Ik weet niet of ik in de positie ben om je welkom te heten maar goed...alsnog welkom hier in dit sodom en gomorrah..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Maar goed... ik weet niet hoe het hier vroeger zat... ik ben nog een newbie hier

Volgens mij is dit ook van voor mijn tijdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar goed... ik weet niet hoe het hier vroeger zat... ik ben nog een newbie hier

Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook van voor mijn tijd

Was jij niet ook van de beruchte populariteitsquiz?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En dat vragenlijstje wat hier ooit was.

quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:56 schreef Aiko_ het volgende:
OMG ik heb m'n foto erin gezet. Zég me dat ik geen spijt krijg
Dat klopt dan niet meerquote:Daar ben ik dan, mét profiel. Geen foto om professionele / privacyredenen.

Van foto's online zetten krijg je altijd spijt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:56 schreef Aiko_ het volgende:
OMG ik heb m'n foto erin gezet. Zég me dat ik geen spijt krijg

Ik zeg niks.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:58 schreef Great.Expectations het volgende:
Van foto's online zetten krijg je altijd spijt.

ja lekker zeg... meteen stil hierquote:

jij bent cutequote:

Ik ben geen Ang3l hoor...quote:

Je lover? We zullen niks tegen je man zeggen....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef Aiko_ het volgende:
pruilen kan je nog altijd hè
* Aiko_ gaat zo lekker slapen.
morgen weer vroeg aan de slag en het weekend naar m'n lover

quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je lover? We zullen niks tegen je ex-man zeggen....
Vergeet de handboeien niet!

Dat maakt het een stuk minder interessant..quote:

Dank je... ik heb dit topic pas een week geleden ontdekt en het bevalt primaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik in de positie ben om je welkom te heten maar goed...alsnog welkom hier in dit sodom en gomorrah..

Crisis, wa bende gij un leugenoar!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dank je... ik heb dit topic pas een week geleden ontdekt en het bevalt prima

quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Crisis, wa bende gij un leugenoar!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |