Zoals ik al zei, some things never changequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l is weg, dus niemand heeft iets om te posten.
Een nieuwe meneer?! Jij jij...*kuch*slet*kuch*quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef Aiko_ het volgende:
Ah, popcorntijd
of nemen we ouderwets nog een glas wijn
En wie hebben er geneukt?
ikke!! helemaal happy met een nieuwe meneer
Ja. Hoi.quote:
ik heb het uitgevonden! geniet er nog steeds vanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een nieuwe meneer?! Jij jij...*kuch*slet*kuch*
Hoor jij ondertussen nog niet tot het meubilair hier dan?!quote:
Ik hou het allemaal niet meer bij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:35 schreef beaverhausen het volgende:
Maar goed, wie praat me even bij?.
Nog leuke rellen gemist? Wie is er boos weggelopen? Wie is er teruggekomen? Wie is verdwenen?
En wie hebben er geneukt?
als je van antiek houdtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoor jij ondertussen nog niet tot het meubilair hier dan?!
Kom op, als iemand het bijhoudt ben jij het G_E!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:44 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik hou het allemaal niet meer bij.
Nee, da's Stroekie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kom op, als iemand het bijhoudt ben jij het G_E!
Ik dacht dat dat Stroekie wasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kom op, als iemand het bijhoudt ben jij het G_E!
Oh ja! Die hebben we ook nog!quote:
Maar goed... ik weet niet hoe het hier vroeger zat... ik ben nog een newbie hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh ja! Die hebben we ook nog!
sorry G_E.
Ik maakte polls.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh ja! Die hebben we ook nog!
sorry G_E.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |