Ik weet niet of ik in de positie ben om je welkom te heten maar goed...alsnog welkom hier in dit sodom en gomorrah..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Maar goed... ik weet niet hoe het hier vroeger zat... ik ben nog een newbie hier
Volgens mij is dit ook van voor mijn tijdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar goed... ik weet niet hoe het hier vroeger zat... ik ben nog een newbie hier
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook van voor mijn tijd
Was jij niet ook van de beruchte populariteitsquiz?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En dat vragenlijstje wat hier ooit was.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:56 schreef Aiko_ het volgende:
OMG ik heb m'n foto erin gezet. Zég me dat ik geen spijt krijg
Dat klopt dan niet meerquote:Daar ben ik dan, mét profiel. Geen foto om professionele / privacyredenen.
Van foto's online zetten krijg je altijd spijt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:56 schreef Aiko_ het volgende:
OMG ik heb m'n foto erin gezet. Zég me dat ik geen spijt krijg
Ik zeg niks.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:58 schreef Great.Expectations het volgende:
Van foto's online zetten krijg je altijd spijt.
ja lekker zeg... meteen stil hierquote:
jij bent cutequote:
Ik ben geen Ang3l hoor...quote:
Je lover? We zullen niks tegen je man zeggen....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef Aiko_ het volgende:
pruilen kan je nog altijd hè
* Aiko_ gaat zo lekker slapen.
morgen weer vroeg aan de slag en het weekend naar m'n lover
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je lover? We zullen niks tegen je ex-man zeggen....
Vergeet de handboeien niet!
Dat maakt het een stuk minder interessant..quote:
Dank je... ik heb dit topic pas een week geleden ontdekt en het bevalt primaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik in de positie ben om je welkom te heten maar goed...alsnog welkom hier in dit sodom en gomorrah..
Crisis, wa bende gij un leugenoar!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dank je... ik heb dit topic pas een week geleden ontdekt en het bevalt prima
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Crisis, wa bende gij un leugenoar!
Ben je er zo van onder de indruk?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik had dat bij de 1e aflevering...en de 2e en de 3e..nu ik er over na denk springen elke keer de tranen in mijn ogen als ik er langs zap.
Ik ben iedere keer weer blij als het afgelopen is.quote:
En dan gvd nog de schuld krijgen dat ik een arrogant aandachtshoer ben. En altijd voorop wil staan. En zoveel post. Doe dan zelf wat posten!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l is weg, dus niemand heeft iets om te posten.
Jooo rustig johquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan gvd nog de schuld krijgen dat ik een arrogant aandachtshoer ben. En altijd voorop wil staan. En zoveel post. Doe dan zelf wat posten!!!
Nee daar heeft ie al gezeten. Hij was de eerste. Wat dat betreft doen we dingen verkeerd omquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jooo rustig joh
Hoe was je date?
Of zit ie nu op je (nieuwe) bank?
maar hoe was je date?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee daar heeft ie al gezeten. Hij was de eerste. Wat dat betreft doen we dingen verkeerd om
Gezellig. Genoeg gespreksstof. Weinig stiltes. Hoop raakvlakken. Zou moeten klikken. Deed t dat ook? I dont know. Niet gezoend trouwens. Vorige keet wel.quote:
zie je wel dat het meeviel ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gezellig. Genoeg gespreksstof. Weinig stiltes. Hoop raakvlakken. Zou moeten klikken. Deed t dat ook? I dont know. Niet gezoend trouwens. Vorige keet wel.
Was t leuk? Ja
Zou je nog eens? Ja
Was t wham bam vonk? Nee
Meevallen als in: Geen enge stiltes, was gezellig, gesprekken liepen vlot, niet eng meer na 10 minuten etc.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:09 schreef Great.Expectations het volgende:
Het klinkt eerder als tegenvallen, in plaats van meevallen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meevallen als in: Geen enge stiltes, was gezellig, gesprekken liepen vlot, niet eng meer na 10 minuten etc.
Tegengevallen als in: de spark van de eerste ontmoeting was er niet echt. De agressie en spanning van toen zegmaar.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
En weet je... ik dronk de hele avond... SNAKEBITE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |