maken omdat teveel mensen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef Ticker het volgende:
[..]
Een tent met toevallig een piramide?
Toevallig, een piramide!!![]()
Zomaar een piramide.. onherkenbaar..
HAARP is iig active. en het lijkt mij dat ze afentoe moesten testen..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:21 schreef IBAZ het volgende:
Is dit het bewijs voor een HAARP aanval?
Haarp, Aids, cyclonen, corruptie;quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
HAARP is iig active. en het lijkt mij dat ze afentoe moesten testen..
je weet het niet beter ? dude, deze hele Brave new world gaat over wat wij beter weten, want wat zouden we anders hier moeten doen? zeggen van ja eey de wereld gaat goed en toppie? en we weten het niet beter? we weten het wel beter en jij ook!! want anders was JIJ er niet.. okee ga nouw niet de populair wetenschappelijk doen want dat kan je niet !!! ..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, jij opent een topic met een 'ontdekking' die je hebt gedaan en blijkbaar weet je precies wat ermee aan de hand is en tevens vind je het belangrijk genoeg om er een topic over te openen in een discussieforum. Maar zodra mensen meer willen weten over de intentie van je topic en je ontdekking, wil je er niks over kwijt?
[..]
Nee meid, ik weet het juist niet beter, anders zou ik die vragen niet stellen, want ik heb werkelijk geen idee waar je op doelt met dit topic.
[..]
Mijn wat voor mond
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:05 schreef Ticker het volgende:
Wat een stelletje achterlijke droeftoeters weer.
En dan gaan de mods nog mee doen ook.
[..]
Nou ik zou echt willen weten, wanneer TS nou uitsluitsel gaat geven.. poeh poeh, ik hoop niet dat ik te achterlijk ben en niet begrijp wat 'ik weet niet wat ik er mee aan moet' beteken
je doet mischien wel grappig maar check dit eens:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Haarp, Aids, cyclonen, corruptie;
Haiti is altijd target van de Illuminati.
Nu is Hongarije aan de beurt.
Ja, o.k. dit wist ik allemaal al (althans, ik ken de theorieen), maar het ging er mij vooral om wat er zo vreemd/verbazingwekkend aan is dat de NOS dit filmt/uitzendt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:18 schreef Bankfurt het volgende:
De bovenkant van de pyramide staat voor de Illuminati.
Het oog (met reptielen huid) is de controlerende functie.
De onderkant van de pyramide zijn de schapen van de NWO die worden gecontroleerd.
Tussen deze twee bevindt zich een gapend gat; om afstand tussen top en onderkant te creeren.
De bovenste gouden hoeksteen van de pyramide is de Pindar (Penis van de Draak); dit is de leider van de illuminati.
De huidige Pindar is het hoofd van de Rothschild familie. Hij staat in contact met de leider van de gevleugelde reptielenwezens in het binnenste van de Aarde.
Het staat op ieder Dollar biljet met Novus Ordo Seclorum = New World Order.
http://www.truthcontrol.com/files/truthcontrol/images/209.jpg
Nou grappig is anders; Alle ziekten zijn business voor pharma.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je doet mischien wel grappig maar check dit eens:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1546322203061765598
AIDS is een biljoenen industrie. ziek zijn is ook AIDS niet perse een syndroom, maar je hebt verminderde afweer.
idd; maar het Aids virus is echt en het is ontwikkeld in Fort Detrick en in 1967 uitgetest.quote:Wat nou als de medicijnen het syndroom veroorzaken en iet een of andere nooit gezien eretro virus?
Ook; zwarte mensen zijn moeilijker te programmeren dan blanken; daarom gebeurt dit.quote:Wat als Afrikanen massal sterven aan onsanitaire omgeving en cholera en weetikhet ipv HIV?
Jij snapt het niet he ? Jij kent de theorieen helemaal niet, anders gedraag je je hier heel anders in BNW.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, o.k. dit wist ik allemaal al (althans, ik ken de theorieen), maar het ging er mij vooral om wat er zo vreemd/verbazingwekkend aan is dat de NOS dit filmt/uitzendt.
(Aangezien expliciet in de topictitel staat: 'NOS wat doe je nouw?')
Ik zou het veel vreemder vinden als de NOS expres er omheen zou gaan filmen, om het niet in beeld te krijgen. Of dat ze het achteraf zouden gaan blurren en/of eruit knippen.
NOS = Novus Ordo Seclorum = New World Order. Denk ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, o.k. dit wist ik allemaal al (althans, ik ken de theorieen), maar het ging er mij vooral om wat er zo vreemd/verbazingwekkend aan is dat de NOS dit filmt/uitzendt.
(Aangezien expliciet in de topictitel staat: 'NOS wat doe je nouw?')
Ik zou het veel vreemder vinden als de NOS expres er omheen zou gaan filmen, om het niet in beeld te krijgen. Of dat ze het achteraf zouden gaan blurren en/of eruit knippen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
NOS = Novus Ordo Seclorum = New World Order. Denk ik
Oh ahaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:44 schreef koffiekoekje het volgende:
NOS = Novus Ordo Seclorum = New World Order. Denk ik
Bron? JoepiePoepie, Bankfurt?quote:De huidige Pindar is het hoofd van de Rothschild familie. Hij staat in contact met de leider van de gevleugelde reptielenwezens in het binnenste van de Aarde.
Overduidelijke het symbool inderdaad, bizar eigenlijk. Weet iemand wat de tekst er naast staatquote:
deels leesbaar:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Overduidelijke het symbool inderdaad, bizar eigenlijk. Weet iemand wat de tekst er naast staat
Neequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |